نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

عملکرد خیره‌کننده ورزشکار خراسانی در پرتاب وزنه|هتریک مهردلان در رکورد ملی

  • کد خبر: ۷۲۵۶۶
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
عملکرد خیره‌کننده ورزشکار خراسانی در پرتاب وزنه|هتریک مهردلان در رکورد ملی
شاهین مهردلان رکورد جالب‌توجهی را به نام خود ثبت کرد. او در طول یک ماه ۳ بار رکورد پرتاب وزنه کشور را ارتقا داد.

به گزارش شهرآرانیوز، شاهین مهردلان رکورد جالب‌توجهی را به نام خود ثبت کرد. او در طول یک ماه ۳ بار رکورد پرتاب وزنه کشور را ارتقا داد. با‌این‌حال او در رسیدن به المپیک ناکام ماند. ورودی المپیک ۲۱‌متر و ۱۰‌سانتی‌متر است و مهردلان اکنون ۴۵‌سانتی‌متر برای رسیدن به این رکورد فاصله دارد. نیمه خردادماه بود که شاهین مهردلان، ملی‌پوش خراسانی پرتاب وزنه، موفق شد در مسابقات بین‌المللی ترکیه پس از ۱۰ سال رکورد ایران را جا‌به‌جا کند.

 

حدنصاب قبلی ملی کشور در این ماده با ۲۰.۰۵‌متر در اختیار امین نیکفر بود که سال‌۱۳۹۰ آن را ثبت کرده بود و در این سال‌ها کسی موفق نشده بود این رکورد را بشکند. مهردلان، اما با پرتابی به طول ۲۰.۲۳ موفق شد رکوردشکنی کند. پس از آن مهردلان در رقابت‌های قزاقستان حاضر شد و در تور قاره‌ای توانست در کمتر از ۲ هفته رکورد ملی را که در اختیار خودش است، جا‌به‌جا کند. این ملی‌پوش خراسانی با عملکرد درخشان خود این‌بار پرتابی به طول ۲۰.۲۷‌متر را به ثبت رساند و بالاخره سومین رکوردشکنی مهردلان روز گذشته در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کشور به میزبانی شهرکرد رقم خورد. او بازهم با خودش رقابت کرد و توانست رکورد ملی پرتاب وزنه را به ۲۰.۶۶ برساند.


او با این حد‌نصاب برای سومین‌بار در طول فقط یک‌ماه رکورد کشور را که در اختیار خودش است، ارتقا داد. او با این موفقیت جایزه چهارمیلیونی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و مربی او نیز جایزه دومیلیون‌تومانی گرفت. این رکورد پس از منفی‌شدن تست دوپینگ او به ثبت خواهد رسید؛ البته با‌وجود این موفقیت‌ها مهردلان موفق نشد رکورد ورودی المپیک را ثبت کند و از رسیدن به توکیو بازماند.

 

این ورزشکار خراسانی در یک سال گذشته بار‌ها در رسانه‌ها از نبود حمایت‌ها گلایه کرده بود، وعده‌های غذایی‌اش را نیز از بیمارستان امام‌رضا (ع) تأمین می‌کرد تا اینکه پس از مدتی این کمک‌ها از‌سوی بیمارستان قطع شد تا ورزشکاری که برای کسب سهمیه المپیک می‌جنگید، برای وعده‌های غذایی که جزو ابتدایی‌ترین نیاز‌های یک ورزشکار است، با مشکل روبه‌رو شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->