نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

اسطوره رئال در پاریس؟| راموس پای برج ایفل

  • کد خبر: ۷۲۷۰۶
  • ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
اسطوره رئال در پاریس؟| راموس پای برج ایفل
رسانه‌های فرانسوی از قطعی‌شدن انتقال مدافع سابق رئال به PSG می‌گویند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال‌مادرید، هنوز درباره مقصد بعدی خود تصمیم نگرفته است و به‌جز پی‌اس‌جی، ۲ باشگاه دیگر هم خواهان امضای قرارداد با او هستند. در روز‌های اخیر مذاکرات بین پاری‌سن‌ژرمن و سرخیو راموس برای رسیدن به توافق در حال انجام بوده و باشگاه پاریسی بر شدت تلاش خود برای جذب این مدافع کهنه‌کار افزوده است. روزنامه اکیپ گزارش کرده است که رسیدن به توافق بین دو‌طرف دور‌از‌دسترس نیست و در‌حالی‌که این مذاکرات در مادرید در‌حال برگزاری است، موضوع اصلی مورد بحث، مدت قرارداد است. پاری‌سن‌ژرمن در ابتدا به راموس قراردادی یک‌ساله پیشنهاد داده بود. با وجود‌این، این مدافع بر موضع خود قاطعانه ایستاده است و می‌خواهد که قرارداد بعدی که امضا می‌کند، برای ۲ فصل باشد.

 

طبق گزارش اکیپ دو‌طرف در این مرحله در حال مذاکره بر سر بستن قراردادی یک‌ساله به علاوه بند تمدید اختیاری برای یک‌سال دیگر هستند. صرف‌نظر از مدت زمان قرارداد از نظر مالی مشکلی وجود نخواهد داشت و هر‌دو‌طرف قبلا بر سر مبلغ قرارداد توافق کرده‌اند. به‌ویژه لئوناردو، مدیر ورزشی‌PSG، به‌شدت به جذب راموس علاقه‌مند است و تمام تلاش خود را برای انتقال این مدافع کارکشته به پاریس خواهد کرد. با وجود اصرار لئوناردو بر امضای قرارداد با راموس، اما مدیر ورزشی پی‌اس‌جی پیش‌تر به این بازیکن گفته است که به او تضمین حضور ثابت در ترکیب پاریسی‌ها را نمی‌دهد و او برای یافتن جای ثابت در قلب دفاع این تیم رقابت سختی با مارکینیوش و کیمپمبه در پیش خواهد داشت.

 

نیمه‌شب امشب قرارداد راموس با رئال‌مادرید به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد؛ هرچند روز‌ها پیش و در تاریخ ۱۷‌ژوئن جدایی او از سپیدپوشان مادرید در مراسم خداحافظی رسمی که باشگاه رئال برای او برگزار کرد، رسمی شد. از آن زمان شایعات زیادی درباره سرنوشت احتمالی کاپیتان سابق رئال وجود دارد، رازی که به‌زودی فاش خواهد شد و همه شواهد اشاره به پاریس دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->