حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کریستیانو رونالدو؛ بهترین بازیکن تاریخ یورو

  • کد خبر: ۷۰۰۶۵
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کریستیانو رونالدو؛ بهترین بازیکن تاریخ یورو
آمار ستاره پرتغالی از تمام بزرگان اروپا بهتر است و حالا هم در آستانه دست یافتن به رکورد علی دایی و آقای گلی جهان، باید منتظر درخشش دوباره رونالدو باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، زمانی که کریستیانو رونالدو در نخستین دیدار پرتغال در یورو ۲۰۲۰ برابر مجارستان، پیشاپیش هم‌تیمی‌هایش راهی زمین شود، آماده است تا مثل همیشه رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. رونالدوی پرتغالی با توجه به آماری که در این رقابت‌ها از خود به جا گذاشته است، می‌توان بهترین بازیکن تاریخ یورو دانست. رونالدو بیش از هر بازیکن دیگری در تاریخ در این مسابقات بازی کرده، در مرحله مقدماتی بیش از هر بازیکن دیگری گل‌زنی کرده و اگر در این دوره هم تنها یک بار دیگر گل‌زنی کند، تبدیل به گل‌زن برتر رقابت‌های یورو خواهد شد.

 

رونالدو با ۹ گل در ۲۱ بازی در ۴ تورنمنت مختلف بهترین گل‌زن مشترک در تاریخ رقابت‌های قهرمانی اروپا‌ست. او تنها‌بازیکنی است که در ۴ یورو گل‌زنی کرده است. وقتی پرتغال در فینال یورو ۲۰۱۶ فرانسه، میزبان رقابت‌ها، را شکست داد، رونالدو سرانجام عنوان قهرمانی یک تورنمنت بزرگ بین‌المللی را برد. اگر رونالدو یک عنوان قهرمانی دیگر در یورو به دست می‌آورد، با راینر بونهوف از آلمان غربی (۱۹۷۲ و ۱۹۸۰) و ۱۲ عضو تیم‌های ملی اسپانیا در یورو‌۲۰۰۸ و ۲۰۱۲، تنهابازیکنانی که موفق به کسب ۲ عنوان قهرمانی در اروپا شده‌اند، برابر می‌شد.

 

رونالدو با ۱۱ برد، به‌همراه سسک فابرگاس و آندرس اینیستا از اسپانیا، بالاترین تعداد پیروزی در بازی‌های یورو را دارد. اگر پرتغال در رقابت‌های امسال یورو دست‌کم در یک بازی پیروز شود، رونالدو این رکورد را نیز از آنِ خود خواهد کرد. رونالدو یکی از اعضای گروه بزرگی از بازیکنان است که در ۴ دوره مسابقات قهرمانی اروپا بازی کرده است. تابستان امسال، اما او تنها‌کسی خواهد شد که در ۵ دوره از یورو بازی کرده است. اگر او یک تورنمنت واقعا چشمگیر و موفق داشته باشد، رکورد دیگری قطعا در این سال‌ها انگیزه او برای ادامه گل‌ز‌نی و درخشش بوده، می‌تواند در مشت او باشد. ۱۰۳ گل او برای پرتغال به این معنی است که او تنها ۶ گل از رکورد بیشترین گل زده در فوتبال ملی مردان عقب است؛ رکورد ۱۰۹‌گل علی دایی برای ایران.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->