تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

ماجرای درگذشت همزمان سه دانشجوی دانشگاه فرهنگیان + علت حادثه

  • کد خبر: ۷۰۱۰۶
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
ماجرای درگذشت همزمان سه دانشجوی دانشگاه فرهنگیان + علت حادثه
جان‌باختن مهرشاد لرستانی، امید فیض و سجاد علی اکبری، سه دانشجوی دانشگاه فرهنگیان خبری بود که منتشر شد و روسای دانشگاه فرهنگیان هم پیام تسلیتی را منتشر کردند، نکته قابل توجه در این خبر این بود که هر سه این دانشجو به شیوه‌ای مشابه جان باختند.

به گزارش شهرآرانیوز، درگذشت سه دانشجوی دانشگاه فرهنگیان خبری بود که منتشر شد و روسای دانشگاه فرهنگیان هم پیام تسلیتی را منتشر کردند.

اما نکته قابل توجه در این خبر این بود که هر سه این دانشجو به شیوه‌ای مشابه یعنی سانحه رانندگی جان باختند. علت درگذشت سه دانشجوی دانشگاه فرهنگیان باعث شده تا این خبر مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

مهرشاد لرستانی، امید فیض و سجاد علی اکبری سه دانشجو دانشگاه فرهنگیان هستند که بر اثر حادثه رانندگی از دنیا رفته اند. مهرشاد لرستانی و امید فیضی دانشجوی پردیس شهید رجایی کرمانشاه و سجاد علی اکبری دانشجو معلم مرکز شهید مطهری استان اصفهان بودند. حسین خنفیر رئیس دانشگاه فرهنگیان پیام تسلیتی را در پی درگذشت این سه دانشجو منتشر کرده است.

۳ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان مشابه یکدیگر جان باختند. در متن پیام تسلیت دکتر حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در پی درگذشت "مهرشاد لرستانی"، "امید فیضی" و "سجاد علی‌اکبری" سه تن از دانشجو معلمان این دانشگاه آمده است:"با کمال تاسف و تاثر فراوان خبر درگذشت نابهنگام دانشجو معلمان عزیز، جوانمرگ مهرشاد لرستانی و امید فیضی از پردیس شهید رجایی کرمانشاه و سجاد علی اکبری از دانشجو معلمان مرکز شهید مطهری استان فارس، جامعه دانشگاه را بسیار متالم کرد. این مصیبت جانگداز را به خانواده‌های داغدار و محترم ایشان و همچنین کلیه همکاران و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند رحمان برای روح پاک و بی آلایش این گل‌های باغ تعلیم و تربیت علو درجات و برای بازماندگاه صبر توام با ایمان مستقر مسئلت می‌نماید. "

همچنین، مجید محمدی، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه طی پیامی به شرح ذیل، درگذشت دو تن از دانشجو معلمان این استان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«انا لله وانا الیه راجعون، با کمال تاسف وتاثر فراوان خبر درگذشت نابهنگام دوتن از دانشجویان پردیس شهید رجایی، جوانمرگ مهرشاد لرستانی و امید فیضی بر اثر سانحه دلخراش رانندگی موجب تاثر وتالم فراوان گردید. این مصیبت جانگداز را به خانواده داغدار ومعزای لرستانی و فیضی وهمچنین جامعه دانشگاهیان به ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومان رحمت و غفران واسعه الهی و برای خانواده‌های محترمشان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم. »

در متن پیام تسلیت مدیر دانشگاه فرهنگیان استان فارس در پی درگذشت سجاد علی اکبری دانشجوی این واحد دانشگاهی نیز آمده است:

« إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ، درگذشت دانشجو معلم عزیزمان سجاد علی اکبری رشته آموزش ابتدایی ورودی ۹۸ چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست، این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان،  دانشجویان مرکز شهید مطهری فارس صمیمانه تسلیت عرض نموده، برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب میکنیم. »

منبع: افکارنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->