۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی آغاز می‌شود؟ + جزئیات وام

  • کد خبر: ۷۲۵۲۱
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی آغاز می‌شود؟ + جزئیات وام
علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران: مدیران سازمان تامین اجتماعی به ما قول داده‌اند که ثبت نام وام بازنشستگان از آخر این هفته آغاز شود.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روز پیش ۲۳ هزار بازنشسته و وظیفه‌بگیر صندوق بازنشستگی کشوری وام ۱۰ میلیون تومانی خود را گرفتند. ۱۰۷ هزار نفر دیگر از این بازنشستگان در انتظار دریافت وام هستند که قاعدتا باید آبان امسال واریز شود.

 

اما گروه دیگر بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی هستند. این گروه از بازنشستگان کی وام می‌گیرند؟

 

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران در پاسخ به این سوال می‌گوید: مدیران سازمان تامین اجتماعی به ما قول داده‌اند که ثبت نام وام بازنشستگان از آخر این هفته آغاز شود.

 

او عنوان می‌کند که اگر این قول عملی شود کانون بازنشستگان از چند روز آینده ثبت درخواست وام را از طریق سامانه امکان‌پذیر می‌کند.

 

تا پارسال مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی پنج میلیون تومان بود اما دهقان‌کیا می‌گوید که مبلغ وام امسال ۴۰ درصد افزایش یافته و به هر فرد هفت میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

 

به گفته یکی از مدیران سازمان تامین اجتماعی مبلغ دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته شده است. اگر به هر بازنشسته وام هفت میلیون تومانی پرداخت شود، ۳۷۱ هزار و ۴۲۸ نفر این وام را دریافت می‌کنند.

 

تعداد کل بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از سه میلیون نفر است.

 

منبع: تجارت‌نیوز


اینجا بخوانید: کدام بازنشستگان می‌توانند برای وام تامین اجتماعی ثبت نام کنند؟ + جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->