تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

بهروز وثوقی برای بازگشت به ایران منعی ندارد

  • کد خبر: ۷۲۳۴۴
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
بهروز وثوقی برای بازگشت به ایران منعی ندارد
رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور: با هماهنگی های انجام شده با مسئولان کشور همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله« بهروز وثوقی» برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مجید حلاج زاده که برای تقدیر از رانندگان و فعالان ستاد حمل و نقل آیت الله رئیسی به قزوین سفر کرده بود به سوالات مختلفی در زمینه شرایط بازگشت هنرمندان و ورزشکاران هجرت کرده، پیگیری آزادی ایرانیان زندانی در خارج، برگزاری مسابقات ورزشی و جلب سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور پاسخ گفت.

خبر جدید حلاج زاده در خصوص بلامانع بودن بازگشت هنرمندان شاخصی که مدتهاست آرزوی بازگشت به کشور را دارند، ولی نگران برخورد‌های قهری با خود هستند می‌تواند بهانه‌ای برای تحقق آرزو‌های این بخش از مردمی باشد که می‌توانند به موطن خود بازگردند و از رافت اسلامی برخوردار شوند.

خبر خوش حلاج زاده می‌تواند برای بسیاری از کسانی که به هر دلیلی از ایران رفته اند و آرزوی بازگشت به وطن را دارند جذاب و خواندنی باشد.

مجید حلاج زاده: در سال ۹۶ تعداد ایرانیان خارج از کشور، حدود ۷ میلیون نفر بود، اما متاسفانه در چند سال اخیر روند مهاجرت بیشتر شد به طوری که در حال حاضر این جمعیت به بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

وی افزود: به عنوان یک ایرانی نگران وضعیت ایرانیانی خارج از کشور هستیم و مشکلات و مسائل آن‌ها را پیگیری می‌کنیم و توجه به امور حقوقی آن‌ها نیز در اولویت است.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->