پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان و در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک
سرخط خبرها

یخچالی: بسیار هیجان زده ام| آرزویم بازی در یکی از بهترین لیگ‌های اروپا بود

  • کد خبر: ۷۱۶۰۲
  • ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
یخچالی: بسیار هیجان زده ام| آرزویم بازی در یکی از بهترین لیگ‌های اروپا بود
بهنام یخچالی از حضور در تیم SYNTAINICS MBC هیجان زده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهنام یخچالی ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره حضور در لیگ بسکتبال آلمان گفت: من به عنوان یک بسکتبالیست جوان، همیشه آرزو داشتم که در یکی از بهترین لیگ‌های اروپا بازی کنم. یک سال پیش، درک بائرمن و روستوک به من فرصتی دادند تا بتوانم خودم را در Pro A اثبات کنم. ما سال خوبی را با هم گذراندیم و می‌خواهم از SEAWOLVES به خاطر آن تشکر کنم.
او در ادامه گفت: اخیراً چندین باشگاه بوندس لیگا با من تماس گرفتند. بعد از ارزیابی وضعیت شخصی خودم و صحبت با ایگور جووویچ، سرمربی تیم، تصمیم گرفتم به SYNTAINICS MBC بپیوندم. من بسیار هیجان زده هستم و بی صبرانه منتظرم تا بعد از جام ملت‌های آسیا به این تیم بپیوندم تا کادرفنی، مربیان، هم تیمی هایم و هواداران SYNTAINICS MBC را ببینم و با آن‌ها آشنا شوم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->