استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

ساعت بازی استقلال و آلمینیوم اراک| نبرد استقـلال با استقلالــــی‌ها!

  • کد خبر: ۷۲۷۰۷
  • ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
ساعت بازی استقلال و آلمینیوم اراک| نبرد استقـلال با استقلالــــی‌ها!
آبی‌پوشان پایتخت امروز باید برابر آلومینیوم اراکی قرار بگیرند که این‌روزها با منصوریان عملکرد خوبی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۵ مسابقه به پایان می‌رسد. در بازی‌های مهم امروز استقلال تهران برای جانماندن از کورس صعود باید از سد آلومینیوم اراک بگذرد و سپاهان اگر می‌خواهد بازهم امید قهرمانی داشته باشد، باید امروز ماشین سازی را در اصفهان مغلوب کند. در سایر بازی‌های این هفته نساجی و پیکان جدال پایین جدولی‌ها را برگزار می‌کنند و مس و فولاد برای کسب ۳ امتیاز در رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت. نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان هم شهرآورد جنوبی‌ها را در شهر اولین‌ها برگزار می‌کنند.


آلومینیوم اراک - استقلال؛ ساعت ۱۹:۵۰

این بازی هم مثل دیدار هفته گذشته برای استقلال و سرمربی حریف یک مسابقه ویژه است. علیرضا منصوریان، سرمربی آلومینیوم، سابقه سرمربیگری استقلال را داشته و مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد. آبی پوشان هفته گذشته تیم امیر قلعه نویی را شکست دادند و حالا نوبت یک استقلالی دیگر است. آلومینیوم از هفته هفدهم به بعد شکست نخورده است. آن‌ها بعد از باخت ۶ بر ۱ مقابل سپاهان یا برده اند یا مساوی کرده اند. استقلال، اما روز‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است؛ یک بار مثل بازی با گل گهر از موقعیت‌های گل زنی نهایت استفاده را برده و پیروز شده یا در شهرآورد و بازی با ذوب آهن بازنده شده است.


شیخ دیاباته که تازه وارد تهران شده، بعید است مقابل آلومینیوم اراک حضور داشته باشد. نکته اصلی اعتراض باشگاه استقلال به داور بازی است. باشگاه استقلال خواهان تغییر سیدمهدی سیدعلی شده است. آبی پوشان و به ویژه فرهاد مجیدی نسبت به این داور ذهنیت دارند و هنوز بازی جنجالی با فولاد و اخراج فرهاد مجیدی و ۲ بازیکن دیگر را از یاد نبرده اند؛ اما نباید همه چیز را سفید و سیاه دید. مسابقه رفت را استقلال ۲ بر ۰ برد. البته آن زمان منصوریان در تیم آلومینیوم نبود و شرایط مسابقه فردا کاملا متفاوت است. آلومینیوم هم اکنون با ۳۶ امتیاز در رده چهارم است و استقلال چهل وسه امتیازی، سوم است.


مس - فولاد؛ ساعت ۲۰:۳۰

مس رفسنجان با ۴ شکست پیاپی به منطقه خطر و رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر سقوط کرده و اکنون این تیم برای رسیدن به رده‌های بالاتر جدول تلاش می‌کند. مس هم به پرسپولیس و هم به سپاهان بازی را واگذار کرده و این هفته هم در خانه میزبان تیمی است که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کند. فولاد خوزستان هفته گذشته از سپاهان امتیاز گرفت و حالا می‌خواهد پنجمین شکست متوالی را به مس تحمیل کند. نبرد صعنتی‌ها در دور رفت هم برنده نداشت و بازی با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شده بود. فولاد در ضورت پیروزی می‌تواند یک پله در جدول صعود کند و به رده چهارم برسد؛ اما مس اگر برنده شود، چندین پله صعود خواهد کرد.


سپاهان - ماشین سازی؛ ساعت ۲۱:۱۵

این بازی بدون تعارف آسان‌ترین مسابقه زردپوشان اصفهانی خواهد بود؛ مسابقه‌ای که نمی‌توان گفت قابل پیش بینی نیست. حتی بهترین فرصت برای سپاهان است که بر تعداد گل‌های زده خود اضافه کند. زردپوشان اصفهانی با ۴۲ گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را دارند و پنجشنبه مقابل ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ قرار می‌گیرند. ماشین سازی ۳۸ گل خورده و در آستانه سقوط به لیگ یک است. این تیم فقط ۱۵ گل زده و بعید است مقابل سپاهان رده دومی حرفی برای گفتن داشته باشد. این مسابقه تمرین گل زنی و بازی تدارکاتی آسان برای شاگردان محرم نویدکیاست. بازی رفت با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید؛ اما اکنون ماشین سازی نسبت به دور رفت افت فاحشی دارد.


نساجی - پیکان؛ ساعت ۱۹:۵۰

نساجی با ۳ برد متوالی بیست وپنج امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد؛ اما هنوز در منطقه خطر است و باید در بازی‌های باقی مانده هم نتایج مطلوبی بگیرد. شاگردان ساکت الهامی این هفته میزبان پیکان هستند؛ تیمی که در ۵ هفته اخیرش برد نداشته است، البته شاگردان تارتار تیم سایپا را شکست دادند که به دلیل گاف علی اصغر مدیر روستا، مدیر تیم، و با حکم کمیته انضباطی، ۳ بر ۰ بازنده شدند. پیکانی‌ها اکنون با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ هستند. نتیجه این بازی ضمن اینکه برای هر ۲ تیم در منطقه خطر مهم است، برای تمامی تیم‌های قعرنشین اهمیت دارد.

 

البته پیکان امیدوار است که رأی در کمیته استیناف شکسته شود و آن‌ها با بازگشت ۳ امتیاز در جدول لیگ چند پله صعود کنند.
مهدی تارتار، سرمربی پیکان، هفته گذشته بعد از تساوی خانگی با نفت مسجدسلیمان آن را برای تیم خود باخت توصیف کرد. پیکان در بازی رفت ۲ بر ۱ پیروز شده بود و باید دید این تیم می‌تواند نوار برد‌های نساجی را قطع کند یا آن‌ها چهارمین قربانی تیم نساجی خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->