نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد خداحافظی اشکان خورشیدی در پایان فصل
سرخط خبرها

ابهام در خبر داغ فوتبال ایران| اسکوچیچ بدون نظر هیات رئیسه ابقا شد؟

  • کد خبر: ۷۲۳۱۸
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
ابهام در خبر داغ فوتبال ایران| اسکوچیچ بدون نظر هیات رئیسه ابقا شد؟
درحالی که رئیس فدراسیون فوتبال بعد از صعود تیم ملی اعلام کرد درباره آینده کاری اسکوچیچ اعضای هیات مدیره تصمیم گیری خواهند کرد، اما عزیزی خادم بدون اعلام نظر اعضای هیات رئیسه از تداوم حضور اسکوچیچ خبر داده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بعد از صعود تیم ملی از مرحله پیش مقدماتی انتخابی جام جهانی درقاره آسیا به مرحله مقدماتی، وقتی عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال با این پرسش مواجه شد که آینده اسکوچیچ درتیم ملی فوتبال ایران چه می‌شود با تردید اعلام کرد درباره اسکوچیچ به زودی تصمیم گیری خواهد شد. رئیس فدراسیون فوتبال حتی پای هیات رئیسه را هم وسط کشید و اعلام کرد که این حوزه تاثیرگذار درفدراسیون فوتبال است که درباره آینده کارای سرمربی کروات تیم ملی تصمیم گیری خواهد کرد.

کمترازیک ماه بعد از آن اظهارات و پیش کشیدن ماجرای هیات رئیسه، اما شهاب الدین عزیزی خادم دراظهاراتی غیرمنتظره اعلام کرد که سرمربی تیم ملی درمرحله بعد نیز به کارش ادامه خواهد داد!

با این اظهارات مشخص می‌شود که ماجرای برکناری سرمربی تیم ملی یک نمایش رسانه‌ای بود برای اینکه فدراسیون فوتبال خود را درمواجهه با انتخاب سرمربی تیم ملی دقیق و حساس نشان دهد. عزیزی خادم حتی برخلاف گفته‌های خود منتظر رای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم نمانده و صراحتا اعلام کرده که این مربی به کارش درفوتبال ایران ادامه خواهد داد.

اینکه فدراسیون فوتبال تصمیم به ادامه همکاری با اسکوچیچ گرفته هرگز نمی‌تواند دراین برهه مورد نقد باشد و حتی بسیاری ازکارشناسان براین باورند که مرد کروات باید همچنان به کار درتیم ملی ادامه دهد، اما گاردی که رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدای روز‌های صعود تیم ملی از مرحله پیش مقدماتی گرفته بود، با آنچه امروز می‌بینیم در منافات است و این رفتار می‌تواند نشانه‌هایی از تعجیل رئیس فدراسیون در برخی اظهارات باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->