جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

انتقاد تند دختر بروس لی از تارانتینو: سفیدپوستان هالیوودی درکی از پدرم ندارند

  • کد خبر: ۷۲۹۰۷
  • ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
انتقاد تند دختر بروس لی از تارانتینو: سفیدپوستان هالیوودی درکی از پدرم ندارند
«شانون لی» بعد از صحبت‌های اخیر «تارانتینو» درباره پدرش هالیوود را به ترسیم غیرواقعی چهره بروسلی متهم کرد: «از این که سفیدپوستان هالیوودی تلاش می‌کنند به من بگویند پدرم چه کسی بوده خسته شده‌ام.»

به گزارش شهرآرانیوز - «شانون لی» دختر «بروس لی» اسطوره سینمای رزمی با انتشار مطلبی در هالیوودریپورتر به صحبت‌های اخیر کوئنتین تارانتینو پاسخ داد که در یک مصاحبه جدید ضمن دفاع مجدد از نحوه به تصویر کشیدن «بروس لی» در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» اظهار کرده که «بروس لی» هیچ احترامی برای بدلکاران هالیوودی قائل نبوده است.

 

انتقاد تند دختر بروس لی از تارانتینو: سفیدپوستان هالیوودی درکی از پدرم ندارند


«شانون لی» که پیش از این و در سال ۲۰۱۹ برای به ارائه تصویری منفی و جنجالی از پدرش در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» از منتقدان سرسخت «تارانیتنو» بود، در این باره توضیح داد: «واقعا از مردان سفید پوست در هالیوود خسته شده ام که تلاش می‌کنند به من بگویند بروس لی چه کسی بوده است! چرا تارانتینو به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی پدرم را می‌شناخته و از او متنفر بوده است. این خیلی عجیب است چرا که او هرگز با پدرم ملاقاتی نداشته است. گرچه نیاز به اشاره کردن ندارد که آقای تارانتینو در فیلمش «بیل را بکش» از لباس مشابه بروس لی برای یکی از شخصیت‌های اصلی استفاده کرد و بسیاری این موضوع را ادای احترامی به بروس لی تصور کردند، اما جالب اینجاست که آقای تارنتینو هیچ اسمی از پدرم نبرد».

«شانون لی» که تنها فرزند بازمانده از «بروس لی» است در مطلب خود تاکید کرده است که سفیدپوستان در هالیوود پدرش را فردی مغرور توصیف می‌کنند در حالی که درکی از این موضوع ندارند که شرایط کار به عنوان یک فرد چینی در هالیوود دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ چگونه بوده است.

او همچنین عنوان کرد: «از این که مردان هالیوودی اعتماد به نفس و شور و هیجان پدرم را غرور کاذب تلقی می‌کنند خسته شدم، همان کسانی که در نهایت تصمیم به حاشیه راندن پدرم و نقش او در سینما گرفتند».

فرزند بروس لی در انتهای مطلبش نیز اضافه می‌کند: «آقای تارانتینو شما مجبور نیستید بروس لی را دوست داشته باشید و واقعا این موضوع برای من اهمیتی ندارد، شما فیلم هایتان را شاختید و ظاهرا اکنون در حال تبلیغ کتاب اتان هستید، اما به دلیل احترام به فرهنگ‌ها و تجربه‌هایی که از آن درکی ندارید، از شما می‌خواهم از اظهار نظر بیشتر درباره بروس لی دست بردارید و درباره تاثیرات منفی صحبت هایتان بیشتر فکر کنید چرا که دنیای امروز به درگیری و نزاع بیشتر و قهرمانان فرهنگی کمتری نیاز ندارد.»

 

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->