جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

زمان پخش سریال «دودکش۲» تغییر کرد + ساعت پخش

  • کد خبر: ۷۱۹۶۹
  • ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
  • ۵
زمان پخش سریال «دودکش۲» تغییر کرد + ساعت پخش
در حالی که قرار بود پخش سریال تلویزیونی «دودکش۲» از امروز شنبه (۵ تیر ۱۴۰۰) آغاز شود، به دلیل انجام مراحل پست پروداکشن، این مجموعه کمدی از سه‌شنبه هفته جاری روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که قرار بود پخش سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از شنبه پنجم تیر ماه آغاز شود، به دلیل انجام مراحل پست پروداکشن، این مجموعه کمدی از سه شنبه هفته جاری روی آنتن خواهد رفت.

گروه تولید این روز‌ها پس از بازگشت از گرگان به ضبط بخش‌های باقیمانده در تهران و انجام مراحل فنی سریال می‌پردازند.

 


بازیگران سریال دودکش ۲ + عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان


 

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان و (با حضور) بهنام تشکر و (بازیگران خردسال) حسین شهبازی، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی دارند.

طراح و سرپرست نویسندگان سریال برزو نیک نژاد است و نویسندگان سریال محمد تنابنده و شهاب مهربان هستند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجرا‌هایی آغاز می‌شوند که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیر گذار هستند!».

فصل اول «دودکش» از سریال‌های پرمخاطب شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و پس از آن بار‌ها از شبکه‌های مختلف بازپخش شد.

 

ساعت پخش و ساعت تکرار سریال دودکش ۲ از شبکه یک و شبکه تماشا

سریال دودکش ۲ پس از پایان پخش زیرخاکی ۲ هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.
 
تکرار آن هم حوالی ساعت ۱۰:۲۰ و ۱۵:۲۰ از شبکه یک پخش خواهد شد.
 
این سریال همزمان با پخش در شبکه یک از شبکه تماشا هم پخش می‌شود.
 
ساعت پخش سریال دودکش ۲ در شبکه تماشا ساعت ۲۴ و بازپخش آن ساعات ۶ و ۱۲ خواهد بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
......
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
واقعاااا دست مریزااااد
آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
بسیارعالی.احسنت.شیرین.مردمی.ملموس.واقعی.دلچسب وتمیز.دعا می کنم .همچنان باقدرت پیش بره.درودبرنویسندگان قهارش.درودبرآهنگسازی زیبا ودلنوازش.درودبربازیگران خوش نقشش.پیشرو ترازپایتخت.بهترازهرسال.بهترازقبل.خدا دلتون رو شادکنه که متن وبطن جامعه رو زیبا وشیرین وقابل تحمل به تصویر می کشید.
سلوی ژیلائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
0
من موندم یکشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۷ آیا سریال دودکش ۲ پخش می شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
دمتون گرم خدا جزای خیرتون بده سازندگان وبازیگران این سریال را واقعا سریال قشنگیه ملت همه افسردگی گرفتن ولی با این سریالها شاد میشن خداوند یارو یاورتون
طناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
من خواهش میکنم دودکش ۳ را هم پخش کنید ممنون میشم از شما
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->