نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

تداوم رکورد‌های امین قاسمی‌نژاد در پدیده

  • کد خبر: ۷۲۲۴۰
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱
تداوم رکورد‌های امین قاسمی‌نژاد در پدیده
قاسمی‌نژاد با گل‌زنی مقابل تراکتور تعداد گل‌هایش را در این فصل دورقمی کرد.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ ستاره شمالی تیم فوتبال پدیده مشهد در چهارمین فصل حضورش در این تیم، بازهم به شمار رکوردهایش در لباس تیم مشهد افزود. امین قاسمی‌نژاد با نمایش درخشانش یکی‌دو فصل است که هواخواهان زیادی دارد و حتی در نیم‌فصل تا آستانه قراردادبستن با استقلال هم پیش رفت، اما درنهایت با اصرار رحمتی و پرداخت‌نشدن مبلغ رضایت‌نامه‌اش از سوی آبی‌های پایتخت، در مشهد ماندنی شد.

 

او حالا با گل‌زنی از روی نقطه پنالتی برابر تراکتور آمار گل‌های این فصلش را دورقمی کرد تا حالا بعد از همه کشمکش‌ها بازهم، چون گوهری درخشان در ترکیب پدیده بدرخشد و خودنمایی کند. قاسمی‌نژاد خیلی دیر به فوتبال ایران معرفی شد، اما همین حالا و در سی‌وپنج‌سالگی هم هواخواهان زیادی دارد و حتی برخی کارشناسان به اسکوچیچ خورده می‌گیرند که چرا این مهاجم خوش‌نقش پدیده را دست‌کم به اردوی تیم‌ملی دعوت نمی‌کند!


دومین ۱۰‌گل، برای پدیده

قاسمی‌نژاد در دومین فصل حضورش در باشگاه مشهدی توانست در ۳۰ بازی ۱۰ گل برای تیمش به ثمر برساند و این بهترین عملکرد او در لیگ‌برتر فوتبال ایران بود. قاسمی‌نژاد پیش از آن در ماشین‌سازی در لیگ‌برتر و در گیتی‌پسند در جام آزادگان فقط یک‌بار و در دومین فصل حضورش در لیگ آزادگان توانسته بود گل‌هایش را دورقمی کند. قاسمی‌نژاد در این ۴ فصل حضورش در پدیده ۲ بار آمار ۴ گل زده در فصل را برای خود ثبت کرده و یک‌بار هم ۱۰ گل به ثمر رسانده است. ستاره مازنی این فصل در ۲۴ بازی فعلا ۱۰ گل برای تیمش به ثمر رسانده و هنوز امیدوار است این آمار را بهبود بخشد.


دورشدن از رکورد شاکری

وینگر تکنیکی پدیده در نخستین بازی این فصل با زدن ۲ گل برابر ماشین‌سازی به رکورد ۲۰ گل زده یونس شاکری در پدیده رسید. حالا قاسمی‌نژاد با ۸ گل دیگری که بعد از آن بازی و در این فصل زده است، از رکورد شاکری لحظه‌به‌لحظه دورتر می‌شود و نام خودش را در تاریخ باشگاه مشهدی جاودانه‌تر می‌کند. قاسمی‌نژاد تاکنون ۲۸ بار برای پدیده گل زده و به‌تن‌هایی بهترین گل‌زن تاریخ نه‌چندان طولانی این باشگاه است.


نقش امین در مشهد

ستاره مازنی شهرخودرو فقط در امر گل‌زنی موفق نبوده است؛ او در ۴ فصل حضورش در پدیده هم از بهترین پاسور‌های گل این تیم بوده است. قاسمی‌نژاد در فصول حضورش در گیتی‌پسند و ماشین‌سازی فقط یک پاس گل داده، اما در پدیده توانسته است تاکنون ۱۳ پاس منجر به گل بدهد؛ آماری که نشان می‌دهد قاسمی‌نژاد نه‌تن‌ها در نقش یک مهاجم شش‌دانگ، بلکه در قامت یک پاسور و بازی‌ساز هم موفق بوده است. او در فصلی که پدیده جوان‌شده ستاره ندارد، یک‌تنه جور سایر بازیکنان را می‌کشد و در بیشتر موفقیت‌های تیمش یا با گل‌زنی و پاس گل یا با نمایشی خوب تأثیرگذار بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->