حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ایران رودرروی عراق| آخرین ضربه را محکم‌تر بزن

  • کد خبر: ۷۰۶۴۲
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
ایران رودرروی عراق| آخرین ضربه را محکم‌تر بزن
تیم ملی امشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ به مصاف عراق می‌رود و باید برای صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی قطعا نبازد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ ملی‌پوشان کشورمان بعد از ۳ پیروزی متوالی و با‌ارزش مقابل هنگ‌کنگ، بحرین و کامبوج، حالا به سخت‌ترین و آخرین دیدار خود رسیدند و باید از ساعت‌۲۱ امشب مقابل تیمی به میدان بروند که نزدیک به یک دهه است موفق به شکست‌دادن آن نشده‌اند. تقابل ایران و عراق را می‌توان شهرآورد بزرگ غرب آسیا دانست. ۲ تیمی که هر ۲ خود را مدعی صعود از گروه و حتی صعود به جام‌جهانی می‌دانند، حالا در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و برای صعود به‌عنوان صدرنشین گروه، با همه توان به میدان می‌آیند. البته با توجه به نتایجی که یه دست آمده است، صعود تیم ملی عراق به مرحله بعدی این بازی‌ها قطعی شده است.


بشار رسن رسید

مدافع کرونایی تیم ملی عراق به دیدار با ایران نرسید. علی فائز، مدافع تیم ملی فوتبال عراق، که به‌دلیل ابتلا به کرونا ۲ بازی قبلی عراق مقابل کامبوج و هنگ‌کنگ را از دست داده بود، چند روز قبل اعلام شد که کرونا را شکست داده است و به بازی با ایران می‌رسد. با‌این‌حال کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق، این بازیکن را به‌دلیل نداشتن آمادگی لازم، از فهرست عراق برای بازی با ایران خط زد. این بازیکن به دیدار با ایران نرسید، اما طبق اعلام هشام محمد، هماهنگ‌کننده رسانه‌ای تیم ملی عراق، بشار رسن برای این بازی آماده خواهد بود.


شوک کاتانچ به لشکر عراق

عراق درحالی امشب به‌مصاف تیم ملی خواهد رفت که باوجود درخواست مجدد سرکو کاتانچ از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق برای پرداخت مطالبات این مربی، هنوز خبری از واریز حقوق به حساب این مربی اسلوونیایی نشده است تا او به شیوه دیگری به‌دنبال رسیدن به حق‌و‌حقوقش باشد. طبق نوشته رسانه‌های عراقی، کاتانچ به شاگردانش گفته پیشنهاد‌هایی از تیم‌های شرق آسیا دارد و ممکن است که او در صورت دریافت‌نکردن مطالباتش، به همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال عراق خاتمه دهد.

 

از تایلند، هنگ‌کنگ و ویتنام به‌عنوان مشتریان سرمربی عراق در شر‌ق آسیا نام برده شده است و در‌صورتی‌که این‌بار هم خبری از پرداخت مطالبات او نباشد، او قطعا از تیم ملی عراق جدا خواهد شد. انتشار این خبر در رسانه‌های عراقی باعث شده که طرف‌داران کاتانچ، فدراسیون فوتبال عراق را برای پرداخت حق‌و‌حقوق سرمربی تیم ملی این کشور تحت‌فشار قرار دهند تا او بهانه‌ای برای جدایی از تیم ملی عراق نداشته باشد.


یک دهه انتظار برای یک برد!

سی‌امین دیدار تاریخ تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق امروز در ورزشگاه المحرق در مرحله مقدماتی جام‌جهانی درحالی برگزار می‌شود که تیم ملی فوتبال کشورمان در یک دهه اخیر موفق به شکست عراق نشده است. آخرین پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق در بازی‌های رسمی به سال‌۲۰۱۱ و دیدار روز ۲۱‌دی‌۸۹ در چهارچوب مسابقات جام ملت‌های آسیا بر‌می‌گردد که در آن دیدار غلامرضا رضایی و ایمان مبعلی برای تیم ملی موفق به گل‌زنی شدند و یونس محمود تک‌گل عراق را وارد دروازه ایران کرد تا این دیدار آخرین مسابقه رسمی باشد که تیم ملی ایران مقابل عراق به برتری دست پیدا کرد.

 

از آن روز تا امروز، ۳۸۰۹ روز سپری شده که تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار‌های رسمی موفق به کسب پیروزی مقابل عراق نشده است. ۲ تیم ملی عراق و ایران تاکنون ۲۹ بار در مسابقات دوستانه و رسمی به‌مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی فوتبال کشورمان در ۱۶ مسابقه به پیروزی رسیده، ۷ دیدار ۲ تیم به تساوی منجر شده و ۶ پیروزی توسط عراقی‌ها به دست آمده است.


اسکوچیچ: یک قدم تا موفقیت مانده است

دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال، در نشست خبری پیش از دیدار برابر عراق گفت: قبل از اینکه به بحرین بیاییم، می‌دانستیم باید در ۴ مسابقه به پیروزی برسیم و این موضوع فشار زیادی روی ما وارد کرد. از این ۴ مسابقه یکی هنوز باقی مانده است و فکر می‌کنم نسبت به ۳ مسابقه قبلی مسابقه سخت‌تری خواهد بود. تیم خوبی داریم و از تمام توانمان استفاده می‌کنیم که این بازی آخر را هم با موفقیت پشت‌سر بگذاریم. ما برای تیم ملی عراق احترام زیادی قائل هستیم. مربی و بازیکنان خیلی خوبی دارند.
سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: ما در‌مورد ترکیب عراق اطلاعات کاملی نداریم.

 

همیشه وقتی یک بازیکن بازی می‌کند، معنی‌اش این است که یک بازیکن باید بیرون بنشیند. مطمئنیم که بهترین ترکیبشان را مقابل ما خواهند چید. اسکوچیچ در پایان درباره وضعیت تیم ملی هم گفت: جو خیلی خوبی در تمرینات ما حکم‌فرما بوده است و امیدواریم بتوانیم این اتمسفر را به بازیکنانی که بازی می‌کنند، انتقال دهیم تا آن‌ها هم این احساس را در زمین داشته باشند. بازی‌هایی را که تا الان داشتیم، باید فراموش کنیم؛ چون هنوز یک‌قدم تا پایان موفقیت‌آمیز تورنمنت داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->