تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا دانش آموزان برای بازگشایی مدارس واکسینه می‌شوند؟

  • کد خبر: ۷۰۶۳۱
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
آیا دانش آموزان برای بازگشایی مدارس واکسینه می‌شوند؟
رئیس کمیته اپیدمیولوژی کرونا درباره واکسیناسیون دانش‌آموزان در برابر کرونا پیش از بازگشایی مدارس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید سوری، رئیس کمیته اپیدمیولوژی کووید ۱۹ درباره واکسیناسیون کرونا در کودکان اظهار کرد: کودکان اگرچه احتمال ابتلا به کرونا دارند و می‌توانند عامل بیماری را به دیگران منتقل کنند ولی احتمال شدت بیماری در آنها بسیار پایین است.

او ادامه داد: از طرفی اغلب شرکت های تولیدکننده واکسن، حداقل سن را ۱۸ سال و تعداد کمی هم ۱۲ سال عنوان کرده اند. در کل ضرورتی ندارد که کودکان سالم که بیماری‌‎های زمینه ای خاص ندارند قبل از بازگشت به مدرسه واکسینه شوند و اگر پوشش واکسیناسیون در بالغین به حد لازم برسد، شانس ابتلا به کودکان بسیار پایین می آید.

سوری تاکید کرد: البته تولیدکنندگان واکسن در تلاش برای تهیه واکسن‌هایی هستند تا کودکان را نیز شامل شود. تا کنون هیچ واکسنی بر علیه کرونا برای کودکان تایید نشده و هیچ کشوری هم تزریق نداشته است.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->