کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

معرفی سریال‌هایی که در روز‌های داغ تابستان روی آنتن می‌روند

  • کد خبر: ۷۱۹۸۱
  • ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
  • ۲
معرفی سریال‌هایی که در روز‌های داغ تابستان روی آنتن می‌روند
با شروع فصل تابستان تلویزیون پخش برنامه‌های جدید از جمله ۷ مجموعه نمایشی را در دستور کار خود قرار داده است.

شکیبا افخمی‌راد | شهرآرانیوز - با شروع فصل تابستان تلویزیون پخش برنامه‌های جدید از جمله ۷ مجموعه نمایشی را در دستور کار خود قرار داده است. «دودکش»، «در کنار پروانه ها»، «کلبه‌ای در مه»، «نیمروز تا تهران»، سریال خارجی «باغ وحش»، سریال چینی «پزشک دربار» و «حالا برعکس»، مجموعه‌های تلویزیون هستند که به ترتیب از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج و نسیم پخش می‌شوند. برخی از این مجموعه‌ها پخششان شروع شده و برخی دیگر به زودی روی آنتن می‌روند. در ادامه به معرفی این ۷ مجموعه پرداخته ایم که پیش روی شماست.


فصل جدید کمدی «دودکش»

 

معرفی ۷‌ سریالی که در روز‌های داغ تابستان روی آنتن می‌روند

 

پخش سریال کمدی «دودکش ۲» ساخته برزو نیک نژاد از شنبه ۵ تیر آغاز می‌شود. فصل اول این مجموعه، از سریال‌های پرمخاطب شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و پس از آن بار‌ها از شبکه‌های مختلف بازپخش شد. هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی و بهنام تشکر از بازیگرانی هستند که در «دودکش ۲» بازی می‌کنند. چندی پیش رضا صادقی نیز به عنوان خواننده تیتراژ سریال «دودکش ۲» معرفی شد. صادقی که خوانندگی تیتراژ فصل اول «دودکش» را هم بر عهده داشت، ترانه فصل دوم را با آهنگ سازی آریا عظیمی نژاد آماده کرده است.


سریال محرمی با حضور بازیگر مشهدی

 

معرفی ۷‌ سریالی که در روز‌های داغ تابستان روی آنتن می‌روند

 

سریال «در کنار پروانه ها» از مجموعه‌های درحال تولید سیماست که تابستان امسال و در روز‌های ماه محرم روی آنتن شبکه دو می‌رود. داستان این سریال درباره جوانی است که به دلیل مشکلات متعددی که برای خود و خانواده اش به وجود می‌آید احساس می‌کند مورد غضب و قهر خداوند قرار گرفته، اما حادثه‌ای باعث می‌شود تا او به این مهم که خداوند او را مورد عنایت خود قرار داده است پی ببرد. برزو ارجمند بازیگر مشهدی یکی از بازیگران این سریال است که در کنار سامرند معروفی، وحید رحیمیان، نگار عابدی، شهین تسلیمی و بیتا سحرخیز به ایفای نقش می‌پردازد.


روایت داستانی در بستر وقایع انقلاب

 

معرفی ۷‌ سریالی که در روز‌های داغ تابستان روی آنتن می‌روند

 

سریال «کلبه‌ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی که از نیمه خرداد روی آنتن شبکه سه رفته در تابستان هم به پخشش ادامه خواهد داد. داستان این سریال در بستر رخداد‌های اوایل انقلاب اسلامی می‌گذرد و بازیگرانی مانند رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد، حسام محمودی فرد، مریم بوبانی، فرخ نعمتی، مهرداد ضیایی و آشا محرابی در آن به ایفای نقش می‌پردازند. علاقه مندان می‌توانند مجموعه «کلبه‌ای در مه» را هرشب در ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه تماشا کنند.


پخش «نیمروز تا تهران» از شبکه سه

سریال «نیمروز تا تهران» دیگر مجموعه شبکه سه برای ایام تابستان است که احتمالا جایگزین سریال «کلبه‌ای در مه» خواهد شد. در این سریال تلویزیونی پیام دهکردی و شقایق فراهانی به ایفای نقش می‌پردازند. این سریال در فضای ملودرام و عاشقانه می‌گذرد. نویسنده «نیمروز تا تهران» ارسلان امیری است که امسال با فیلم سینمایی «زالاوا» به عنوان اولین ساخته سینمایی بلند خود در جشنواره فیلم فجر حضور داشت. او با همراهی تهمینه بهرام سیمرغ بهترین فیلم نامه غیراقتباسی را برای فیلم «زالاوا» از آن خود کرد.


داستان «باغ وحش»

 

معرفی ۷‌ سریالی که در روز‌های داغ تابستان روی آنتن می‌روند

 

شبکه چهار هم پس از پخش فصل‌های اول و دوم سریال جدید «باغ وحش»، فصل سوم آن را روی آنتن برده است. سریال خارجی و جدید «باغ وحش-Zoo» یک مجموعه تلویزیونی درام، علمی-تخیلی، هیجانی است که بر اساس رمانی به همین نام از جیمز پترسون ساخته شده است. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: تغییرات جوی و محیط زیستی باعث شده تا حیوانات درنده و وحشی شوند و به انسان‌ها حمله کنند. حالا یک دانشمند مأمور شده تا این اتفاقات را بررسی کند، ولی او متوجه حقیقتی تلخ می‌شود که ممکن است باعث نابودی انسان‌ها شود. فصل سوم «باغ وحش» در ۱۳ قسمت روی آنتن می‌رود.


سریال چینی در شبکه پنج

 

معرفی ۷‌ سریالی که در روز‌های داغ تابستان روی آنتن می‌روند

 

شبکه پنج سریال «پزشک دربار» به کارگردانی لی کوک لپ را از اول هفته روی آنتن برده است. این سریال محصول سال ۲۰۱۶ چین است که با ژانر تاریخی- پزشکی و خانوادگی در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. «پزشک دربار» داستان زندگی دختری سخت کوش و با استعداد به نام تان یون شیان را روایت می‌کند که علم پزشکی را از اجدادش به ارث برده است، اما به دلیل اینکه حکومت زنان را از فعالیت در حوزه پزشکی، فراگیری علم پزشکی و طبابت منع می‌کند، تصمیم می‌گیرد مخفیانه در رشته پزشکی تجربه کسب کند. این مجموعه از شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت ۲۳ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ روی آنتن می‌رود.


«حالا برعکس» روی آنتن شبکه نسیم

سریال طنز «حالا برعکس» به کارگردانی محمود کریمی و تهیه کنندگی سیدعلی احمدی که ماجرا‌های جذابی را در استودیو «خندوانه» روایت می‌کند، چند روزی می‌شود پخشش را در شبکه نسیم آغاز کرده است حامد همایون، خواننده موسیقی پاپ از بازیگران این سریال طنز است و رامبد جوان، عروسک جناب خان، مهدی شاه حسینی، دانیال غفارزاده، هومن شاهی از اهالی «خندوانه»، در این مجموعه تلویزیونی حضور دارند. سریال طنز «حالا برعکس» هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
باسلام لطفا سریال های کره ای تاریخی بیشتر بزارید ممنون
هانیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
سلام خسته نباشید من عاشق سریال پزشک دربار رو خیلی دوست دارم از تون خواهش میکنم سریال پزشک دربار رو پخش کنید لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا ممنون میشم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->