حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

میدان استاد حمید توکل؛ پیشنهاد ویژه پیشکسوتان کشتی

  • کد خبر: ۷۱۲۴۳
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
میدان استاد حمید توکل؛ پیشنهاد ویژه پیشکسوتان کشتی
نامه جمعی از اهالی کشتی خراسان‌رضوی به شهردار مشهد درباره نام‌گذاری میدانی به‌نام استاد حمید توکل، روز گذشته در فضای‌مجازی منتشر شد.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ نامه جمعی از اهالی کشتی خراسان‌رضوی به شهردار مشهد درباره نام‌گذاری میدانی به‌نام استاد حمید توکل، روز گذشته در فضای‌مجازی منتشر شد. در این نامه جمعی از چهره‌های سرشناس و دست‌اندرکاران کشتی مشهد از محمدرضا کلائی خواستند در راستای تکریم شخصیت این پیشکسوت کشتی مشهد که سال‌ها برای رشد و توسعه کشتی در خطه خراسان تلاش کرده و مدال‌ها و افتخارات رنگارنگی به‌دست آورده است، تندیسی از سوی شهرداری مشهد طراحی و در میدانی به‌نام او نصب شود.

 

در این نامه که به امضای رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی، سیدمسعود ریاضی، که خود از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد است، رسیده، آمده است: استاد حمید توکل بیش از ۲۰ سال در میادین کشتی خدمات شایان توجهی را به جامعه کشتی کشور ارائه کرده و مدت ۱۲ سال متوالی از خراسان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی شرکت کرده و به دفعات در تورنمنت‌های بین‌المللی و مسابقات جهانی عضو تیم‌ملی بوده است. حمید توکل در سال ۱۳۴۱ در مسابقات کشتی یوکوهامای ژاپن اولین مدال جهانی را برای استان خراسان به‌دست آورد؛ در سالی که تیم‌ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران توانست برای اولین‌بار در تاریخ ورزش کشور به مقام قهرمانی جهان نایل آید.

 

در ذیل این نامه امضای چهره‌ها و دست‌اندرکاران کشتی مشهد ازجمله هادی عامل، علی بامشکی، حمید قشنگ، رضا احدیان، ابراهیم صدری، قدیر نخودچی، کریم زرینی و... آمده است. هم‌اکنون خانه کشتی استان به‌نام استاد حمید توکل است و جامعه کشتی استان در تلاش‌اند تا برای تقدیر از خدمات این پیشکسوت نامی کشتی مشهد، تندیس وی ساخته و در میدانی به‌نام او در شهر مشهد نصب شود. پیش از این شهرداری مشهد در زمینه تکریم چهره‌های فرهنگی و ورزشی متعددی اقدام به ساخت و نصب سردیس، پلاک افتخار و حتی نام‌گذاری خیابانی به‌نامشان کرده است و انتظار می‌رود در صورت فراهم‌بودن زمینه مناسب، برای این مهم هم اقدامات لازم انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->