فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان| تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت شهر اصفهان عادی است| ادامه پرواز هواپیما‌ها در فرودگاه شهید بهشتی بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است + فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است
سرخط خبرها

گزارش بازدید استاندار خراسان رضوی از شهرستان گناباد

  • کد خبر: ۷۲۸۳۱
  • ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴
گزارش بازدید استاندار خراسان رضوی از شهرستان گناباد
استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود به شهرستان گناباد سفر کرد. در جریان این سفر و طی بازدید از فرودگاه در حال احداث گناباد، مسئولان کشوری در تماس تلفنی با استاندار خبر بهره‌برداری از این پروژه تا پایان دولت دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد صادق معتمدیان در بیستمین سفر شهرستانی خود پنجشنبه دهم خرداد ماه به شهرستان گناباد سفر کرد؛ او در زیارتگاه  امام‌زاده سلطان محمد عابد کاخک عنوان کرد: تلاش ما بر این است که بر اساس ظرفیت‌های هر منطقه وعده‌هایی داده بشود که امکان اجرایی شدن را داشته‌ باشد.

 

معتمدیان ادامه داد: در منطقه جنوب خراسان که جزو مناطق خشک به شمار می‌رود، توجه به مباحث آبخیزداری و آبخوان‌داری را یکی از اولویت‌های استان برشمرد.

 

بنا بر گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: برنامه‌های تصویب‌ شده در سفرهای شهرستانی در روند توسعه و پیشرفت شهرستان موثر خواهند بود.

 

بهره‌برداری از مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی گناباد با حضور استاندار خراسان رضوی

 

در ادامه برنامه سفر استاندار خراسان رضوی به گناباد، مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی شهدای گناباد با اعتبار بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان رضوی و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

 

در این مراسم مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان رضوی گزارشی از وضعیت تامین آب گناباد و پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان ارائه کرد. سید ابراهیم علوی در این مراسم با اشاره به مسیر طولانی خط انتقال آب گناباد و فرسودگی این خط، خواستار تخصیص اعتبار لازم در جهت اصلاح آن و سایر پروژه‌های اجرایی در این امور شد.

 

وی با ارائه گزارشی از جزئیات این پروژه مبلغ اعتبار احداث این مخزن را ۵۵ میلیارد ریال اعلام کرد که ارزش ریالی حال حاضر آن بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال است. علوی با تاکید بر نقش موثر این مخزن در مدیریت و تامین و تولید آب شرب شهر گناباد در شرایط بحران و بهبود کیفیت آب و همچنین توزیع آب بهداشتی با فشار مناسب برای کلیه مشترکان گفت: با توجه به دیون پیمانکاران در این پروژه، از استاندار خراسان رضوی می‌خواهیم تا در جهت تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته‌ باشند.

 

فرماندار شهرستان گناباد نیز پیش از این در گفتگو با ایسنا در رابطه با اهمیت این مخزن بیان کرده بود: مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی یکی از کارهای پدافندی ارزنده‌ای بوده که در یکی دو سال اخیر در شهرستان انجام شده و با راه‌اندازی این مخزن، چنان چه به هر دلیلی آب گناباد قطع شود، این مخزن قادر خواهد بود آب شرب شهروندان را تا ۴۸ ساعت تأمین کند. بعد از این مراسم استاندار خراسان رضوی در جمع مردم بیدخت حاضر شد.

 

ایستگاه آتش نشانی از نیازهای ضروری شهر روشناوند است

بازدید از شهر تازه تاسیس روشناوند از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان گناباد بود.

بر طبق اعلام اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و محلی در مهدیه شهر روشناوند برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خوبی برای گازرسانی به مناطق محروم صورت گرفته و به تدریج پوشش گازرسانی تکمیل‌تر می‌شود.

 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تا حد زیادی شاهد ارتقای سواد و کیفیت آموزش همگانی هستیم و این خدمات افزایش خواهد یافت. طی رایزنی‌های صورت گرفته با معاونت عمرانی وزارت کشور، مقرر شد از وزارتخانه نیز حمایت‌های مالی و اقتصادی به شهر روشناوند اختصاص یابد.

 

وی با بیان اینکه راه‌اندازی ایستگاه آتش نشانی از نیازهای ضروری شهر روشناوند است، افزود: بزرگترین هدف ما از سفرهای شهرستانی دیدار مستقیم با مردم و رفع مشکلات آنان است و امیدواریم که این دیدارها به نتایجی مثبت در جهت رفع مسائل مردم منتهی شود.

 

همچنین محمدصادق معتمدیان از یک کارگاه قالیبافی مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کرد و در جریان این بازدید، قالی ۴۰ متری به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان که با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و بانوان شهر روشناوند بافته شده‌ بود بازدید شد.

 

مردم روستای قوژد نیز میزبان استاندار خراسان رضوی و هیأت همراه بودند و استاندار خراسان رضوی با حضور در اقامتگاه بومگردی این روستا با مردم دیدار کرد.

 

بازدید از فرودگاه در حال احداث گناباد

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خور به شهرستان گناباد از پروژه فرودگاه گناباد بازدید کرد. با توجه به اهمیت فرودگاه در توسعه و پیشرفت اقتصاد شهرستان، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید از فرودگاه شهرستان گناباد، برای ارائه تقویم زمانی تکمیل پروژه و تسریع در تکمیل ساخت این فرودگاه دستورات لازم را صادر کرد. همچنین در این بازدید که نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرودگاه‌های استان حضور داشتند، محمدصادق معتمدیان طی تماسی با مسئولان کشوری موافقت اولیه اختصاص بودجه برای تکمیل فرودگاه را گرفت.

 

محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید گفت: فرودگاه گناباد یکی از زیرساخت‌های اساسی شهرستان گناباد است که هم در حوزه سرمایه‌گذاری، هم در جذب نخبگان علمی و هم در حوزه جذب گردشگر حائز اهمیت است.

 

بهره‌برداری از فرودگاه گناباد تا پایان دولت دوازدهم

محمد صفایی گفت: طبق قول مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور این فرودگاه می‌بایست تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد اما پیش‌بینی ما این است که فرودگاه در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد و علاوه بر مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان، مردم شهرستان‌های همجوار از جمله مه‌ولات، قاین و فردوس هم بتوانند از ظرفیت این فرودگاه استفاده کنند.

 

پروژه فردگاه گناباد از پروژه‌هایی که است که از سالها پیش وعده آن به مردم گناباد داده شده‌است و مردم شهرستان همچنان چشم‌انتظار بهره‌برداری از فرودگاه هستند.

به گفته‌ فرماندار گناباد پروژه فرودگاه گناباد از سال ۷۲ استارت خورد ولی تا سال ۹۷ پیشرفت چندانی نداشت اما بعد از سال ۹۷ مراحل اجرایی آن با جدیت بیشتری دنبال شد و در حال حاضر این پروژه به مراحل پایانی خود نزدیک شده‌ است و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ است.

 

بازدید از روستاهای کلاته‌نو، کلاته‌کلوخ و روستای محمدآباد از روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناباد پایان‌بخش برنامه‌های بازدید استاندار خراسان رضوی بود و بعد از آن نیز استاندار خراسان رضوی در جلسه جمع‌بندی مصوبات این سفر که در سالن شهدای فرمانداری گناباد برگزار شد، حاضر شد.

 

روز گذشته نیز محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی به شهرستان بجستان سفر کرد که در این سفر ۶۰ مصوبه برای توسعه شهرستان بجستان مصوب شد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->