قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

واکنش مربی استقلال به جدایی ناگهانی مجیدی: بعید است برود

  • کد خبر: ۷۰۴۵۲
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
واکنش مربی استقلال به جدایی ناگهانی مجیدی: بعید است برود
بعد از مراسم قرعه کشی جام حذفی از صالح مصطفوی، مربی استقلال درباره جدایی احتمالی مجیدی از استقلال پرسیده شد که او این موضوع را تکذیب کرد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بسیاری از هواداران استقلال نگرانند که به واسطه مشکلات موجود فرهاد مجیدی کار را دوباره رها کند و برود. مجیدی پیش‌تر نیز چنین رفتاری را انجام داده بود و حالا با اوج گرفتن برخی مشکلات این گمانه زنی افزایش یافته است. صالح مصطفوی که در نشست قرعه کشی جام حذفی حضور داشت درواکنش به این ماجرا گفت: «نه، فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. مجیدی قوی ایستاده و حدس من این است که یکسری از این مشکلاتی که ایجاد می‌شوند بی‌ارتباط با جدی بودن و خوب کار کردن فرهاد مجیدی نیست.» مصطفوی درباره جذب گابریل پین نیز این واکنش را نشان داده است: «گابریل خیلی وقت است که برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده، حالا چرا شرایط حضور او فراهم نمی‌شود در جریان نیستم. ما به امید زنده‌ایم. امیدواریم شرایط طوری پیش برود که در شرایط مساوی با سایر تیم‌ها رقابت کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->