«ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

سرقت روبه‌روی چشمان صاحب خانه

  • کد خبر: ۷۰۳۷۷
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
  • ۱
سرقت روبه‌روی چشمان صاحب خانه
۲ فردی که لباس مأموران به تن داشتند و به بی سیم و دستبند مجهز بودند، سؤالات مختلفی را از این فرد پرسیدند. اما صاحب خانه متوجه سؤالات آن‌ها نمی‌شد و نمی‌توانست جواب درستی به مأموران بدهد، موضوعی که ظن مأموران را برانگیخت و پس از بی سیم زدن و کمی صحبت با فردی در آن سوی خط، ظاهرا دستور بازداشت را دریافت کردند

محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ ساعت ۸ شب بود که صدای آیفون در ورودی یک خانه در بولوار پیروزی بلند شد. مرد صاحب خانه متوجه شد که پلیس مقابل منزلش آمده و از او می‌خواهد تا برای پاره‌ای توضیحات جلوی در برود. مرد جوان متعجب از نوع رفتار پلیس، لباس پوشید و مقابل در رفت.

۲ فردی که لباس مأموران به تن داشتند و به بی سیم و دستبند مجهز بودند، سؤالات مختلفی را از این فرد پرسیدند. اما صاحب خانه متوجه سؤالات آن‌ها نمی‌شد و نمی‌توانست جواب درستی به مأموران بدهد، موضوعی که ظن مأموران را برانگیخت و پس از بی سیم زدن و کمی صحبت با فردی در آن سوی خط، ظاهرا دستور بازداشت را دریافت کردند و لحظاتی بعد دستبند دور دستان این فرد حلقه شد. اما ۲ مأمور به جای انتقال این فرد به کلانتری، در حرکتی عجیب، بازرسی از منزل این فرد را آغاز کردند و اقدام به انتقال تعدادی لوازم منزل شامل رایانه، هارد و... به یک خودرو کردند و مقابل چشمان متعجب این شهروند، بدون دادن هیچ توضیح اضافه محل را ترک کردند.


با اعلام گزارش یک فقره سرقت از منزلی مسکونی در بولوار پیروزی در نوزدهم خرداد، مأموران انتظامی در محل حاضر شدند. مأموران پس از شنیدن اظهارات مال باخته متوجه شدند که ۲ متهم با پوشیدن لباس مأموران اقدام به این سرقت کرده اند.
احتمال تکرار سرقت‌ها با این شگرد، موجب شد تا کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به منظور شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شوند.


مال خران سرنخ مهم پلیس

هم زمان با آغاز تحقیقات در این پرونده مأموران در پیگیری سرنخ‌های موجود بیستم خرداد به چند مال خر اموال مسروقه رسیدند که بخشی از لوازم سرقتی از منزل مال باخته در بولوار پیروزی از مخفیگاه آن‌ها کشف شد. پلیس ۴ نفر را در این باره دستگیر کرد و با انتقال متهمان به مقر انتظامی و بازجویی از این افراد، آن‌ها ۲ متهم اصلی پرونده که به سرقت و فروش این اقلام اقدام کرده بودند را معرفی کردند. مأموران با دریافت این اطلاعات توانستند هویت متهمان را شناسایی و اقدامات فنی به منظور شناسایی محل اختفای آن‌ها را آغاز کنند.


دستگیری رئیس دزدان

با اقدامات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، محل اختفای متهمان در مشهد شناسایی و این افراد در عملیاتی غافل گیرانه دستگیر شدند. این افراد در بازجویی‌ها به ۴ فقره سرقت اعتراف کردند.
با اعتراف متهمان مبنی براینکه آن‌ها به دستور فردی دیگر اقدام به سرقت کرده بودند و در قبال این سرقت‌ها تاکنون ۵ میلیون تومان دریافت کرده اند سروکله متهمی دیگر به پرونده نیز باز شد. کارآگاهان پلیس با ردزنی متهم سوم، توانستند این فرد را هم شناسایی و دستگیر کنند که تحقیقات تخصصی از این افراد آغاز شده است و تاکنون میزان سرقت‌های این گروه سارق ده‌ها میلیون تومان برآورد شده است.

دستگیری سارقان پلی استیشن

کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در پیگیری یک پرونده دیگر نیز توانستند زوجی سارق را در مشهد شناسایی و دستگیر کنند.
به گفته رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، با شکایت چندین شهروند درباره سرقت دستگاه‌های پلی استیشن، گروهی از کارآگاهان وارد عمل شدند. بررسی‌ها نشان داد که تمام این افراد در سایت‌های واسطه گر اقدام به گذاشتن آگهی کرایه دستگاه بازی کرده اند که زوجی جوان پس از تماس با آن‌ها خواستار کرایه دستگاه شده اند.


سرهنگ جواد شفیع زاده با اشاره به دیگر جزئیات موجود در این پرونده اعلام کرد که این افراد با حضور در محل با دادن نشانی کامل، کدپستی و همچنین دادن مدارک شناسایی شان اقدام به کرایه دستگاه می‌کرده اند. اما پس از اینکه مهلت قانونی آن‌ها سرآمده، آن‌ها هیچ مراجعه‌ای برای بازگرداندن دستگاه نداشته اند که بررسی‌ها نشان می‌داد، آدرس اعلامی تقلبی و مدارک واگذار شده نیز جعلی بوده است.
مأموران با آغاز تحقیقات خیلی زود توانستند این زوج سارق را دستگیر کنند و تاکنون ۵ شاکی از این افراد شکایت کرده اند که تحقیقات در این باره آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانایی رمز امنیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
سیستم ضد زورگیری نصب کنند که نجات پیدا کنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->