نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

چک شخصی بازیکن و مدیریت غیرحرفه‌ای در استقلال!

  • کد خبر: ۷۱۵۹۳
  • ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
چک شخصی بازیکن و مدیریت غیرحرفه‌ای در استقلال!
صدور چک شخصی از سوی مدافع استقلال برای باشگاه پدیده نشان می‌دهد که هنوز باشگاه استقلال به شکل کاملا آماتور اداره می‌شود و هیچ نشانه‌ای از حرفه‌ای گری دراین باشگاه وجود ندارد!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، استقلال این روز‌ها با انبوهی از گرفتاری‌ها مواجه است که این مسائل در روح و روان بازیکنان نیز اثرات منفی گذاشته است. بعد از بگومگو‌هایی که میان مدیرعامل باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی ایجاد شد و همگان پی به عمق اختلافات میان دو طرف بردند، ماجرای حضور طلبکاران در هتل محل اقامت استقلال برای جلب مدافع این تیم چشم‌ها را به سمت خود برد؛ ماجرایی که نشان می‌دهد در انتقال مرادمند به استقلال نیز اشتباهاتی انجام شده و مدیران استقلال به سادگی از کنار آن گذشته‌اند.

اوج شگفتی آنجا است که وقتی از مدیرعامل باشگاه استقلال درباره موضوع مرادمند سؤال می‌کنند او بدون توجه به وظایف زیرمجموعه خود اعلام می‌کند که تقصیری به گردن باشگاه نیست؛ به این دلیل که مرادمند از چک شخصی خودش برای انتقال به استقلال استفاده کرده است.
سؤالی که ضروری است مدیران باشگاه استقلال به آن پاسخی شفاف و روشن بدهند این است که چرا در زمان انتقال، تصمیم‌گیران باشگاه استقلال ماجرا را آنقدر ساده گرفته که اجازه داده بازیکن شخصاً به باشگاه سابقش چک شخصی بدهد.  
آیا در تیم‌های حرفه‌ای دنیا نیز بازیکن از چک شخصی خود برای انتقال به تیم‌های دیگر استفاده می‌کند؟ آیا چنین تصمیم‌هایی حرفه‌ای است؟ عجیب‌تر اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال طوری اظهارنظر می‌کند که انگار هیچ مسئولیتی در قبال بازیکنان خود به گردن ندارد در حالی که اساساً مدیران باشگاه استقلال پیش از شروع فصل نباید اجازه می‌دادند انتقال به این شکل و شمایل انجام شود.
این تصمیم‌های خلق الساعه و عجیب که از گذشته‌ها به یادگار مانده، همواره در فوتبال ایران رخ می‌دهد و مدیران عصرجدید نیز بی‌آنکه شرح وظایف اولیه خود را بدانند در مقابل چنین رفتار‌هایی از خود نرمش نشان می‌دهند و به تأسی از همان سنت غلط همیشگی اجازه می‌دهند بازیکنان چنین دردسر‌های بزرگی را برای خود ایجاد کنند و برای باشگاه و زیرمجموعه خود نیز نگرانی و التهاب به وجود آورند.


 در اینکه خود مرادمند هم در ماجرای رخ داده مقصر است و وسوسه روز‌های نخست حضور در استقلال سبب شده هر اقدامی در این راستا انجام دهد تا انتقال شکل بگیرد، تردیدی نیست، اما مدیران باشگاه استقلال که به مسائل حقوقی و مالی اشراف بیشتری دارند، نباید اجازه می‌دادند اساساً بازیکن، شخصاً برای انتقال خود، چک شخصی پرداخت کند.
حال شاید به واسطه آنکه مددی پیش از شروع فصل مسئولیتی در نقل و انتقالات استقلال نداشته و بیشتر مهدی عبدیان و اسماعیل خلیل‌زاده نقش آفرین نقل و انتقالات بودند بتوان او را در این ماجرا تا حدی بی‌تقصیر دانست، اما لحن بیان او در مواجهه با مرادمند نشان می‌دهد که اگر او نیز مدیرعامل استقلال بود، همین تصمیم را اتخاذ و در مقابل اقدام بازیکن جدید استقلال از خود نرمش نشان می‌داد تا ماجرای انتقال به غیرحرفه‌ای‌ترین شکل ممکن رقم بخورد.


 باید دریافت که فوتبال ایران سال‌ها است حرفه‌ای شده، اما اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد، ثابت می‌کند که همچنان لیگ ایران در شکل مدیریتی خود به طور آماتور هدایت می‌شود و در این کارزار، وقوع ماجرا‌هایی نظیر آنچه صبح روز بازی استقلال مقابل پدیده در هتل محل اقامت استقلال رخ داد و طلبکاران برای جلب مرادمند آمدند، بسیارعادی است!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->