نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حرف آخر رییس فدراسیون فوتبال: اسکوچیچ ماندنی شد!

  • کد خبر: ۷۲۲۹۸
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
حرف آخر رییس فدراسیون فوتبال: اسکوچیچ ماندنی شد!
شنیده می شود سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی هم به کار خود ادامه خواهدداد.
به گزارش شهرآرانیوز، شهاب الدین عزیزی خادم به سایت فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی تا پایان مرحله دوم مقدماتی جام جهانی به توافق مشترک رسید.



رییس فدارسیون فوتبال افزود: قرار شد بعد از قرعه کشی مرحله دوم، برنامه ریزی مناسبی برای این مرحله صورت گیرد و فدراسیون فوتبال همه امکانات لازم برای آماده سازی تیم ملی و حضور پرقدرت در مرحله دوم را در دستور کار قرار خواهد داد.



مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز دهم تیرماه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۱۲ تیم حاضر در این مرحله است.

بعد از بازگشت تیم ملی از منامه پاسخ شهاب الدین عزیزی خادم موجب شائبه‌هایی در مورد ادامه‌ی حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی شد. جایی که رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر ادامه‌ی حضور یا عدم ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی گفت که اعضای هیات رییسه باید در این باره تصمیم گیری کنند. در حالی که خبرنگاران انتظار داشتند رییس فدراسیون فوتبال با توجه به نتایج قابل توجه تیم ملی در منامه بگوید که با اسکوچیچ همکاری خواهیم کرد. البته رییس فدراسیون فوتبال منظور خود را بد متوجه کرد و همین طور که در عمل نشان داد به دنبال گزینه‌ی دیگری برای تیم ملی نبود و اخبار در خصوص حضور علی دایی – برانکو – کارلوس کی روش و.. در تیم ملی شایعه بود می‌خواست این گونه تفهیم کند که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم در سرنوشت تیم ملی دخیل هستند.

در دوره قبل محول کردن همه اختیارات اعضای هیات رییسه به رییس فدراسیون فوتبال موجب قرارداد مارک ویلموتس شد که هنوز فدراسیون فوتبال از این پرونده رهایی پیدا نکرده است. عملکرد خوب اسکوچیچ در تیم ملی و ۷ برد در بازی‌های دوستانه ورسمی موجب شد تا اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با شهاب الدین عزیزی خادم هم نظر نشان دهند و ادامه‌ی حضور اسکوچیچ در تیم ملی نهایی شود. البته بر اساس قراردادی که از قبل تنظیم شده بود قرارداد مربی کروات به صورت اتوماتیک وار تمدید شده است و در صورتی که دراگان تیم ملی را به جام جهانی ۲۰۲۲ رهنمون کرد در این مسابقات هم روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. با این حال در این برهه از زمان فدراسیون فوتبال می‌توانست با پرداخت ۵ ماه حقوق قرارداد اسکوچیچ را فسخ کند که در نهایت و با توجه به کارنامه‌ای این مربی در منامه تصمیم گرفت به قرارداد خود پایبند باشد.



تیم ملی در بازی‌های دوستانه بوسنی – ازبکستان و سوریه را شکست داد و در منامه بر هنگ کنگ – کامبوج – بحرین و عراق غلبه کرد و شاهکار تیم ملی پیروزی ۳- در برابر بحرین در منامه بود که در نهایت موجب صعود ایران و بازماندن میزبان گروه c بازی‌ها از صعود به دور بعدی مسابقات شد؛ مسابقاتی که با حضور ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود و در نهایت تیم‌های اول و دوم به طور مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند.



با نظر مثبت اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و تایید ادامه‌ی حضور اسکوچیچ در تیم ملی در ادامه‌ی مسیر مربی کروات تیم ملی دیروز به زادگاهش برگشت تا با استراحت کوتاهی به تهران برگردد و مجددا برای هدایت تیم ملی در ادامه‌ی مسیر آماده شود.
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->