تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند
سرخط خبرها

صادقی: اسکوچیچ باید برکنار شود و مربی بزرگ بیاید| چرا فکر برد درجام جهانی نباشیم؟

  • کد خبر: ۷۰۴۱۷
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
صادقی: اسکوچیچ باید برکنار شود و مربی بزرگ بیاید| چرا فکر برد درجام جهانی نباشیم؟
امیرحسین صادقی، بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال معتقد است که تصمیم گیران در تیم تیم ملی باید بعد از مرحله پیش مقدماتی به جای اسکوچیچ از یک مربی بزرگ‌تر استفاده کنند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، امیرحسین صادقی، پیشکسوت باشگاه استقلال از فضای تردید آمیزی که این روزها در میان فوتبال دوستان ملی ایجاد شده گله دارد. او می‌گوید:«باید به حال روزهای تیم ملی تأسف خورد که دائماً از خودمان می‌پرسیم که این تیم را می‌برد یا نه؟ چه وقت دیده بودید تیم ملی به این شرایط بیفتد که ما از تیم ملی عراق بترسیم یا در مورد چنین تیمی اظهارنظر کنیم. نکته اینجا است که تازه اول کار است و اگر صعود کنیم باید با کشورهای قدری در مرحله بعد رقابت کنیم تا شاید به جام جهانی راه پیدا کنیم! من دوره‌ای که بازی می‌کردم دو بار به جام جهانی رفتیم. الان باید تیم ملی آنقدر پیشرفت کرده باشد که تمام برنامه‌ریزی‌ها برای این باشد که در جام جهانی چه حریفانی را شکست دهیم و به مراحل بالاتر برویم نه اینکه در مرحله مقدماتی آن هم در ابتدای کار به این نکته فکر کنیم که می‌توانیم عراق را شکست دهیم یا نه. بعد نکته اینجا است که آیا با همین کادرفنی قرار است به مرحله بعد برویم؟!»

امیرحسین صادقی این کادر فنی را هم مناسب شان فوتبال ایران نمی‌داند:«اسکوچیچ شاید تا حالا خوب نتیجه گرفته باشد اما در ادامه ما نیاز به کادرفنی قوی‌تری داریم. کادرفنی که با درایت انتخاب شود نه با یکسری مسائل که نمی‌خواهم به آنها ورود کنم! ما مربی مثل کی‌روش را داشتیم اما حالا نگاه کنید که مربی تیم ملی را چطور و با چه سلیقه‌هایی انتخاب می‌کنند! به هر حال به نظرم ما نمی‌توانیم در ادامه با اسکوچیچ به جایی برسیم. دلخوشی مردم در شرایط فعلی جامعه به ورزش است آن هم ورزشی مثل فوتبال که در کشور ما اینقدر طرفدار دارد. نباید دلخوشی این مردم را با یکسری از بی‌کفایتی‌ها بگیریم. نکته دیگر این است که تیم ملی ما الان با حضور 10 لژیونر به کارش ادامه می‌دهد و بازیکنان مستعد در لیگ پشت خط مانده‌اند چون یکسری اتفاقات می‌افتد و گاهاً بعضی از بازیکنان بی‌کیفیت معلوم نیست چطور سر از تیم ملی در می‌آورند و بازیکنان مستعد این فوتبال همینطور پشت خط می‌مانند!»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->