تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است
سرخط خبرها

گروگان گرفتن دانش‌آموز مشهدی

  • کد خبر: ۷۰۳۷۹
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
گروگان گرفتن دانش‌آموز مشهدی
مرکز فرماندهی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پی دریافت نیابت قضایی مبنی بر ربوده شدن دانش‌آموز مشهدی و انتقال پرونده به این استان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فنوج قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از ایلنا، مرکز فرماندهی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پی دریافت نیابت قضایی مبنی بر ربوده شدن دانش‌آموز مشهدی و انتقال پرونده به این استان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فنوج قرار داد.


در حالی رد متهمان این پرونده و دانش آموز گروگان گرفته شده در شهرستان فنوج زده شد که پیش‌تر یکی از آدم‌ربایان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در مشهد ردزنی و دستگیر شده بود. متهم که ابتدا حاضر به همکاری با پلیس نبود در بازجویی‌های انجام شده و رویارویی با مستندات پرونده به حرف آمد و معترف شد که نوجوان ۱۲ ساله را در مسیر مدرسه‌اش در یکی از مناطق شهر مشهد به منظور اخاذی از خانواده‌اش و با همدستی یکی از دوستانش ربوده‌اند.


متهم در ادامه اعترافاتش گفت که همدستش دانش‌آموز ربوده شده را به فنوج انتقال داده است. از همین رو کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری پلیس خراسان رضوی محل اختفای متهم دیگر این پرونده را ردزنی و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.
در این عملیات نوجوان ۱۲ ساله از چنگ آدم‌ربا آزاد و تحویل خانواده‌اش شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->