قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

تیراندازان خراسان راهی لیگ‌یک می‌شوند

  • کد خبر: ۷۰۹۱۰
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
تیراندازان خراسان راهی لیگ‌یک می‌شوند
تیم تفنگ و تپانچه بانوان استان خراسان رضوی درحال جذب برترین‌هاست تا در لیگ یک شرکت نماید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ رکوردگیری انتخابی تیم خراسان در لیگ دسته‌یک کشوری در سالن تیراندازی مجموعه بهشتی مشهد با حضور بانوان تیرانداز استان درحال برگزاری است تا برترین‌ها راهی مسابقات لیگ‌یک شوند. تیراندازان استان در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان جواز حضور در این انتخابی را داشتند و دیروز و امروز می‌توانستند شانسشان را برای پیوستن به تیم استان امتحان کنند. بعد از ثبت رکورد و نسبت به امتیاز زده‌شده، اعضای تیم استان راهی لیگ‌یک کشور خواهند شد.


بقایای تیم لیگ‌برتری استان

در سال ۹۸ تیم تفنگ بانوان خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر حضور داشت، اما بعد از تعطیلی مسابقات به‌دلیل شیوع کرونا، تیم استان که بدون حامی مالی با هزینه هیئت در مسابقات حضور داشت، از ادامه لیگ کناره‌گیری کرد؛ موضوعی که چندی بعد به حذف تیم خراسان از لیگ‌برتر و سقوط به لیگ دسته‌یک منجر شد. حالا نماینده خراسان‌رضوی قرار است در لیگ دسته‌یک بانوان شرکت کند.

 

مراسم قرعه‌کشی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ‌برتر تفنگ و تپانچه بادی برگزار شده و قرار است این رقابت‌ها از ۳ تیر به‌مناسبت ولادت امام‌رضا (ع) در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی آغاز شود. این مسابقات با حضور ۳۶ تیم در قالب ۱۵۵ ورزشکار در ۶ هفته به‌صورت تک‌دیدار برگزار می‌شود که هر تیمی در هر روز در ۲ دیدار در صبح و بعدازظهر رقابت خواهد کرد.


رقابت ۱۸ تیم در تفنگ و تپانچه

همچنین فدراسیون اعلام کرده است تیراندازانی که در چهاردهمین دوره لیگ‌برتر سال ۹۹ شرکت کردند، مجاز نیستند در این دوره از مسابقات لیگ‌یک شرکت کنند، ضمن اینکه هر تیم ۵ ورزشکار معرفی می‌کند. تیم‌ها تا ۲۶ خرداد مهلت دارند مدارک را بفرستند و هزینه ورودی را پرداخت کنند و از هفته آینده باید به میدان بروند.
در تپانچه بانوان امید‌های تیراندازی، تیگرا، هیئت قم، هیئت خراسان‌رضوی، هیئت البرز، سام سهاگستر مازندران، آرس و فولاد هرمزگان حضور دارند. در ماده تفنگ بانوان نیز تیم‌های هیئت خراسان‌رضوی، فولاد هرمزگان، نیروی زمینی ارتش، خلیج بوشهر، تیگرا، شهیدچمران میبد، پاس، سام سهاگستر مازندران، دریاچه ارومیه و هیئت قم ۱۰ تیم حاضر در لیگ را تشکیل می‌دهند.


برنامه مسابقات بانوان

برنامه دیدار‌های نیم‌فصل اول چهاردهمین دوره لیگ دسته‌یک تیراندازی سلاح‌های بادی معوقه سال ۹۹ از سوی فدراسیون اعلام شده است. از اول مرداد نیم‌فصل تفنگ و تپانچه بانوان آغاز می‌شود و قرار است برنامه‌های نیم‌فصل دوم اعلام شود.
در هفته نخست مسابقات تپانچه، ۳ تیرماه تیم خراسان‌رضوی در تپانچه بانوان، صبح با سام سهاگستر مازندران رقابت می‌کند و در عصر همان روز حریف تیگرا خواهد بود. هفته دوم تپانچه بانوان ۳۱ تیر پیگیری می‌شود که هیئت خراسان‌رضوی به‌مصاف امید‌های تیراندازی می‌رود و عصر همان روز باید با فولاد هرمزگان رقابت کند.

 

تیم مردان خراسان‌رضوی نیز در تپانچه آقایان روز‌های ۱۷ تیر و ۷ مرداد به‌مصاف حریفان خود می‌رود.
در رشته تفنگ بانوان، ۴ تیرماه تیراندازان خراسانی میزبان هستند که باید صبح با فولاد هرمزگان و عصر با خلیج بوشهر دیدار کنند. هفته دوم نیز اول مرداد برگزار خواهد شد که هیئت خراسان‌رضوی حریف شهیدچمران میبد است و سپس با سام سهاگستر مازندران دیدار خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->