سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

پیش‌بینی قیمت طلا فردا سه‌شنبه ۸ تیر

  • کد خبر: ۷۲۳۶۵
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
پیش‌بینی قیمت طلا فردا سه‌شنبه ۸ تیر
با توجه به افزایش قیمت انس جهانی طلا و همچنین نوسان زیاد در نرخ ارز، امروز شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بودیم. نایب رئیس اتحادیه طلا اعتقاد دارد به دلیل نوسانات زیاد نرخ ارز نمی‌توان به راحتی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه را پیش‌بینی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، انس جهانی طلا در بازار امروز با نوسان دو دلاری به قیمت ۱۷۸۵ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۶ هزار تومان افزایش یافت.

 

در بازار امروز نوسان انس جهانی و نوسان زیاد در نرخ ارز باعث افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد. دلار از کانال ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان گذشت و همین مساله یکی از عوامل مهم افزایش قیمت طلا در بازار امروز بود.

 

محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا به نوسان ۲-۳ دلاری انس جهانی طلا اشاره کرد و توضیح داد که افزایش و نوسان قیمت دلار در بازار امروز اصلی‌ترین عامل موثر در افزایش قیمت‌ها در بازار امروز طلا و سکه بود.

 

کشتی‌آرای با بیان اینکه حباب سکه به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است از افزایش داد و ستد در بازار طلا و سکه گفت و از بازگشت روند متعادل در عرضه و تقاضای بازار طلا خبر داد. همچنین او یکی از دلایل افزایش حباب سکه را افزایش داد و ستد و تقاضا در بازار می‌داند.

 

نایب رئیس اتحادیه طلا در پایان به غیرقابل پیش‌بینی بودن بازار اشاره کرد و اعتقاد دارد به دلیل نوسانات زیاد نرخ ارز در بازار امروز نمی‌توان به راحتی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه را پیش‌بینی کرد.

 

قیمت سکه دیشب نه تنها به بالای سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی رفت که بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی ایستاد. ساعت ۱۰ شب گذشته، فلز گران بهای داخلی در معاملات پشت خطی در محدوده ۱۰ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان به فروش رفت. این رشد در شرایطی رخ داد که دیروز بعدازظهر، سکه تا نزدیکی محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افت کرده بود.

 

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->