اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار اجاره‌مسکن در منطقه عبادی مشهد | وفور فایل‌های رهن کامل + جدول (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان‌رضوی در  فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تأثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه قیمت دنا پلاس اتومات بالا رفت؛ پژو ۲۰۷ ارزان شد+ جدول قیمت خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونق فروش لباس تاناکورا در مناطق برخوردار شهر مشهد | کاسبی با نداری مردم! تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مقایسه مزدا ۳ نیو تیپ ۳  با رنو ساندرو استپ وی

  • کد خبر: ۷۰۰۷۱
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
مقایسه مزدا ۳ نیو تیپ ۳  با رنو ساندرو استپ وی
با توجه به افزایش قیمت‌های خودرو در سال‌های اخیر برای خرید خودرو در بازه قیمتی ۴۰۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان جدا از گزینه‌های چینی که این روز‌ها به وفور در خیابان‌ها خودنمایی می‌کنند گزینه‌های محدودی از خودرو‌های ژاپنی، کره‌ای و فرانسوی پیش روی شماست.

مریم شیعه زاده | شهرآرانیوز؛ با توجه به افزایش قیمت‌های خودرو در سال‌های اخیر برای خرید خودرو در بازه قیمتی ۴۰۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان جدا از گزینه‌های چینی که این روز‌ها به وفور در خیابان‌ها خودنمایی می‌کنند گزینه‌های محدودی از خودرو‌های ژاپنی، کره‌ای و فرانسوی پیش روی شماست. خودرو‌هایی که سال هاست از تولیدشان می‌گذرد و به نوعی امتحان خود را پس داده اند. در این مطلب ۲ مورد از خودرو‌های جذاب بازار را با هم مقایسه می‌کنیم.


مزدا ۳ نیو تیپ ۳ مدل ۹۰

افرادی که به دنبال یک سدان خوش ساخت ژاپنی با قیمت حدود ۵۰۰ میلیون تومان هستند، حتما باید مزدا ۳ نیو مدل ۹۰ را نیز در دایره انتخاب‌های خود بگنجانند. این سدان جمع وجور سامورایی، یک پیشرانه ۲ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی به قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۱۸۷ نیوتن متر را در زیر درپوش موتور خود پنهان کرده است تا به واسطه بهره مندی از گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک، شتاب ۹.۲ ثانیه را در اختیار شما قرار دهد؛ بنابراین مزدا ۳ نیو سدانی چابک با عملکرد و دوام فنی مناسب است که بی شک از لحاظ فنی می‌تواند نیازمندی‌های مشتریان ایرانی را به خوبی پاسخ دهد.

 

مقایسه مزدا ۳ نیو تیپ ۳  با رنو ساندرو استپ وی


این سدان ۱۲۶۰ کیلوگرمی، از مصرف سوخت نسبتا متعادلی به میزان ۷.۶ لیتر در هر صدکیلومتر بهره می‌برد و حداکثر سرعت ۲۰۴ کیلومتر بر ساعت را ارائه می‌دهد؛ بنابراین، مدل ۹۰ تیپ ۳ این خودرو را می‌توان به عنوان یک سدان توان‌مند ۵۰۰ میلیون تومانی با سواری نسبتا نرم و بازار دست دوم بسیار مناسب قلمداد کرد.


قیمت: ۴۸۵ میلیون
قدرت موتور: ۱۴۷ اسب بخار
مصرف سوخت: ۷.۶ لیتر در صد کیلومتر

 

رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۹۹

عملکرد مناسب پیشرانه تندر ۹۰ به عنوان یک محصول اقتصادی در بازار ایران، مقوله‌ای کاملا شناخته شده است؛ ساندرو استپ وی اتوماتیک نیز از همین پیشرانه ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر به علاوه گیربکس ۴ دنده اتوماتیک بهره می‌برد که گرچه در قیاس با سایر گزینه‌ها هم قیمت خود توان فنی این خودرو چندان سطح بالا به نظر نمی‌رسد، اما با این حال، رنو ساندرو اتوماتیک در مصارف خانوادگی خودرویی توانمند محسوب می‌شود که شتاب حدود ۱۱.۵ ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد و قادر است به حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

 

مقایسه مزدا ۳ نیو تیپ ۳  با رنو ساندرو استپ وی

 

مصرف سوخت ترکیبی ساندرو استپ وی اتوماتیک نیز حدود ۸ لیتر بیان شده است که کمی زیاد به نظر می‌رسد. در ضمن یکی از دلایل اصلی انتخاب ساندرو، در استهلاک نسبتا پایین و قیمت لوازم یدکی ارزان آن نهفته است؛ موتور این خودرو همان طور که اشاره شد، با تندر ۹۰ مشترک است و لوازم آن به طور گسترده در بازار یافت می‌شود؛ هم چنین از لحاظ قیمتی در قیاس با دیگر رقبا، در سطح بسیار پایین تری قرار می‌گیرد. بنابراین، مالکان رنو ساندرو از لحاظ قطعات یدکی خیال راحت تری نسبت به گزینه‌های دیگر این فهرست خواهند داشت.


قیمت: ۴۲۵ میلیون
قدرت موتور: ۱۴۰ اسب بخار
مصرف سوخت: ۸ لیتر در صد کیلومتر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->