احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ولادیمیر پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ در اوکراین را ساقط می‌کنیم نمازگزاران مشهدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان
سرخط خبرها

نماینده روسیه در وین: به نتیجه رسیدن مذاکرات پیش از انتخابات ایران ممکن نیست

  • کد خبر: ۷۰۸۱۰
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
نماینده روسیه در وین: به نتیجه رسیدن مذاکرات پیش از انتخابات ایران ممکن نیست
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین، در گفت‌وگویی روند کنونی مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از خبرگزاری روسی اینترفکس، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در گفت و گو با این خبرگزاری روز سه شنبه درباره مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین گفت: امکان رسیدن به توافق در زمینه احیای بپرجام پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایران که 18 ژوئن خواهد بود، وجود ندارد، اما مذاکرات ادامه خواهند یافت.

 

اولیانوف ادامه داد: تا جایی که می دانیم، این جریان نباید تاثیر چشم گیری روی روند مذاکرات بعدی داشته باشد.

 

نماینده روسیه در وین در پاسخ به این سوال که آیا موافق است مذاکرات در وین از پیشرفت باز مانده است، توضیح داد: من بر این باورم که این ارزیابی نادرست است و با واقعیت هماهنگی ندارد، چون این روند در حال پیش‌رفتن است، اگرچه پیشرفتی به آن سرعت که ما می خواهیم، حاصل نمی شود.

 

او اظهار کرد که روسیه روز گذشته(دوشنبه) سند دیگری هم برای مذاکرات معرفی کرده اما از نشان دادن محتوای آن خودداری کرده است.

 

اولیانوف در آخر تاکید کرد: روند مذاکرات ادامه دارد. توجه اصلی باید به برنامه اجرای توافق هسته‌ای معطوف باشد. سوال اصلی فعلا این است. ما باید به توافق برسیم که چه کسی، چه کاری و در چه بازه‌ی زمانی باید انجام بدهد تا نتیجه نهایی بشود احیای کامل برجام(توافق هسته ای).

 

در هفته‌های گذشته مذاکرات در زمینه احیای توافق هسته‌ای میان هیئت های دیپلماتیک اعضای اصلی توافق هسته ای در وین در جریان بوده است.

 

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیم یا غیرمستقیمی نداشته‌اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه رایزنی می کنند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->