اولین تریلر معرفی بازی Battlefield 2042 + جزئیاتی از جهان بازی

  • کد خبر: ۷۰۱۱۲
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
اولین تریلر معرفی بازی Battlefield 2042 + جزئیاتی از جهان بازی
پس از مدت‌ها شرکت الکترونیک آرتز نخستین تریلر و اطلاعات جدیدی از بازی بتلفیلد 2042 منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در آینده‌ای نزدیک جریان دارد که در آن دنیا واقعا تغییر کرده است. آمریکا و روسیه پس از مدت‌ها جنگ غیرمستقیم بر سر منابع، در آستانه‌ نبرد رودررو قرار دارند. سرباز‌های زیادی در این نبرد‌ها آسیب دیده‌اند و تجربه کسب کرده‌اند. این متخصص‌های جنگ دارای توانایی‌هایی هستند که آینده را شکل خواهد داد.

 

نسخه‌ استاندارد بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ روی کنسول‌های نسل ۸ و کامپیوتر با قیمت ۶۰ دلار و روی کنسول‌های نسل ۹ با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود.

 

اولین تریلر معرفی بازی Battlefield 2042 + جزئیاتی از جهان بازی


بازی شوتر جدید الکترونیک آرتز از هفت نقشه دارد که ۱۲۸ بازیکن را در خود جا می‌دهند؛ از سئول تا مصر. البته نسخه نسل هشتمی بازی تنها تا ۶۴ بازیکن را پشتیبانی می‌کند. سازندگان می‌گویند که تجربه‌ بازی Battlefield ۲۰۴۲ در هرکدام از این نقشه‌ها متفاوت با دیگری خواهد بود تا بازیکن‌ها با تنوع قابل قبولی روبه‌رو باشند.

 

بازی سلاح‌ها، گجت‌ها و لوازم نقلیه قابلیت شخصی‌سازی دارد. بازی از چهار کلاس پشتیبانی می‌کند و مواردی همچون بلایای طبیعی در آن روی تجربه‌ گیمر تاثیر می‌گذارند.

 

اولین تریلر معرفی بازی Battlefield 2042 + جزئیاتی از جهان بازی

 

گیمر روش‌های متفاوتی برای شکست دادن سایر گیمر‌ها در بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ خواهد داشت. بازی از حالت بتل‌رویال و بخش داستانی پشتیبانی نخواهد کرد. اما دو حالت رقابتی هست که به ترتیب یکی از آن‌ها Hazard Zone نامیده می‌شود و دیگری قرار است به ادعای سازندگان حکم نامه‌ای عاشقانه از سوی استودیو دایس لس‌آنجلس به طرفدار‌ها پروپاقرص باشد.


هنوز بسیاری از اطلاعات درباره بتلفیلد ۲۰۴۲ منتشر نشده‌ است و باید منتظر رونمایی اصلی بازی بود. اما می‌دانیم که در Hazard Zone به شکل گروهی مشغول مبارزه می‌شویم و با ریسک‌های بزرگی روبه‌رو خواهیم بود. حالت اصلی تجربه‌ بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ نیز All-Out Warfare نام دارد که شامل مدل‌های مختلف و آشنای تجربه‌ی چندنفره بازی Battlefield ۲۰۴۲ می‌شود.

به نظر می‌رسد که بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ از کراس‌پلی پشتیبانی نمی‌کند. اصلا تفاوت‌های واضحی بین نسخه‌های نسل ۸ و نسل ۹ آن وجود دارند. برای مثال کنسول‌های PS۴ و Xbox One نهایتا شما را به نبرد‌هایی ۶۴ نفری در نقشه‌های بزرگ می‌فرستند و نبرد‌های ۱۲۸ نفری مخصوص کامپیوتر‌های شخصی و کنسول‌های نسل ۹ هستند. گیمر‌های کامپیوتر می‌توانند بازی را از استیم، Origin و اپیک گیمز استور خریداری کنند.
 

بازی Battlefield ۲۰۴۲ در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) در کنفرانس ایکس باکس در E۳، ۲۰۲۱ منتظر نمایش گیم‌پلی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ باشید. سپس در کنفرانس ماه ژوئیه شرکت الکترونیک آرتز، نوبت به نمایش مفصل بعدی خواهد رسید.

 

 

منبع: زومجی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->