برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

دود کوچینگ ضعیف به چشم میلادی عبادی پور رفت

  • کد خبر: ۷۰۴۳۱
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
دود کوچینگ ضعیف به چشم میلادی عبادی پور رفت
باید بپذیریم آلکنو سرمربی روسی تیم ملی والیبال در بازی برابر آلمان و به ویژه در ست تماشایی پنجم کوچینگ خوبی نداشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست سنگین مقابل تیم دگرگون شده آلمان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت؛ چرا که تصور بیشتر کارشناسان و دوستداران والیبال بر این بود که غلبه بر ژرمن‌ها آسان‌تر از دو حریف هفته جاری است، اما در میدان عمل خلاف این پندار به اثبات رسید و مورد اعتراض والیبال دوستان قرار گرفت. ما با فضای مجازی کاری نداریم چرا که عده‌ای برحسب علایق و سلایق خود و گاهی هم بی رحمانه می‌تازند، اما از بعد رسانه‌های رسمی کشور باید بپذیریم که آلکنو سرمربی روسی تیم ملی در این بازی به ویژه در ست تماشایی پنجم کوچینگ خوبی نداشت و در روزی که مثلث بازیکنان باتجربه از جمله میلاد عبادی پور نزول داشتند حق آن بود که بازیکنان جوان‌تر را جایگزین این مردان می‌ساختند. چرا که از ابتدای اعزام تیم به ریمینی تاکید بر این مساله بود که دور را به جوانان بدهند. به طور نسبی نیز سرمربی تیم ملی این ایده را تحقق بخشید. اما وقتی که کادرفنی تیم ملی در توجیه افکارعمومی اقدامی مقتضی به عمل نیاورند، یک کلاغ و چهل کلاغ زیاد می‌شود.
در این بین، اما دود بازی بد و کوچینگ ضعیف به چشم میلادی عبادی پور رفت. بازیکنی که ششدانگ‌ترین بازیکن تیم ملی است و برحسب سابقه‌ای که می‌دانیم به لحاظ جسمانی دچار افت می‌شود. وقتی بازیکنی که خوب بازی نمی‌کند، مجرم نیست چرا که شاید شرایط روحی، جسمانی وی برای یک پیکار گران مهیا نباشد. این سرمربی تیم ملی است که باید‌ها و نباید‌ها را در نظر بگیرد. ما هم می‌پذیریم که میلاد عبادی پور روز خوبی نداشت، ولی این نباید بهانه‌ای برای تاختن به جوانی باشد که همواره در کمال ادب و مهارت والیبال بازی کرده است و مایه اعتبار بین المللی ورزش در یک لیگ معتبر شده است. اجازه بدهیم آلکنو با همه قوت‌ها و ضعف‌هایی که دارد، تیم ملی را در المپیک به درستی رهنمون شود. نقد‌های منصفانه و حتی بی رحمانه را برای بعد از المپیک بگذاریم. میلاد عبادی پور، سعید معروف و سید موسوی وزنه‌هایی هستند که حضورشان در کنار جوانان پرمایه این روز‌های والیبال میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، علی اصغر مجرد، جواد کریمی، مرتضی شریفی و سرآمد همه صابر کاظمی وزن تیم ملی را بالا می‌برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->