حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

باشگاه شهرخودرو خراسان موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شد

  • کد خبر: ۷۱۶۳
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
باشگاه شهرخودرو خراسان موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شد
مدیر روابط‌عمومی باشگاه شهر خودرو گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مالک باشگاه و ارسال مدارک به فدراسیون فوتبال مجوز حرفه ای باشگاه شهر خودرو صادر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد طاری‌بخش اظهار کرد: فدراسیون فوتبال از مدت‌ها پیش به باشگاه ها اعلام کرده ‌بود تا مدارک خود را برای کسب مجوز حرفه‌ای ارسال کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور باشگاه شهرخودرو در رقابت‌های آسیایی یکی از الزامات حضور در این رقابت ها کسب مجوز حرفه ای بود که شرایط خاص خودش را داشت.

طاری‌بخش افزود: یکی از مهمترین اقدامات پرداخت بدهی‌های گذشته بود که با حضور دکتر حمیداوی، مالک باشگاه این موضوع به خوبی مدیریت شد و این کار انجام گرفت تا یکی از بزرگترین اقدامات باشگاه شکل بگیرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه شهرخودرو خراسان اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا پنج معیار اصلی را برای کسب مجوز حرفه ای تعیین کرده‌است. اول معیار ورزشی که شامل برگزاری مسابقات، دیدارهای تیم های پایه و مسائل دیگر است. دوم اداری و پرسنلی است. سوم معیار حقوقی که ثبت تجاری باشگاه، قراردادها و سیستم حقوقی را شامل می شود. چهارم مباحث مالی و پنجم زیرساخت‌ها و استادیوم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش دکتر حمیداوی و راهنمایی های فدراسیون فوتبال و شخص آقای سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، مدارک مورد نیاز ارسال شد و در این راه مهدی برادران رییس سابق هیات فوتبال که در حال حاضر در کمیته مجوز حرفه‌ای فعالیت دارد، کمک شایانی به باشگاه شهر خودرو داشت و در نهایت مجوز حرفه‌ای باشگاه شهرخودرو صادر گردید تا این تیم در راه مسابقات آسیایی با مشکلی روبرو نباشد.

طاری‌بخش با تمجید از اصولی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: هیات فوتبال خراسان رضوی در این مدت کوتاه پابه پای تیم شهر خودرو جلو آمده است و در مسیر کسب مجوز حرفه ای آنها نیز اقدامات موثری داشتند. امیدواریم در ادامه مسابقات و به ویژه در راه بازیهای آسیایی با همدلی خوبی که وجود دارد و عنایت امام رضا(علیه السلام) و هواداران پرشورمان که همیشه در کنارمان بودند، بتوانیم درخشش خوبی داشته باشیم.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->