آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

جزئیات ثبت نام و نحوه دریافت انسولین قلمی اعلام شد (۷ تیرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۲۲۷۶
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
جزئیات ثبت نام و نحوه دریافت انسولین قلمی اعلام شد (۷ تیرماه ۱۴۰۰)
طرح ثبت‌نام انسولین با هدف توزیع آسان انسولین‌های قلمی و افزایش دسترسی بیماران دیابتی به این گروه از داروها، در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل انجمن دیابت خراسان رضوی گفت: این انجمن پس از مذاکره باثبت‌نام انسولین برای بیماران دیابتی در خراسان رضوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و پیگیری‌های طولانی، موفق به دریافت مجوز ثبت‌نام انسولین‌های قلمی برای افراد دیابتی ساکن در تمامی شهر‌های حوزه تحت پوشش این دانشگاه در سطح استان شده است.

وحید آذری‌فر افزود: بیماران دیابتی مصرف‌کننده انواع انسولین‌های قلمی و ساکن در خراسان رضوی به جز شهر‌های سبزوار، نیشابور، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و گناباد می‌توانند برای دریافت دارو به‌صورت غیرحضوری و رایگان، ثبت نام کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با ارسال مدارک لازم از قبیل تصویر کارت ملی، تصویر صفحه اول دفترچه بیمه، نام پزشک و تعداد و نوع انسولین مصرفی در هر ماه، آدرس و تلفن خود به شماره انجمن ۰۹۳۷۰۴۰۰۱۱۵ در پیام‌رسان واتساپ، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گفته وی، این بیماران همچنین می‌توانند در کنار آن از سایر خدمات متعدد در زمینه برگزاری جلسات آموزش مجازی و یا شرکت در فعالیت‌های متنوع انجمن خراسان رضوی، بهره‌مند شوند.

آذری فر به ناهماهنگی ایجاد شده در هفته‌های ابتدایی اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: بی‌اطلاعی مراکز درمانی در شهر‌های مختلف، نبود زیرساخت‌های مناسب در بخش نیروی انسانی و تجهیزات سخت‌افزاری، اطلاع‌رسانی‌های مبهم و ...، سبب سردرگمی و بلاتکلیفی بیماران دیابتی و حتی کارکنان حوزه درمان و پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی شده بود.

مدیرعامل انجمن دیابت خراسان رضوی ادامه داد:، اما با سپردن مدیریت این کار به انجمن دیابت خراسان رضوی، این مشکلات و سردرگمی‌های دیابتی‌ها و خانواده‌های آنان حل و رفع شد.

به گفته او، برای دسترسی راحت بیماران دیابتی به انسولین و جلوگیری از ازدحام در داروخانه‌ها، آدرس محل سکونت بیماران در فرم ثبت‌نام گرفته و به آن‌ها اعلام می‌شود که به کدام داروخانه برای دریافت مراجعه کنند و برنامه ریزی شده که به جز داروخانه‌های دولتی، داروخانه‌های خصوصی هم این دارو را به بیماران دیابتی عرضه کنند.

مدیرعامل انجمن دیابت خراسان به طور کلی هدف از اجرای این طرح را توزیع عادلانه انسولین و جلوگیری از قاچاق آن دانست و افزود: این طرح اگر به درستی انجام شود، می‌تواند بسیار مفید و مؤثر واقع شده و برطرف‌کننده مشکلات متعدد افراد دیابتی در زمینه تهیه انسولین‌های مورد نیازشان باشد.

منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->