نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

حرکت چراغ‌خاموش شیاطین در بازار| پوگبا از منچستریونایتد می‌رود؟

  • کد خبر: ۷۲۵۶۳
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
حرکت چراغ‌خاموش شیاطین در بازار| پوگبا از منچستریونایتد می‌رود؟
از وضعیت فروش پوگبا و لینگارد تا اولویت‌ها برای جذب مدافع میانی، نشان می دهد که منچستریونایتد تابستان داغ و پرخبری را پشت سر خواهدگذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، برگزاری رقابت‌های یورو شاید بهترین بهانه برای بازیکنانی باشد که به دنبال بالا‌بردن قیمت خود در بازار نقل‌و‌انتقالات هستند. شیاطین سرخ پس از جذب سانچو، برای به‌خدمت‌گیری یک مدافع میانی اقدام خواهند کرد. از زمان آغاز نقل‌و‌انتقالات تابستانی، منچستریونایتد موفق به جذب هیچ بازیکنی نشده و فقط به جذب ۲ بازیکن نزدیک شده است. به‌گزارش فابریتزیو رومانو، اخیرا شایعه‌های زیادی درباره آینده دونی فن‌د‌ه‌بیک مطرح شد. این هافبک هلندی می‌خواهد در منچستریونایتد بماند و سولسشر نیز مشکلی با حفظ او ندارد.

 

فن ده‌بیک هرگز هیچ‌گونه مشکلی با سولسشر یا باشگاه منچستریونایتد نداشته است و اکنون قصد دارد تا در فصل جدید، توانایی‌های خود را در این تیم اثبات کند. او تا سال ۲۰۲۵ با شیاطین سرخ قرارداد دارد. شایعات زیادی مبنی‌بر فروش پوگبا با مبلغ ۵۰-۴۰ میلیون یورو منتشر شده است؛ اما سران منچستریونایتد خواستار فروش او با چنین‌مبلغی نیستند و ترجیح می‌دهند تا ریسک کرده و این هافبک فرانسوی را به‌مدت یک فصل دیگر نیز حفظ کنند.

 

یوونتوس به جذب پوگبا علاقه دارد؛ اما علاوه بر هزینه انتقال، سران این باشگاه توانایی پرداخت دستمزد بالای پوگبا را ندارند و شانس انتقال او به این باشگاه ایتالیایی بسیار کم است. در روز‌های آتی، جسی لینگارد جلسه‌ای با سران منچستریونایتد خواهد داشت و در رابطه با آینده خود با آن‌ها گفتگو خواهد کرد. شانس ماندن لینگارد در منچستریونایتد بسیار زیاد است و در صورت جدایی لینگارد از این تیم، او به وستهم خواهد پیوست.

 

احتمال ماندن لینگارد در منچستریونایتد بیشتر از احتمال جدایی او از این باشگاه است. هدف بعدی سران منچستریونایتد پس از جذب جیدون سانچو، به‌خدمت‌گیری یک مدافع میانی است. رافائل واران اولویت اصلی شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعی‌شان محسوب می‌شود و گزینه‌های جایگزین این مدافع فرانسوی، پائو تورس و ژول کونده است. همچنین سران منچستریونایتد وضعیت کریستین رومرو، مدافع میانی آتالانتا، را زیرنظر دارند؛ اما بعید است که آن‌ها بخواهند برای به‌خدمت‌گرفتن او اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->