ایران در معرض طغیان سرخک، بر اثر گردش ویروس در کشورهای همسایه اهدای عضو به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نجات مرد میانسال از چاله آسانسور (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال نرخ جدید جریمه‌های رانندگی، پشت چراغ قرمز مراحل اداری ! سارق دریچه‌های فاضلاب در معابر مشهد به دام افتاد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله یک شرور با قمه به خودروی پلیس در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟ هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه ته دیگ T ته خط سلامتی است خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن
سرخط خبرها

مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان کی واریز می‌شود؟ | مبلغ واریزی؛ ۶۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان

  • کد خبر: ۷۲۸۵۳
  • ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
  • ۹۰
مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان کی واریز می‌شود؟ | مبلغ واریزی؛ ۶۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان
ما به تفاوت حقوق فروردین ماه ۱۴۰۰ بازنشستگان، بسته به سابقه و میزان واریز افراد متفاوت است، اما رقم یادشده بین ۶۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان است.

محسن موسوی زاده | شهرآرانیوز؛ درحالی که قرار بود مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اول تیرماه واریز شود، تاکنون این مسئله محقق نشده است و سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به دلایل این تأخیر، به اعلام اینکه این مبلغ نهایت در تیرماه واریز می‌شود، اکتفا کرده است.


اما واریز این تفاوت حقوق بازنشستگان چه مسئله‌ای دارد؟ در فروردین ماه امسال با اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، حداقل حقوق یک بازنشسته با ۳۰سال خدمت و با شرط داشتن همسر و ۲ فرزند، ۴ میلیون و ۲۰۰هزار تومان اعلام شد. اما در این واریزی‌ها اشکالاتی رخ داد و حقوق برخی بازنشسته‌ها کم واریز شد. این ایراد‌ها تا حدی بود که سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد غیرحداقل بگیران (سایر سطوح دستمزدی) در اردیبهشت ماه حقوق بیشتری می‌گیرند و مابه التفاوت آن با فروردین ماه را نیز دریافت می‌کنند. اما این مابه التفاوت نه تنها در اردیبهشت ماه واریز نشد، بلکه وعده واریز آن با حقوق ماه اخیر نیز عملی نشده است. همین مسئله سبب شد برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی با فرستادن پیامک به شهرآرا به این مسئله اعتراض کنند.


انتقاد بازنشستگان مشهدی از تأخیر در واریز

یک شهروند در پیامکی نوشته است: «لطفا پیگیری کنید چرا مابه التفاوت بازنشستگان تأمین اجتماعی مربوط به فروردین ماه که قرار بود تا اوایل خردادماه پرداخت شود، پرداخت نشده است.» شهروند دیگری نوشته است: «تیرماه دارد به نیمه می‌رسد، پس تفاوت حقوق فروردین ماه چه شد؟ در خبر‌ها آمده بود که آخر اردیبهشت یا اوایل خردادماه پرداخت می‌شود، پس چه شد؟ چرا این قدر وعده می‌دهید؟» بازنشسته دیگری هم نوشته است: «این بار باور کنیم که در تیرماه مابه التفاوت بازنشستگان سایر سطوح مربوط به فروردین ماه۱۴۰۰ پرداخت می‌شود؟ اینکه می‌گویم این بار باور کنیم به این دلیل است که تأمین اجتماعی وعده داده بود مابه التفاوت در خردادماه واریز می‌شود، اما نشد! امیدوارم که این بار حقیقت داشته باشد.»

 

یکی دیگر از بازنشستگان هم نوشته است: «از قرائن چنین پیداست که هنوز چیزی نشده، بعد از افزایش حق وحقوق بازنشستگان، اوضاع مالی تأمین اجتماعی خوب نیست و این سازمان به روغن سوزی افتاده و هنوز تفاوت حقوق فروردین ماه را واریز نکرده است. پرداخت بموقع حقوق بازنشسته‌ها مسئله‌ای بسیار حیاتی است و شوخی بردار نیست که بخواهید به دلیل کوتاهی‌ها در اخذ مطالبات خدای ناکرده پرداخت‌ها را در ماه‌های آینده به تعویق بیندازید.»


پیگیری واریز ما به تفاوت حقوق فروردین‌ماه ۱۴۰۰ بازنشستگان

نایب رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد در گفتگو با شهرآرا با اشاره به افزایش هزینه‌های خانوار‌ها از ابتدای امسال تاکنون می‌گوید: این مسئله سبب می‌شود اهمیت واریز دقیق حقوق بازنشستگان دوچندان شود. براین اساس انتظار می‌رود سازمان تأمین اجتماعی وعده‌هایی را که درباره ترمیم حقوق این اقشار داده است، به سرعت اجرا کند.

 

رحمت ا... پورموسی با بیان اینکه بعد از همسان سازی حقوق بازنشستگان به دلیل مشکلات نرم افزاری حقوق سایر سطوح کمتر واریز شد، می‌گوید: این تفاوت حقوق بسته به سابقه و میزان واریز افراد متفاوت است. اما رقم یادشده بین ۶۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان است. در اردیبهشت ماه کانون بازنشستگان مشهد پیگیری این مسئله را از طریق برگزاری جلساتی با مسئولان تأمین اجتماعی کشور در دستورکار قرار داد. در آن زمان مسئولان تأکید کردند که اشتباه سیستمی روی داده است و مبلغ مابه التفاوت حقوق در خردادماه واریز می‌شود. وی ادامه می‌دهد همچنین با اصلاحات انجام شده حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ماه اصلاح و براساس آخرین همسان سازی به حساب آن‌ها واریز شد.


پورموسی با بیان اینکه براساس محاسبات هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان برای واریز مابه التفاوت فروردین ماه بودجه نیاز است، می‌گوید: دولت موظف شده بود سال گذشته ۳۲ هزار میلیارد تومان و برای سال جدید ۸۰ هزار میلیارد تومان به همسان سازی اختصاص بدهد. متأسفانه از مجموع این ارقام فقط ۷ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب اوراق سهام در ۱۴ فروردین ماه پرداخت شده است. همین مسئله سبب شده است پرداخت مابه التفاوت با مشکل روبه رو شود.


نایب رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد ادامه می‌دهد: باتوجه به محقق نشدن بودجه درنظرگرفته شده، اکنون حقوق بازنشستگان از محل واریز سهم کارفرما و کارگران درحال تأمین است و همین مسئله واریز تفاوت حقوق فروردین ماه را با مشکل روبه رو کرده است. البته مسئولان تأمین اجتماعی کشور قول داده اند که این مبلغ در تیرماه واریز شود، اما زمان دقیقی مشخص نکرده اند و ممکن است این مسئله به هفته‌های آینده هم برسد. هرچند تشکل‌های بازنشستگان اصرار می‌کنند که تفاوت حقوق باید سریع‌تر واریز شود. وی با بیان اینکه مشهد ۱۵۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی دارد، می‌گوید: از این تعداد ۳۵ درصد مربوط به سایر سطوح دستمزدی هستند که هنوز تفاوت حقوق فروردین ماه آن‌ها واریز نشده است. بااین حال امیدواریم براساس وعده مسئولان، این مسئله در تیرماه محقق شود.


او تأکید می‌کند: اکنون بازنشستگان مشهدی اوضاع سختی دارند و بیش از ۶۵ درصد آن‌ها حداقل حقوق را دریافت می‌کنند. باتوجه به تورم ۴۳ درصدی کشور، اگر از آن‌ها حمایت نشود، معیشتشان در ماه‌های آینده به مشکلات زیادی می‌خورد. به همین دلیل انتظار داریم دولت و مجلس هرچه سریع‌تر رفع مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی را در اولویت خود قرار دهند. بازنشستگان انتظار دارند دولت در قدم اول بخشی از فاصله میان حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و لشکری و کشوری‌ها را از طریق بهبود فرایند همسان سازی بکاهد.


جزئیاتی از وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی

پورموسی درباره وام ضروری بازنشستگان هم می‌گوید: مبلغ این وام ۷ میلیون تومان بوده و قرار است به صورت غیرحضوری ثبت نام و پرداخت شود. پس از ثبت نام متقاضیان و ارسال اطلاعات به بانک عامل، اطلاعات هویتی افراد باتوجه به قوانین و مقررات بانک عامل بررسی و در صورت داشتن شرایط لازم، پیامکی به شماره همراه اعلام شده فرد متقاضی فرستاده می‌شود. با تأیید و موافقت فرد برای دریافت وام، این مبلغ به حساب وی واریز می‌شود. وی می‌گوید: زمان دقیق ثبت نام وام ضروری برای بازنشستگان مشهدی بعدا اعلام می‌شود.


اولویت دریافت وام ضروریه بازنشستگان کسانی هستند که تاکنون وامی دریافت نکرده اند و آن دسته از مستمری بگیرانی که وام دریافت کرده اند و درحال پرداخت اقساط هستند، نمی‌توانند دوباره تقاضای دریافت وام کنند. همچنین بیماران خاص و صعب العلاج و افرادی که فرزندان آن‌ها در شرف ازدواج یا درحال جابه جایی مسکن برای اجاره نشینی هستند، با ارائه مدرک معتبر در اولویت پرداخت قرار دارند.


اینجا بخوانید:

 

فیش حقوقی تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی بدون مابه‌التفاوت فروردین ماه صادر شد! (۱۳ تیرماه ۱۴۰۰)

 

مراحل ثبت‌نام وام ۷ میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی + جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
3
خسته نباشیدانشالله این دوره هابرجهنم لطفابفکردوره اینده باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
11
خسته نباشیدانشالله این دوره هابرجهنم لطفابفکردوره اینده باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
2
10
ازقدیم گفتن سیر از گشنه خبر نذار مثال ما بر می خورد به این مسئولین تامین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
3
9
سلام علیکم

متاسفانه شکم سیر چه خبر از شکم گرسنه دارد
افرادی که حقوق نجومی میگیرن برای آنها این تفاوت پول خرد فقیران شان هست برای همین ب بازنشسته اهمیت نميدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
8
چند ماهه تفاوت قراره واریز بشه چقدر مینویسین ولی خبری نیست اخه چقد هست مگه این دو زار حقوق خجالت اوره بخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
4
چرا حق ایثار گری را که قانون. تابیدکرده در سال‌های گذشته پرداخت نمی‌شود به احتمال زیاد آینده نزدیک تامین اجتماعی به علت این مشکل با مانع سختی روبرو می‌شود بعلت تاخیر
حمیدرضا غلامرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
3
5
با سلام ان شاالله با امدن دولت جدید و سرکار امدن مدیران راسخ و کار امد مشگل بازنشستگان حل میشود
مشیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
3
3
از مدیر عامل و مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی درخواست و خواهش میگردد در خصوص خرید خودرو اقساطی تمهیداتی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر بگیرند
آرش علادادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
2
3
تورو ب حضرت عباس مایه مستمربگیریم با حقوق یک ونیم مستاجریم بدبختیم الان کلی قرض وبدهی داریم تروقران بفکر مستمری بگیرا با حقوق ناچیز باشید بقران قسم شب گشنه سررو بالشت میزاریم ای خدا دردمونو کی میفهمه...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
2
11
ای مردم بدبخت ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
3
2
خدا از جایی که فکرش ونمیکنین تو کاستون بزاره ما با 11سال سابقه 1200 واریز کردن ما اون وچیکارش کنیم بخوریم یا نگاش کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
6
۳۵سال سابقه کار حقوق ۴۵۰۰ خیلی ۱۰و۲۰ سال سابقه ۳۹۰۰تا۴۲۰۰ خدایا آدم دردشو به کی بگه ۳۰ سال پول بیمه دادم ۳۰میلیون هفتصد هزار بابت ۴درصد سختی و زیان آور پرداخت کرده آقای مسولین تشخیص دادن ۴۵۰۰باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
8
بابا همسان سازی چی شد تا کی به بچه ها بگیم نداریم اخه حقوق ما پول تو جیبه بچه های شماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
4
با سلام و خسته نباشید .ازمسئولین محترم خواهش میکنم ما با ۱۵ سال سابقه واقعا با ۱/۹۰۰نمیتونیم زندگی کنیم بخدا پیش عروس و دامادها و دخترامون خجالت میکشیم زندگیمون نمیچرخه خدا خیرتون بده .به ما هم رحم کنید همسرم ۶۵ سال داره مریض احوال هستن
عباس احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
6
جناب آقای موسوی زاده خسته نباشید قرار بودماوتفاوت افزایش حقوق بازنشستگان لشگری وکشوری نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی درسال۹۹ که یکماه آن دراسفند ۹۹ پرداخت کردند ولی مابقی آن که یازده ماه مانده هنوز پرداخت نشده است که بالق بر ماهی یک میلیون ودویست هزارتومان میشود
ن ح
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
3
با سلام .خودتونو بزارید جای کارگر بازنشسته ای که ۳۸۰۰ حقوق میگیره و ۲۵۰۰ کرایه میده .صاحبخونه که رحم نمیکه دولت که رحم نمیکنه .پس بگید ما باید چیکار کنیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
5
مگر سایر سطوح حقوقی تفاوت حقوقشان چقدره که ماالتفاوت آن از ۶۰۰تا۳میلیون تومان است پس چقدرتبعیض درداخل سازمان تامین اجتماعی وجود دارد؟
احمد عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
3
سلام بر عزیزان با معرفت، اینقدر غصه داریم دیگه نمی دونیم این غم همسان سازی حقوق رو کجا ی دلم بزاریم؟ بازنشسته های تامین اجتماعی هم خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
5
توروخدا به فکر زنان بی سرپرست هم باشید خیلی زندگی براشون سخته خیلی کمک کنید حقوقشون زیادبشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
4
سلام من یک بازنشسته هستم منتها بعنوان یک کارفرما که تمام زندگیم را گذاشتم در تولید و بنیاد مستضعفان نابودم نمود و مدتهاست که بتوان وقت از ریاست محترم بنیاد بگیرم که فقط مطلع باشند از اوضاع کاری ندارم و واقعا شرمنده خانواده ام هستم و هیچ وقت خودم را نمی بخشم کاشک که بجای حق بیمه کاری دیگر می نمودم متاسفم
مریم س
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
3
با سلام تامین اجتماعی میگ مقدار حقوق بسته به سابقه وحق بیوه که پرداختشده هست این اصلا درست نیستونمن .همکارم هر دو با 22سال سابقه ودر یک روزبازنشیسته شدیم اما او 3900میگیره ومن با داشتن همسر مریض وغیر بیمه .تحت تکلف دخترم که بیمه من هست3600میگیرم چطور حساب کردند چه از نظرشغل.چه از نظر سابغه هردو یکی بودیم امید وارم درست محاسبه بشه با کارشناسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
4
جان هر کی رو دوس دارید معوقه بازنشسته ها را قبل بیست تیر ماه بدهید واقع بی پولیم .....
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
5
لطفا اینقدر وعده ندین. عمل کنید. کمی به حق و حقوق بازنشستگان احترام بگذارید.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
6
اینکه رقمی نیست بخورید بره ازدروغ گفتن شماها دیگه خسته شدیم
شهریار پوراحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
4
مسئولین در جمهوری اسلامی نشان داده اندکه به هیچ خواسته ای بازبان وحرف اهمیت نمیدهندوتنهاراه گرفتن حق تا وقتیکه این افراد غاصب درراس مسئولیت اندزوروفریادرودررواست .
رضا هداوندخانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
2
ضرب المثل سیر از گرسنه خبر نداره سواره از پیاده دقیقا در همین مورد اخیر پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین که در تیر ماه هم هنوز پرداخت نشده کاملا صدق پیدا میکنه.انصافا اگر خود مسئولان در چنین شرایطی قرار بگیرند میتوانند آن را تاب بیاورند؟؟؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
3
با سلام و تشکر از پیگیری های خوب شهر آرا نیوز
لطفا در خصوص کسر دو درصد ماده ۸۹ که از بازنشستگان تامین اجتماعی هر ماه میگیرند و مبلغ همه افراد متفاوت می باشد ، پیگیری نمایید ، چرا که مسئولین می گویند هزینه درمان است ( خنده دار است که مبلغ ثابت نمی گیرند ، و اصلا چرا باید از یک بازنشسته این هزینه را بگیرند ) . ممنون از پیگیری شما
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
2
ما چندساله بیمه هستیم اما سالهاست از وام استفاده نکردیم کی به ما وام میدهید؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
توضیح به اینکه سازمان تامین اجتماعی داره اعتبارخودش را در بین بیمه شدکان کم می کنه مثل امریکا بد قول وبد اهدی میکند امیدارم بدقولی نکند واین ماه به گفته اش عمل کندوبیمه شدکان را شاد نماید متشکرم
ساسان حداد نسب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
2
وعد ودروغ وبدقولی ودیگر هیچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
2
مسعولان محترم تراجان عزیزانتان حق ما که بیست و هشت سال کارکرده ام رابیست روز حقوق میدهید بی انصافی است
سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
2
چرا سازمان تأمین اجتماعی در آن سالهای متمادی که از کیسه و اندوخته کارگران و زحمتکشان به دولتهای بی عرضه و بعضأ فاسد حمایتهای مالی و مادی بیشمار میکرد دچار مشکلات مالی و زیربنایی نشد حالا که بعد از سالها حق و حقوق کارگران و بازنشسته ها را باید بپردازد ناتوان و درمانده شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
3
خروار خروار سکه و طلا و پول میدزدند به قول خودشون گم شده دیگه پولی نیست که به مستمری بگیر بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
چخبره اینقد تبلیغ حقوق بازنشستگان میکنید بابا پیامک میاد براشون دیگه
خانم خوشی
Germany
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
2
همش حرف مفت میزنن وعده الکی میدن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
انشالله،با وصول طلب تأمین اجتماعی درحدود 400 هزارمیلیارد تومان از دولت ،متتاسب سازی را همانند لشکریها وکشوریها مستدام و مستمر، همراه با افزایش تورم و گرانیها باشد خیلی بهتر نتایج خودرا نشان خواهد داد. در غیر اینصورت بالارفتن هزینه ها و مخارج سربه فلک کشیده و تورم و گرانی افسارگسیخته، دمار از روزگار بازنشستگان تأمین اجتماعی در آورده و کفاف افزایش قیمتهای مایحتاج زندگی را نخواهد داد و زندگی را مشکلتر خواهد کرد. همانند افزایش قیمت خودرو، مصوبه ای عنایت بفرمایند، هر3 ماه یکبار افزایش حقوق و متناسب سازی را اعمال نمایند، انشالله بلکه مشکل گشایی داشته باشد.ضمنأمبلغ معوقه فروردین 1400را در اسرع وقت پرداخت نمایید، زیرا این مبلغ ناچیز در مدت این زمان وتأخیر در پرداخت آن مضمحل شد و دیگر چندان دردی را دوا نخواهد کرد، چون سرعت گرانی و تورم خیلی تندتر از این مبالغ میباشد. همچنین کاهش تعدادی از پرسنل و مدیران موازی کار،در سازمان را در برنامه داشته باشند، انشالله قسمتی از هزینه ها کاهش پیدا کرده و کمکی در جهت، تأمین اعتبار متناسب سازی بازنشستگان ، همانند شاغلین انجام گیرد. درمورد پرداخت 2ماه عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی بایستی حتمأ اصلاحاتی صورت گرفته و مبالغ معوقه سالهای گذشته محاسبه و پرداخت گردد. انشالله
**درخاتمه عرض میکنم، درخواستهای بیمه شدگان بازنشسته که خدمت شما ارسال میشود، می بایستی جهت اخذ مجوز و دستورات لازم به مقامات بالاتر ارجاع شده و برای اجرا در اسرع وقت اقدامات لازم انجام گرفته و از مشکلات عزیزان بازنشسته کاسته شود، چون طول زمان وصول جواب موجبات دلسردی بیشتری میشود. از زحمات شما مسئولین دلسوز بی نهایت سپاسگزاریم.
همسر بازنشسته.
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
با سلام.چرا همسرم با 30سال سابقه .حقوق کمتری از دیگران داره ..به گفته همسر بازنشسته دیگر حقوق انها به 8 میلیون رسیده با 30سال خدمت بجهای محردی نداره درصورتی ما دوفرزند دانشجو نصف حقوق انهارو دریافت میکنیم اونا هم از سازمان تامبن احتماعیی حقوق میگیرن لطف رسیدگی کتید حقوق ما هم بررسی بشه با تشکر
ناشناس
Pakistan
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
خداوکیلی یک وام ۱۰۰میلیونی به بازنشستگان تامین اجتمآعی بدهید ماشین بخرن جهیزیه دختراشونه بخرند ۱۰ قصب زمین بخرند اجاره نشین نباشند شمارا بخدا بدهید یاماشین آقساظی بذهنذ همش ِلشکری وکشوری ما ادم نیستیم رای که دادیم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام اقایون مسعول چرا ما با 37سال سابقهپرداخت بیمه وسخت وزیان اور حقوقمون بعد ده سال شده هفت تمن در صورتی که باید بلای دوازده تمن بشه این یعنی چه ماشین حسابتون خرابه ویا اینکه سیستم تون باید روغن کاری بشه یا اینکه بهترین راه بروید در کلاس اول ثبت نام کنید لااقل حروف الف ب پ ت رو اموزش ببینید یا اینکه بروید کلاس اخلاق وترک اختلاس ببینید
نعیم سبتاوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
من تا حالا هیچ وامی نگرفتم در ابادان زندگی می کنم وشش تا پسر بیکار دارم وقت ازدواج شون هم گذاشته با این گرونی وتورم وکرونا چه کار باید کرد همسرم هم کرونا گرفت چه قدر قرض کردم برای درمانش منه بازنشسته به نظره شما چه باید کنم التماس دعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
خداجوابتونوبده
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
با سلام مسعولین صندوق بازنشستگی که با پولهای بازنشستگان صاحب سهام شرکتهای زیادوموعسسه هایی جهت سرمایه گذاری در اختیار دارد که متعلق به بازنشستگان میباشد منجمله سهام شهستا پس کی میخوان سود سهامهای خریداری شده شرکتهارو به بازنشستگان بدهند چرا نمیان بشینن به بازنشستها جلسه بگیرن وبگویند که صندوق بازنشستگی چقد سرمایه گذاری کرده وصاحب چه مقدار سهامهای شرکتهارو در اختیار دارند لااقل بدونین پولهایمان کجا سرمایه گذاری شده ومالک چقدر اموال میباشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
2
وقتی حقوقتون نجومیه مگه چیزی برای ما میمونه خداجوابتونوبده
علیرضا جعفریان من بیمه باز نشتگان تامین اجتماعی هستم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
مابه التفاوت فروردین نگر فتم از مسولان میخواهم به کار ما رسیدگی کند با تشکر از شما که این پیام را ارسال می کنید از استان سمنان شهر گردشگری بسطام خداوند به شما خیر قووت بده که به فکر ما باز نشتگان هستن به امید خدا اگر خدا بخاهد همان می شود دورد بر امام خامنه‌ای سلام به آقای رئیسی تبر یک عز ض می کنم اقای رئیسی به امید خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
2
ای بابا مابه تفاوت را با دیر کرد بپردازیید حلال شود بلکه
عموایرج
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
2
باعرض معذرت. همه سرکاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
چرا باقیمانده حقوق بازنشستگان رو نمیریزین آخه فکری به حال بازنشستگان کنید30 سال زحمت کشیدن الان بایدبی عزت بشن جلوزن وبچه هاشون؟
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
والا حقوق بنده بازنشسته کشوری با سی سال سابقه کارمندی از حقوق یک بازنشسته تامین اجتمای با بیست ویک سال سابقه وهم تراز کاری خودم کمتره ...این عدالته .قدیما همه چی سرجاش بود .فقط رده بالاها خوب میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
چرا حقوق بازنشستگی که برای اردیبهشت داده بودن بذای تیر ماه 200و خورده ای هزار تومان کم شده است
بازنشست
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام به هموطنان غیرتمند ایرانی
واقعا دیگر جایی هم گذاشته اند که خرابی نکرده باشند.اخه برادران و دوستان مابا نشستگان توی این بازار بیکاری با یک حقوق و با فرزندانی بزرگ وباهزینه بالا و تورم و گرانی وووووو باید امروز و فردا کردن شمارا هم گوش کنیم تورا به هرکه میپرستی اینقدر این قشر مظلوم وزحمت رو بازی ندهید وله که این کارها از مسولیت شما کم نمی‌کند و مردم دیگر شمارا شناخته اند اگر می‌خواهید خدا ازشما راضی باشد پس شماهم بفکر مردم باشید .
تقی
Germany
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سامانه وام فعال نیست
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
2
سلام یجور حرف بزنید چند جور حرف میزنید ما ماالتفاوت پارسالو امسال گرفتیم اینحوری پیش بره مال امسالم سال دیگ. میگیریم به شما ک سخت نمیگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
مرادزاده سلام من سال شطت وپنج کار افتاده شدم ولی جزی زدن من هم سند وسالی نداشتم دون بالش نگرفتم درجای کارافتادن بودم کارای قبلی را ندارم این چند سالی چهارده پانزده سالی بیمه ر دکردم حالا از دو زانو دوچاره اطروض شدید شدم گو سه نشین شدم بااین مستعمری کم با چهار سر هاله نمی توانم زندگیمو بچر خانم از مسولین خواهش مندم‌‌ رسیدگی کنند
رضا
United States of America
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
4
خجالت بکشید از اینهمه وعده دادنها ودروغ گفتنها
امید
United States of America
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
2
0
اینقد که به بازنشسته ها میرسن کاش یه کمم به فکر جوونا بودن. بابا اونا اکثرا دو نفر هستن که راحت زندگی میکنن اون جوون بدبخته که نه کاری نه باری نه ...
ناشناس
Sweden
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
هر کسی باید از حق خودش دفاع کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
یادتون باشه اون باز نشسته عمری کار کرده جوانیش رو گذاشته حق بیمه داده باید هم بهشون رسیدگی بشه . جوانها داگر همت کنن کار پیدا میکنن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام برا چی حقوق مستمری بگیران باهم یکسان نیست
مستمربگیر تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
بخدا به پیر و پبعبردستمان خالی هست
امیر
Norway
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
چرا کسی که قبل اانقلاب بازنشته شده باکسی درسال ۹۲ بازنشته شده وشغلش سخت وزیان آور بوده و۳۵ سال سابقه داشته حدود یک میلیون ودویست هزا تومان اختلاف داره اونی که ۹۲ بازنشسته شده چهار ملیونو دویسته واون یکی پنجو پانصد این اختلاف برای چیست لطفا برسی کنید ممنون
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
لطفا مابتفاوت حقوق مهر تا اسفند بازنشستگان کشوری پرداخت کنید تا کی باید صبر کنیم
بهمنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
با سلام چقدر بازنشستها مظلومن که تا چند غاز به حقوقشون اضافه شد یک هویی همه اجناس گرانتر شده و در اصل همان اش و همان کاسه . بازنشستگان میخوان زندگی کنند دنبال ثروت و پرکردن کاسه خودشون نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
خدا ازسرتون نگذره با این حقوق دادنتون آه بچه هامون بگیرتتون همه چی تو دل خودمون وبچه هامون مونده یه عده هم حقوق نجومی میگیریم خدا واستون خواسته برید ببینید بازنشسته های کشوری و لشکری چقد حقوق میگیرن هرچند ماه یکبار هم وام مفصل بهشون میدم بعد ما بیچاره واسه هفت میلیون وام باید تو نوبت باشیم وبعد اگه اسممون تو قرعه کشی بیرون بیاد یه کم به خودتون بیاین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
خدا ازسرتون نگذره با این حقوق دادنتون آه بچه هامون بگیرتتون همه چی تو دل خودمون وبچه هامون مونده یه عده هم حقوق نجومی میگیریم خدا واستون خواسته برید ببینید بازنشسته های کشوری و لشکری چقد حقوق میگیرن هرچند ماه یکبار هم وام مفصل بهشون میدم بعد ما بیچاره واسه هفت میلیون وام باید تو نوبت باشیم وبعد اگه اسممون تو قرعه کشی بیرون بیاد یه کم به خودتون بیاین
مج
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
اینا دوست دارن مردمو بریزن توی خیابون شاید ازاین مقوله استفاده میکنن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
این کمال بی عدالتی یکی ۴۷۰۰ تا ۵ میلیون بگیره یکی مثل من از کارافتاده که نیاز به دوا و دکتر دارم خونه ندارم با زن و دوتا بچه با مخارج سرسام آور ۳۵۰۰ این عدالت مگه خودم خواستم با بیمه کم نقص عضو بشم منم سالم بودم هم کار میکردم هم بیمه پرداخت میکردم چرا هیچ جای برای ما در نظر نمی گیرن یه قانون هم برای ما درست کنید ولا داریم به سختی زندگی میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام خسته نباشید من بیماریه خاص دارم با یک میلیون و هشصد چیکار کنم ی پسر محصل دارم خرجی اونم هست خیلی مشکلات زیادی داریم باید چه کنیم با این وض واوضاع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
سلام‌..لطفا مالتفاوت حقوق فروردین رو قبل از ۲۰تیر واریز کنید...شهرارانیوز لطفا پیگیرباشید.ممنونم.
ناشناس.
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام.چرا.به.فکرازکارافتادگی.نیستید.لااقل.یک.بارهم.به.قشر.ضعیف.باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
باید بپا خیزیم بازنشسته عزیز . دزدان با جیب های بلند خود در حال غارت هستن مردن با عزت بهتر از زندگی با ذلت اس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
لطفا این متن رو انتشار کنید مدیران و مسئولین دست پاک کشور خیلی برای این مملکت از جان مایه میگذارن همه دارای دکترای معتبر در دانشگاههای معتبر مدرک گرفتن نه دزدن و نه اختلاص گر آقازاده ها جای شاهزاده را گرفتن کوخ نشین ها شدن کاخ نشین
شهر آرا نیوز بازم تعریف بکنم
همه جا گل و بلبل است در ادارجات نه رشوه وجود دارد وووووووو دشمن ایران آمریکاست دروغ میگن همیجاست ؟!
داودجمشیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام
وقتی می‌نویسید بازنشستگان
بنویسید بازنشستگان کشوری یا بازنشستگان لشکری ویا بازنشستگان تامین اجتماعی ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
تااین شریعتمداری باسالاری هستن وضع بهترنمیشه
حصاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام.مابه التفاوت حق ایثارگری بازنشستگان که ازمهر۹۹تا فروردین۴۰۰میباشدکی پرداخت میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
وقتی جوون بودیم مثل اسب کار کردیم حالا ارامش واسایش میخایم جوونیمونو برگردونین کوفتم بهمون ندین چطوره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
پولی که طی چند سال پرداخت کردیم زورشون میاد پرداخت کنم
1/200 حقوق میگیرم من بنظرتون تعطیلات تابستونی کجا برم چجوری خرجش کنم
برای همتون سوقاتی بخرم ب
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام
اینکه سازمان میفرمایند دولت این مبلغ را از بدهی خود پرداخت کرده و ما هم نسبت به دریافتی از دولت همسان سازی کردیم ولی چون کمتر داده سازمان هم تفاوت فروردین را نداره بده
پس نتیجه میگیریم که هم حقوق ما بیش از این مبالغ میباشد و هم دولت و سازمان کار شکنی میکنند و طرف کارگر بازنشسته را نمیگیرند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
به شما چه باید گفت .‌ چی فکر می کنید . خجالت که نمی کشید رحم و مروت هم که ندارید . چه حرفی لایق شما هست نمی دونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
باعرض سلام وخسته نباشید پس تکلیف ما مستعمری بگیران چی میشه بااین تورم بی سابقه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام و خسته نباشید
تا کی باید بین هر قشر تفاوتی باشه تا کی لشکر و کشوری و لی تامین اجتماعی مثل بچه های پرورشگاهی بابا قانون میزارین دست شما درد نکنه خوب همه رو یک سان کنید یک نفر میگیره هفت میلیون یکی با همون سابقه چهار میلیون چرا چون اون لشکری ما تامین اجتماعی به خدا خرج گرونه
افسانه برزه کار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
چرا سنوات بازنشستگان سخت و زیان آور را درست محاسبه نمی کنید؟وقتی تو حکم زده ٣۵ سال سنوات محاسبات بر چه اساسی بوده چرا فرمول رو در اختیار مردم نمی گذارید؟
عرب علی اسکندری .
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
وقتی یک بازنشسته با بیست سال سابقه سه ملیون ونه صد میگیره چرا ما با سی سال سابقه چهار صد باید بگیریم
نقوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سود بانکی مبلغ مابه التفاوت واریز نشده طی این مدت به حساب کی وکجا رفته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
ممکن اون مبلغ رو بخوان پرداخت نکنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
سلام مستمری بگیر هستم دو ملیونودویس میگیرم یک ملیون ششصد بیمه ماشینم شده پانصد برنج صد تومان یک عدد مرغ صد تومان قندوشکر هم صد و پنجاه همین امروز 13-4-1400
زهرا امینب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
پسرم معلوله چهارساله رفتم اداره بیمه میگم بزارید زیر پوشش پدرش میگن چون تو بیست سالگی معلول شده نمیشه ترخدا این چه قانونیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
سلام .تکلیف زنان سرپرست خانوار ک با مستمیری ک میگره با چهار فرزند واجاره سرسام اور.چیه
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
سلام. چرا من با بیست سال سابقه ماهی دو میلیون و دویست هزار مستمری بمن میدن .در ضمن من در شعبه دیگه ای هشت سال سابقه داشتم که حالا میگن سه ماه سابقه داری لطفا منو راهنمایی بفرمایید بایدچه کنم .کجا برم .چندین بار هست که خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
1
1
اگرمسئله وام 7میلیونی هم مثل بقیه وعده هاسرکاری نباشدایا سامانه ثبت نام سایراستانها باسامانه تهران فرق داردیاخیرلطفا سامانه رامعرفی نمایید
فاطمه احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
سلام من با یک بچه ماهی سه ونیم میگرم‌چرت ماوتفاوت ما پرداخت نشده است ماهی سه ونیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->