کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

علت فوت همسر و فرزند علی ربیعی چه بود؟

  • کد خبر: ۷۲۵۸۶
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
  • ۸
علت فوت همسر و فرزند علی ربیعی چه بود؟
روز گذشته علی ربیعی سخنگوی دولت با حضور در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی گفت: من هم همسر و فرزندم را به خاک سپردم. او بعد از این سخنان متاثر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی ربیعی سخنگوی دولت سال 1395 با حضور در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه سال ۸۵ همسر و سال ۸۶ فرزندش فوت کردند، گفت: گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که فکر می‌کنید که دیگر زندگی برای‌تان مفهومی ندارد، من در آن دوران سخت، بیکار هم شده بودم.


بیشتر بخوانید: فرزند ۳ ساله سخنگوی دولت رئیسی درگذشت + علت فوت


وی اضافه کرد: از بیماری سرطان همسرم دیر مطلع شدیم اما هرچه داشتیم گذاشتیم و مراحل معالجه او را به طور کامل انجام دادیم، اما متاسفانه او فوت کرد.

ربیعی در خصوص فوت فرزندش نیز اظهار کرد: ماه رمضان عابربانکم را به پسرم دادم تا به دوستانش در فرحزاد افطاری بدهد، باتوجه به اینکه عادت داشتیم تا خوردن شام را به ساعت‌های پایانی شب موکول کنیم به او گفتم: افطار که کردی شام را بیا خانه تا با هم بخوریم.

وی ادامه داد: ساعتها از اذان گذشت و خبری از فرزندم نشد، به فرحزاد مراجعه کردم و هرچه گشتم او را پیدا نکردم. اتفاقی به کلانتری رفتم، آنها گفتند فردی را که تصادف کرده بود، لحظاتی پیش به بیمارستان حضرت رسول اکرم انتقال دادیم؛ با توجه به اینکه عابربانک من در جیب او بود فرزندم را به نام "علی ربیعی" در بیمارستان پذیرش کرده بودند، او ۲۱ روز در بیمارستان در کما بود و بعد فوت کرد.

وزیر کار اضافه کرد: بعد از گذشت یکسال از این حادثه راننده ای که با فرزندم برخورد کرده بود خود را به کلانتری معرفی کرد و دادگاهی شد که من با بخشیدن او مانع از به زندان رفتنش شدم.

ربیعی خاطرنشان کرد: با توجه به مسئولیتم در جامعه معتقد بودم که این فرد که در خیابان لایی می کشد را ما تولید کردیم و از سیاست های غلط من این فرد به این میزان بی تعهد بار آمده است، چراکه اگر فرزندم را به موقع به بیمارستان می رساند اون قطعا زنده می ماند.

ربیعی افزود: بعدها یک راننده تاکسی به من گفت: من سه مسافر بردم و بازگشتم، همچنان فرزندت در کنار خیابان افتاده بود، از این رو به نظر می رسد فرزندم از ساعت ۱۰ شب تا دیروقت در گوشه ای از خیابان افتاده بوده باشد.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
قاسم شریفی راد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
ضمن تشلیت به اقای ربیعی وارزوی صبربرای نامبرده چه خوب بود تمام کسانی که دردولت هستند غم های خودرا برای ملت تعریف میکردند تا ملت بدانند دل بی غم دراین دنیا نباشد اگرباشد بنی ادم نباشد باارزوی صبربرای شما وارامش وامرزش برای رفتگان
زهراپیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
من به شخصه تسلیت میگم به خانواده های داغدار خبرنگاران،،، من را درغم خود شریک بدانی. خدا صبرا به شما دهد
محمود فرنودی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
روح خانم و فرزندش شاد.تسلیت می گویم خدا برای هیچکس نیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
خدایاا...صبر بده و ارامش به این فرد.هر چند که امکانش نیس و از گریه های شدید ایشون معلومه که چقدر دلتنگ هستن...مرگ فرزند مرگ همسر خدایا چه دنیای تلخی برای بعضی ها رغم میخوره...داستان چیه....چرا بعضی راحت زندگی میکن راحت عمر طولانی در کنار خانواده میکنن و راحت می میرن و بعضی دنیا براشون جهنم میشه....قصه چیه.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
چقد تلخ
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
0
تسلیت میگم به خانواده خبرنگاران عزیز و همچنین به آقای ربیعی. خدا به همگیتون صبر بده
زهره دهبالایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
خداوند به خانواده خبرنگاران عزیزصبر بده وهمچنین برای آقای ربیعی هم آرزوی سلامتی میکنم خدا همه رفتگان رو مورد آمرزش قرار دهد
مهرداد
Netherlands
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
آقای ربیعی بعد از این اتفاق باز هم به بازجویی ادامه دادید یا خیر؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->