٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زن جوان مشهدی برادر شوهرش را در خیابان کشت + عکس

  • کد خبر: ۷۱۵۴۲
  • ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
زن جوان مشهدی برادر شوهرش را در خیابان کشت + عکس
فریده، زن جوانی که برادر شوهرش را با ضربه چاقو در خیابان حر به قتل رسانده بود، صبح روز گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعتراف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، زن جوانی که برادر شوهرش را با ضربه چاقو در خیابان به قتل رسانده بود، صبح روز گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعتراف کرد.ماجرای این جنایت وحشتناک جمعه گذشته هنگامی لو رفت که نیروهای کلانتری شهید باهنر مشهد، مرگ مشکوک جوانی حدود ۲۶ ساله را به قاضی ویژه قتل عمد گزارش دادند که در منزل مسکونی اش جان باخته بود. دقایقی بعد به دستور قاضی دکتر حسن زرقانی، جسد محمود-ص برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و این ماجرا مورد پیگیری قضایی قرار گرفت.

 

این گزارش حاکی است، پزشکان قانونی پس از معاینه جسد و در گزارشی محرمانه به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند که جوان مذکور به دلیل اصابت ضربه شیء نوک تیز و برنده به ناحیه گردن جان خود را از دست داده است.

 

با دریافت این گزارش، بی درنگ مقام قضایی دستور بررسی موضوع را به نیروهای کلانتری صادر کرد که تحقیقات نشان داد: مرد ۲۶ ساله در خیابان حر مشهد با زن ۳۲ ساله ای به نام فریده به مشاجره پرداخته و با یکدیگر درگیر شده‌اند!

 

با به دست آمدن این اطلاعات دستور دستگیری زن جوان صادر شد و ماموران انتظامی در یک عملیات اطلاعاتی، او را شناسایی و دستگیر کردند. این زن وقتی در برابر میز عدالت قرار گرفت به قاضی زرقانی گفت: مقتول برادر شوهرم بود و آن روز قصد داشت به زور مرا سوار موتورسیکلت کند که من هم سوار نشدم ولی او عصبانی شد و به روی من چاقو کشید! من هم در یک لحظه زمانی که می خواستم چاقو را از دستش بگیرم، تیغه چاقو به سمت گردن خودش برگشت و زخمی شد.

 

با توجه به این که اعترافات و اظهارات زن جوان، با حقیقت صحنه درگیری و طریقه اصابت چاقو، مطابقت نداشت، مقام قضایی او را برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داد تا این که روز گذشته متهم در حضور سرهنگ نوریان (افسر پرونده) لب به اعتراف گشود و به وارد آوردن ضربه چاقو به ناحیه گردن مرد ۲۶ ساله اقرار کرد. تحقیقات بیشتر با صدور دستورات ویژه قضایی برای بررسی ابعاد دیگر این جنایت ادامه دارد.

 

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->