نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ایران در سرویس به آلمان باخت|چرا والیبالی ها تمرکز نداشتند؟

  • کد خبر: ۷۰۱۷۹
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
  • ۱
ایران در سرویس به آلمان باخت|چرا والیبالی ها تمرکز نداشتند؟
تیم والیبال ایران در ادامه رقابت‌های خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب تیم آلمان کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ملی‌پوشان والیبال ایران در نهمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ مقابل آلمان قرار گرفتند و این تیم را با نتیجه ۳بر ۲ و نتایج (۲۵-۲۳)، (۲۰-۲۵)، (۱۹-۲۵)، (۲۵-۱۹) و (۱۵-۱۳) مغلوب کردند.
تیم ایران پس از شکست ۳ بر ۲ روز گذشته مقابل صربستان در این بازی با ترکیب سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، محمد موسوی، مسعود غلامی و آرمان صالحی (لیبرو) وارد زمین شد. بازی با برتری ۶ بر ۲ آلمان آغاز شد که آلکنو را مجبور به استفاده از وقت استراحت فنی کرد. بعد از این وقفه، تاثیر حملات شاگردان آلکنو بهتر شد و وقت استراحت فنی نخست در امتیاز ۸ بر ۷ برای ایران به دست آمد. ایران در حمله، تیم برتر میدان بود و با وجود تلاش آلمانی‌ها، موفق شد برتری خود را تا ثبت نتیجه ۲۵ بر ۲۳ حفظ کند.
تیم ایران در پایان ست نخست، ۱۷ امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع روز تور، ۲ پوئن سرویس و ۵ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. بازیکنان آلمان نیز ۱۲ امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن مستقیم سرویس و ۹ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.
تیم ایران در ست دوم، اشتباهات متعددی داشت و نتوانست در اسپک و حمله، موفق ظاهر شود. میلاد عبادی‌پور و صابر کاظمی و البته سایر بازیکنان در سرویس مثل قبل، درخشان ظاهر نشدند. ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود آلمان به پایان رسید.
تیم ملی در پایان ست دوم، ۲۹ امتیاز از حمله، ۲ امتیاز از دفاع روز تور، ۲ پوئن سرویس و ۱۲ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. آلمانی‌ها نیز ۲۵ امتیاز از اسپک، ۴ امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن مستقیم سرویس و ۱۸ امتیاز از اشتباهات ایران به حساب خود واریز کردند.
اشتباهات مکرر بازیکنان ایران در ست سوم ادامه داشت و انسجام تیمی کاملا از بین رفته بود. ثبت امتیاز ۹ بر ۳ به سود آلمان، آلکنو را مجبور به استفاده از طاهر وادی به جای سعید معروف کرد. دفاع روی تور آلمان، تمام راه‌های نفوذ ایران را بسته بود. وقت استراحت فنی دوم در امتیاز ۱۶ بر ۸ به سود آلمان به دست آمد.
دریافت‌های نه چندان خوب بازیکنان ایران در این ست، سعید معروف را برای پاس به دردسر انداخته بود. روحیه بازیکنان ایران برای پیروزی و حتی بازی معمولی هم مناسب به نظر نمی‌رسید و در نهایت آلمان در ست سوم ۲۵ بر ۱۹ برنده شد.
بازیکنان ایران در پایان ست سوم ۴۰ امتیاز از حمله، ۴ امتیاز از دفاع روی تور، ۳ امتیاز سرویس و ۱۷ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند. آلمان نیز ۳۵ امتیاز از حمله، ۸ امتیاز از دفاع روی تور، ۴ پوئن مستقیم سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات ایران به سود خود کسب کرد.
تیم ایران ست چهارم را شجاعانه آغاز کرد؛ چون در عمل چیزی برای از دست دادن نداشت. اصرار آلکنو برای حفظ عبادی‌پور در زمین با وجود بازی نه چندان موفق او مقابل آلمان در نوع خود جالب بود. ایران در سرویس و دفاع، آمار کمتری از خود بر جای گذاشت و پراشتباه‌تر بود، اما در حمله توانست جبران کند. تیم ایران در ست چهارم ۲۵ بر ۱۹ برنده شد تا ست پنجم، تعیین کننده بازی باشد.
بازیکنان ایران در پایان ست چهارم ۵۳ امتیاز از حمله، ۷ امتیاز از دفاع روی تور، ۳ امتیاز سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند. تیم آلمان در مقابل ۴۳ امتیاز از حمله، ۱۰ امتیاز از دفاع روی تور، ۵ پوئن مستقیم سرویس و ۳۴ امتیاز از اشتباهات ایران به سود خود کسب کرد.
آلمان در ست پنجم نیز با توجه به اشتباهات متعدد ایران، نیاز به انجام کار سخت و پیچیده‌ای نداشت. بازیکنان ایران به سختی امتیاز می‌گرفتند و به راحتی امتیاز می‌دادند. تلاش‌های ایران برای بازگشت به بازی کافی نبود و ست پنجم ۱۵ بر ۱۳ به سود آلمان و بازی ۳ بر ۲ به سود این حریف اروپایی تمام شد.
آلمانی‌ها از ۱۰۷ امتیازی که به دست آوردند ۳۱ امتیاز آن برای خطای سرویس خود بازیکنان ایران بود. در این دیدار در سرویس عملکرد ضعیفی داشتیم و بیش از همه هم میلاد عبادی پور در این بخش دچار اشتباه شد. در واقع ایران این بازی را بیشتر به اشتباهات فردی بازیکنانش باخت تا به بازی خوب آلمانی ها، تمرکز لازم در تیم دیده نشد و از آن تیم آماده و سروحال خبری نبود، با وجود اینکه تلاش بسیاری هم کردند، اما در نهایت نتوانستند کاری از پیش ببرند و بازنده این بازی لقب گرفتند.
جالب آنجاست که آلمان روز گذشته پنجشنبه ۳ بر صفر در مقابل ایالات متحده‌ای شکست خورد که ما آن‌ها را ۳ بر صفر برده بودیم، اما با این حال آلمانی‌ها به خوبی توانستند از اشتباهات بازیکنان ایران استفاده کرده و نتیجه بازی را به نفع خود به پایان ببرند.

 

ایران در سرویس به آلمان باخت|چرا والیبالی ها تمرکز نداشتند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
0
متاسفانه برخلاف نظر خیلی ها آلکنو اصلا مربی خوبی نیست چون اکثربازیکنان ایران خوب بازی میکنن مردم فکر میکنن مربی خوبیه در صورتی که زمانی که یه بازیکن عملکرد خوبی نداره اصلا آقای آلکنو تعویضش نمیکنه اگه صابر کاظمی رو از ست سوم وارد زمین میکرد جای بردیا سعادت الان ایران پیروز بود درسته که خستگی بازی دیروز رو صابر شاید داشته بود ولی حداقل یه ست رو میتونست برا ایران موفقیت آمیز باشه. بازی با ژاپن رو اصلا معلوم بود بچه ها هماهنگ نبودن و خودشون شل گرفته بودن ولی بازی با روسیه این مربی روسی چون بازی با کشور خودش بود ضعیف ترین ترکیب رو وارد زمین کرد و بازیکنانی که عملکرد خوبی نداشتند رو تعویض نکرد.باید متوجه شیم که بهترین مربی برا والیبال ایران مربی ایرانی میتونه باشه این مربی میتونست تو بازی با صربستان کسانی مثل علی شفیعی که سرویس ساده میزنند رو زمان زدن سرویس با بازیکنی که سرویس پرشی میزنه تعویض بکند تا دریافت ها در زمین صربها با مشکل مواجه بشه اگه جواد کریمی دعوت میشد و جای وادی میومد بهتر بود وادی در بازی با صربستان پاس های زیادی رو برا بردیا سعادت داد در صورتی که آبشار های این بازیکن مکررا یا دفاع میشد یا بدون برخورد به دست مدافعین بیرون میرفت بردیا سعادت بعضی وقتا با پاشنه دست سرویس میزنه که اگه تماشا چیا تو زمین حضور داشته بودن به اونها برخورد میکرد درضمن این مربی بعضی وقتا دیر وقت استراحت میگیره در کل اگه بازی با صربستان نفرات دیگه ای مثل پوریا یلی و امیر غفور جای بردیا سعادت و شریفی در زمین میبودند ما برنده بازی با صربستان بودیم در ضمن دفاع وسط هم بیشتر وقتا به دفاع کنار نمیرسید درکل تا به این جای کار باید بگم تیم ایران با اشتباه آلکنو بازی با روسیه و صربستان رو از دست داد شاید بگم اگه آلکنو به موقع تعویض بازیکننانی که ۳ ۴ پوئن منفی دارند رو انجام میداد الان ما باید اول یا دوم در بین تیم ها میشدیم انشاالله یه روزی بشه یه مربی ایرانی(مثل سعید معروف در آینده) بتونه مربی تیم ملی کشورمون بشه و با بچه ها به زبون خودشون صحبت کنه که خود همین موضوع باعث میشه بچه ها روحیه بیشتری داشته باشن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->