ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

زنگنه: بسکتبال ما نهایت در حد ۸ تیم بازیکن خوب دارد | دینم را در رده‌های پایه ادا می‌کنم

  • کد خبر: ۷۱۷۳۹
  • ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
زنگنه: بسکتبال ما نهایت در حد ۸ تیم بازیکن خوب دارد | دینم را در رده‌های پایه ادا می‌کنم
آرمان زنگنه معتقد است زنگ خطر برای بسکتبال به صدا درآمده چراکه روی پایه کار قوی انجام نگرفته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آرمان زنگنه بازیکن ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره مشکلاتی که در رده‌های پایه و بازیکن سازی وجود دارد گفت: من خودم یک سال بخاطر مصدومیت از لیگ بیرون بودم و برای همین به پیشنهاد مجید صالحی در رده پایه کار کردم و مربیگری را هم تجربه کردم. رشد بازیکنانی مثل سینا واحدی، علی شهریاری و بهشاد عرب زاده را از نزدیک دیدم. به نظر من اولین مشکلی که در رده‌های پایه ما وجود دارد این است که، چون بحث مالی خیلی قوی نیست مربیان خوب به مرور زمان دلسرد می‌شوند و دوست دارند به لیگ‌های بالاتر بیایند، چون به هر حال آنجا گردش مالی وجود دارد. ما خیلی مربیانی داریم که در رده‌های پایه خیلی تاثیرگذار بودند، اما دوست دارند در لیگ برتر باشند. به هر حال نمی‌شود به آن‌ها هم خرده گرفت، مشکلات اقتصادی برای همه با وجود شرایطی که بر جامعه حاکم شده وجود دارد.
او در ادامه گفت: اگر ما در بسکتبال پایه سرمایه گذاری قوی انجام دهیم مطمئنا مربیان خوب با اشتیاق بیشتر روی این رده کار می‌کنند و اتفاقات بهتری برای بسکتبال ما رخ خواهد داد. به نظر من این زنگ خطر برای بسکتبال ما به صدا درآمده که در رده‌های پایه آنطور که باید قوی کار نکرده ایم. شاید بسکتبال ما الان ۱۶ تیم سوپرلیگی داشته باشد، اما اندازه ۱۶ تیم بازیکن درجه یک نداریم و نمی‌شود این واقعیت را کتمان کرد. ما نهایت بازیکن خوب در حد ۸ تیم داریم و در چرخه بازیکن سازی خیلی استعداد خالص نمی‌بینیم و باید ببینیم چه اتفاقاتی افتاده که به اینجا رسیدیم.
آرمان درباره علاقه خودش به مربیگری هم گفت: من به مربیگری خیلی علاقه دارم، ولی دوست دارم قبل از اینکه به مربیگری بزرگسالان برسم در رده‌های پایه کار کنم، چون احساس می‌کنم دینی به بسکتبال دارم که باید آن را ادا کنم و باید آن چیز‌هایی که یاد گرفته ام را به بازیکنان جوان‌تر انتقال دهم. کار با بچه‌ها خیلی شیرین است و رشد و پیشرفت آن‌ها را می‌توان از نزدیک دید. بائرمن به من یاد داد چیزی که در کنترل من نیست را باید رها کنم، به من گفت حق ندارید وقتی چیزی در کنترل تو نیست به آن فکر کنی و با آن وارد چالش شوی. اما این را باید از سنین پایین‌تر یاد می‌گرفتم، ولی کسی به من نگفته بود. من آن یک سالی که کار پایه کردم خیلی دید من را تغییر داد و کمکم کرد در بسکتبالم تغییراتی به وجود آورم مثلا سعی میکنم کم وارد بحث با داوران بشوم.
زنگنه درباره وضعیتش برای فصل آینده لیگ برتر هم گفت: من علاقه بسیاری به باشگاه مهرام دارم، اما بخاطر اینکه امسال شرایط مذاکره طولانی شد دیگر همراه این تیم نخواهم بود و با چند تیم دیگر صحبت کردم و باید ببینم شرایط چگونه می‌شود، انشاالله با یک تیم خوب راهی مسابقات می‌شوم..

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->