سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیداشدن سر بریده یک آدم روی علمک گاز در شمال تهران + عکس

  • کد خبر: ۷۰۱۰۴
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
  • ۲
پیداشدن سر بریده یک آدم روی علمک گاز در شمال تهران + عکس
چند روز قبل زن جوانی به‌همراه دو فرزندش از خانه خارج شدند تا به میهمانی بروند اما ناگهان با مشاهده سر یک انسان که بالای علمک گاز گذاشته بودند وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، پیدا شدن سر یک انسان روی علمک گاز مقابل یک خانه درشمال تهران زن جوان و فرزندانش را به وحشت انداخت.

چند روز قبل زن جوانی به‌همراه دو فرزندش از خانه خارج شدند تا به میهمانی بروند، اما ناگهان با مشاهده سر یک انسان که روی علمک گاز گذاشته بودند وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت.

 

پیداشدن سر بریده یک آدم روی علمک گاز در شمال تهران + عکس



وقتی مأموران پلیس به محل رسیدند با مشاهده سر یک مرد که شکل عجیبی داشت آن را به دستور بازپرس جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل کردند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد ۳۰ سال از مرگ این مرد گذشته است؛ بنابراین تحقیقات برای اینکه مشخص شود این سر چگونه به آن محل منتقل شده ادامه یافت. تا اینکه شوهر زن جوان به مأموران گفت: من صبح روز حادثه از خانه خارج شدم که ناگهان در میان زباله‌هایی که سرکوچه گذاشته بودند این سر را مشاهده کردم که کنار جوی آب افتاده بود و به تصور اینکه عروسک یا مجسمه است آن را برداشتم و به‌عنوان تزئین بالای علمک گاز خانه‌ام قرار دادم و هرگز تصور نمی‌کردم متعلق به یک انسان واقعی باشد.

در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد این سر مدت‌ها در یک آزمایشگاه به‌عنوان نمونه آزمایش داخل مواد نگهدارنده قرار داشته و کارشناسان آزمایشگاه روی آن آزمایش می‌کرده‌اند، اما مدتی قبل پس از اتمام کارشان آن را داخل زباله‌ها به بیرون منتقل کرده بودند، اما مشخص نیست چگونه از داخل کیسه‌های زباله بیرون افتاده است.

بدین ترتیب با مشخص شدن این ماجرا پرونده مختومه شد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
1
مختومه شد؟ خسته نباشند. تا اونجایی که من خبر دارم ماجرای زودیاک که ۳۰، ۴۰ سال پیش رخ داده، هنوز پرونده اش بازه. البته این هیچی نداشته باشیم، عوضش امنیت داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
1
عوضش امنیت داریم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->