بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مهاجری قربانی دست‌های پنهان در مس کرمان!

  • کد خبر: ۷۰۷۷۷
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
مهاجری قربانی دست‌های پنهان در مس کرمان!
مدیران کرمان در تصمیمی عجولانه بعد از شکست مس برابر بادران، محمدرضا مهاجری را از کار برکنار کردند

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ درست ۱۰ سال قبل بود که دستیار پرجنب‌وجوش مشهدی تیم‌های ابومسلم، استقلال اهواز، راه‌آهن، پاس، داماش گیلان و صبای قم اولین‌بار به‌عنوان نفر اول روی نیمکت یک تیم فوتبال در لیگ دسته‌یک نشست. محمدرضا مهاجری، بازیکن سال‌های دهه ۶۰ ابومسلم، که بزرگ شده و رشدکرده مشهد است، در سال‌های حضورش روی نیمکت تیم‌های لیگ‌برتر و لیگ‌یکی همواره به‌عنوان نفر اول، کارنامه قابل قبولی از خود برجا گذاشت.

 

او در ابتدای مسیر حرفه‌ای خود توانست سیاه‌جامگان، تیم مشهدی را از لیگ دسته ۲ سال‌به‌سال بالا بیاورد تا لیگ‌برتری شود؛ اتفاقی که او را در سطح اول فوتبال ایران به‌عنوان یک مربی کارنامه‌دار به همه معرفی کرد. بعد از آن بود که مهاجری در پدیده، ماشین‌سازی، نساجی و حتی همین مس نتایج مناسبی گرفت، اما در سال‌های گذشته با انواع‌واقسام بدشانسی‌ها روبه‌رو شده است. بدشانسی‌ها و شاید کارشکنی‌هایی که حالا او را به پایان همکاری‌اش با مس کرمان رسانده است.


از مس اوج‌گرفته تا شکست‌های شائبه‌برانگیز

محمدرضا مهاجری روند خوبی را با مس کرمان در این فصل سپری می‌کرد. او و تیمش لیگ را خیلی خوب شروع کردند و همواره در این ۲۹ هفته در کورس صعود به لیگ برتر بودند. مسی‌ها در شروع نیم‌فصل دوم برد‌های یکی پس از دیگری به وجود آوردند و بعد از این بود که یک‌باره مهاجری و تیمش با بحران روبه‌رو شدند و شکست روی شکست آمد! شکست‌هایی که شاید ابتدا فنی به‌نظر می‌رسید، اما هرچه مهاجری و تیمش در لیگ پیش رفتند، دست‌های پشت پرده‌ای که نمی‌خواستند او و تیمش نتیجه بگیرند آشکار شد.

 

شکست‌های مس از یک سو و برد‌های مشکوک تیم‌هایی مثل بادران و خیبر خرم‌آباد از سوی دیگر این شائبه‌ها را بیشتر کرد. تیم پرمهره و فنی مس دیگر نه‌تن‌ها نتیجه نمی‌گرفت، بلکه زمزمه‌های به‌هم‌ریختگی اردوگاه این تیم هم به گوش می‌رسید. مهاجری درحالی بعد از شکست این هفته برابر بادران از سمتش برکنار شد که سعید محمدی، مدیرعامل مس کرمان، بلافاصله محسن عاشوری، سرمربی نیم‌فصل بادران، را به‌عنوان سرمربی جدید باشگاه معرفی کرد.


پایان زودهنگام همکاری مهاجری و سرآسیایی

مجتبی سرآسیایی، دوست و رفیق قدیمی مهاجری، که در پدیده سابقه همکاری با این مربی را داشت، چند روز پیش به‌عنوان مدیرفنی مس کرمان منصوب شد؛ انتصابی که با استقبال مهاجری روبه‌رو شد و گویا مدیران مس نقشه بازگشت به روز‌های خوب با زوج مهاجری‌سرآسیایی را داشتند. اما این اتفاق در بازی با بادران نیفتاد و بعد از یک شکست بلافاصله مدیران مس مهاجری را از کار برکنار کردند!


تمام ناکامی‌های مهاجری

سرمربی مشهدی و حالا دیگر سرمربی سابق مس کرمان، در سیاه‌جامگان و پدیده نمایشی درخشان داشت. او حتی بعد از رفتن به ماشین‌سازی هم تیم را در شرایط برد قرار داد، اما دخالت‌های مالک تبریزی و حواشی زیادی که حول باشگاه‌های تبریزی است، مانع تداوم این موفقیت‌ها شد. مهاجری فصل بعد در نساجی هم شروعی توفانی داشت، چنان‌که نتایج درخشان و بازی روی زمین و تماشاگرپسند تیم او، خیلی زود مهاجری را به مرد محبوب سکو‌های وطنی بدل کرد.

 

اما یک‌باره در میانه‌های راه سرمربی مشهدی دچار آمبولی شد و بعد از بازگشت از بیماری هم ماجرای درگیری یک دلال سر تمرین با او، حواشی حول عملکردش را زیاد کرد. تا جایی که مهاجری تصمیم گرفت مدتی از فوتبال دور باشد. سرمربی اسبق تیم‌های مشهدی پدیده و سیاه‌جامگان در بازگشت دوباره به ماشین‌سازی هم چندان موفق نبود، اما در مس کرمان چیزی برای موفقیت کم نداشت. شاید مهاجری در کرمان فقط اندکی اعتماد و تیمی بی‌حاشیه نیاز داشت که از قضا تا هفته‌های بیست‌ویکم‌دوم هم آن را داشت، اما یک‌باره معادله پشت پرده عوض شد و مهاجری قربانی این حواشی شد.


مقصد بعدی؛ شاید لیگ برتر

مهاجری در همه سال‌های گذشته همواره پیشنهاد‌های جدی از لیگ‌برتر فوتبال داشته است. به‌عقیده بسیاری از کارشناسان، تیم‌های مهاجری فارغ از جایگاهشان در جدول همواره فوتبال باکیفیتی ارائه می‌کنند و همین عاملی است تا او همیشه مشتری‌های خاص خود را داشته باشد. البته این‌بار کار برای سرمربی مشهدی کمی سخت است، زیرا ناکامی در مس کرمان ثروتمند کارنامه بدی برای او به‌حساب می‌آید، هر چه‌قدر هم که همگان به این اذعان داشته باشند که در کرمان طومار مهاجری را فوتبال نه، دست‌های پشت پرده درهم پیچید!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->