پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
سرخط خبرها

سرمربی پیام توس مشخص شد| مأموریت بابایی برای احیای پیام

  • کد خبر: ۷۰۲۲۸
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
سرمربی پیام توس مشخص شد| مأموریت بابایی برای احیای پیام
پیشکسوت سبزپوشان فوتبال مشهد، سرمربی تیم «پیام توس» شد و به دنبال آن است تا تیم سابق خراسان را احیا کند.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ چندی پیش بود که خبر آغاز رسمی فعالیت‌های گروهی از بازیکنان نسل سوم تیم فوتبال پیام مشهد منتشر شد و حالا بعد از گذشت چند هفته، محمد بابایی، پیشکسوت این باشگاه قدیمی فوتبال مشهد، با مأموریت احیای پیام به‌عنوان سرمربی تیم تازه‌تأسیس «پیام توس» انتخاب شد. یونس مسعودی، کاپیتان سال‌های نه‌چندان دور پیام، که همراه با گروهی از بازیکنان جوانان پیام در سال ۷۸ یکی‌دو سالی می‌شود با راه‌اندازی پویش #احیای_پیام می‌خواهد تیم محبوبش را دوباره در سطح اول فوتبال کشور مطرح کند، رفته‌رفته در ایستگاه شروع قرار می‌گیرد. باشگاه تازه‌تأسیس «پیام توس» به مالکیت هیوا حسین‌زاده و مدیرعاملی یونس مسعودی، بازیکنان اسبق پیام، رسما فعالیت‌های خود را در رده‌های پایه و مدرسه فوتبال آغاز کرده است و محمد بابایی، پیشکسوت و مربی خوش‌نام مشهدی، را که سابقه سال‌ها بازی و سرمربیگری در تیم فوتبال پیام را در کارنامه دارد، به‌عنوان سرمربی تیمشان انتخاب کرده‌اند.


یک‌قدم برای برافراشتن پرچم پیام

سرمربی تیم فوتبال پیام توس درباره حضورش در رأس کادرفنی این باشگاه تازه‌تأسیس که قرار است یادوخاطره پیام، تیم قدیمی و ریشه‌ای فوتبال مشهد را زنده کند، می‌گوید: خیلی خوش‌حال شدم که نسلی از بازیکنان پیام برای احیای این تیم دست‌به‌کار شدند و من هم، چون نسبت به این تیم عرق دارم، تصمیم گرفتم در کنار آن‌ها باشم. محمد بابایی می‌افزاید: پیام و ابومسلم شناسنامه فوتبال مشهد هستند و من فکر می‌کنم اگر هر کسی بتواند کاری برای احیای این ۲ تیم انجام بدهد، نباید دریغ کند. من هم با خودم گفتم نباید کوتاهی کنم و باید برای احیای پیام یک‌قدم بردارم.


درس عبرت از مشکی‌ها

احیای پیام از اساس اتفاق خوبی است که از همین حالا هواداران فوتبال‌دوست مشهدی را خوش‌حال کرده است. بااین‌همه، سرنوشت تلخ پروژه احیای ابومسلم که چندماه پیش به‌وسیله محمدرضا عباسی کلید خورد و در همان ابتدای مسیر ناکام ماند، هواداران سبزپوشان مشهدی را می‌ترساند. محمد بابایی دراین‌باره می‌گوید: گروهی که برای احیای پیام دست‌به‌کار شده‌اند، یک‌شبه به فکر این کار نبوده‌اند و تا جایی که من می‌دانم دوسه سال است که برای این کار برنامه‌ریزی می‌کنند. وی می‌افزاید: از طرفی در وضعیت نابسامان اقتصادی امروز، یک مجموعه صنعتی خوب پیدا شده که برای حمایت از نام پیام از مالش مایه گذاشته است، پس ما هم باید از جانمان مایه بگذاریم.


کادر پیامی بابایی

محمد بابایی درباره کادرفنی تیمش می‌گوید: کادر فنی ما یک کادر پیامی و فوتبالی است. ما جلیل ذوالفقاری، محمد عصار و عماد ملکی را به‌عنوان دستیار در اختیار خواهیم داشت و حسین هوشیار هم مربی گلر‌های ماست. وی می‌افزاید: دکتر مجید توسی و محمدحسین خباز هم به‌عنوان پزشک و فیزیوتراپ تیم هستند. وی با اشاره به اینکه هنوز سرپرست تیم انتخاب نشده است، اظهار می‌کند: انتخاب سرپرست با کادر مدیریتی باشگاه است و من امیدوارم هر نفری که صلاح باشگاه است و می‌تواند به ما کمک کند، به‌عنوان سرپرست انتخاب شود.


شروع از نقطه سریع

سرمربی پیام توس معتقد است تیمش باید از لیگی وارد مسابقات شود که هرچه سریع‌تر به جایگاه واقعی پیام برسند. محمد بابایی می‌گوید: هنوز رقابت‌های لیگ‌ها در جریان است و مشخص نیست ما امتیاز تیم لیگ دسته ۳، دسته ۲ یا دسته‌اول را بگیریم. اما امیدوارم از لیگی شروع کنیم که هرچه زودتر پیام را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. وی می‌افزاید: من برنامه پنج‌ساله به باشگاه دادم و اوایل تیر هم کار تست‌گیری‌مان را شروع می‌کنیم. بابایی تصریح می‌کند: قطعا اولویت ما جذب بازیکن بومی است، ولی اگر در برخی پست‌ها نیاز باشد بازیکن غیربومی‌ای را که به کارمان بیاید، جذب می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->