نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کریمی جایگزین یک مازنی شد

  • کد خبر: ۷۰۱۶۹
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
  • ۱
کریمی جایگزین یک مازنی شد
پاسور والیبال کشورمان که به تازگی راهی ایتالیا شده جایگزین علی شفیعی شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، جواد کریمی پاسور ۲۳ ساله و مازندرانی تیم ملی والیبال که با فراخوان سرمربی تیم ملی به ایتالیا پرواز کرد و سه روز در منطقه زرد لیگ ملت‌ها واقع در شهر بولونیا در قرنطینه بود، امروز جمعه اجازه یافت تا با ورود به حباب لیگ ملت‌ها به جمع ملی‌پوشان حاضر در این مسابقات بپیوندد.
بنا به مقررات برگزاری مسابقات تعداد اعضای هر تیم در حباب لیگ ملت‌ها نباید بیش از ۲۵ نفر باشد و با توجه به اینکه ورود کریمی جمع اعضای تیم ایران را به ۲۶ نفر می‌رساند، باید یک فرد از لیست تیم ملی در حباب مسابقات کاسته شود که با تصمیم ولادیمیر آلکنو این فرد علی شفیعی نام گرفت، به این ترتیب باید شاهد پاسوری کریمی در هفته آخر لیگ ملت‌ها باشیم.
علی شفیعی هم مازنی است و جای خود را به یکی از مازنی ها داده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
0
متاسفانه برخلاف نظر خیلی ها آلکنو اصلا مربی خوبی نیست چون اکثربازیکنان ایران خوب بازی میکنن مردم فکر میکنن مربی خوبیه در صورتی که زمانی که یه بازیکن عملکرد خوبی نداره اصلا آقای آلکنو تعویضش نمیکنه اگه صابر کاظمی رو از ست سوم وارد زمین میکرد جای بردیا سعادت الان ایران پیروز بود درسته که خستگی بازی دیروز رو صابر شاید داشته بود ولی حداقل یه ست رو میتونست برا ایران موفقیت آمیز باشه. بازی با ژاپن رو اصلا معلوم بود بچه ها هماهنگ نبودن و خودشون شل گرفته بودن ولی بازی با روسیه این مربی روسی چون بازی با کشور خودش بود ضعیف ترین ترکیب رو وارد زمین کرد و بازیکنانی که عملکرد خوبی نداشتند رو تعویض نکرد.باید متوجه شیم که بهترین مربی برا والیبال ایران مربی ایرانی میتونه باشه این مربی میتونست تو بازی با صربستان کسانی مثل علی شفیعی که سرویس ساده میزنند رو زمان زدن سرویس با بازیکنی که سرویس پرشی میزنه تعویض بکند تا دریافت ها در زمین صربها با مشکل مواجه بشه اگه جواد کریمی دعوت میشد و جای وادی میومد بهتر بود وادی در بازی با صربستان پاس های زیادی رو برا بردیا سعادت داد در صورتی که آبشار های این بازیکن مکررا یا دفاع میشد یا بدون برخورد به دست مدافعین بیرون میرفت بردیا سعادت بعضی وقتا با پاشنه دست سرویس میزنه که اگه تماشا چیا تو زمین حضور داشته بودن به اونها برخورد میکرد درضمن این مربی بعضی وقتا دیر وقت استراحت میگیره در کل اگه بازی با صربستان نفرات دیگه ای مثل پوریا یلی و امیر غفور جای بردیا سعادت و شریفی در زمین میبودند ما برنده بازی با صربستان بودیم در ضمن دفاع وسط هم بیشتر وقتا به دفاع کنار نمیرسید درکل تا به این جای کار باید بگم تیم ایران با اشتباه آلکنو بازی با روسیه و صربستان رو از دست داد شاید بگم اگه آلکنو به موقع تعویض بازیکننانی که ۳ ۴ پوئن منفی دارند رو انجام میداد الان ما باید اول یا دوم در بین تیم ها میشدیم انشاالله یه روزی بشه یه مربی ایرانی(مثل سعید معروف در آینده) بتونه مربی تیم ملی کشورمون بشه و با بچه ها به زبون خودشون صحبت کنه که خود همین موضوع باعث میشه بچه ها روحیه بیشتری داشته باشن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->