معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

پدیده همچنان در انتظار

  • کد خبر: ۷۲۹۱
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹
پدیده همچنان در انتظار
سهام‌داران پدیده با مراجعه به استانداری خواستار رسیدگی فوری به درخواست‌های خود شدند
۲ ماه از زمان صدور حکم پرونده صدوبیست‌جلدی پدیده می‌گذرد. در این مدت، سرپرست جدید این شرکت از سوی ستاد تدبیر استان منصوب شده است. بر اساس آخرین مصاحبه‌های مسئولان این شرکت، فرایند انتقال سهام از حساب محکومان پرونده پدیده به طلبکاران و همین‌طور مردم در حال انجام است. در این مدت، اگرچه تجمعات و اعتراضات سهام‌داران پدیده کاهش یافته، به طور کامل متوقف نشده است. در آخرین روز از هفته گذشته، بار دیگر تعدادی از سهام‌داران شرکت پدیده شاندیز برای پیگیری مطالبات خود به استانداری خراسان رضوی مراجعه و خواسته‌های خود را در قالب نامه‌ای به استاندار اعلام کردند. در این نامه، سهام‌داران از استاندار خواسته‌اند ترتیبی اتخاذ شود که مجمع عمومی شرکت پدیده در آبان‌ماه برگزار گردد. همچنین خواستار آن شده‌اند که سال ۹۸ سال ورود به بورس اعلام شود. در بخش دیگری از این نامه، سهام‌داران خواستار ثبت سهام جبرانی برای سهام‌داران پدیده ظرف روز‌های آینده شدند.
در واقع، عمده مطالبات سهام‌داران مردمی ناظر به اقداماتی است که هم‌اکنون در شرکت پدیده در حال انجام است، اما مردمی که حدود ۵ سال دارایی‌هایشان در این شرکت راکد بوده است، اکنون خواستار تسریع در فرایند رسیدگی هستند. این موضوع ۱۳ مهرماه در اولین مصاحبه شهرآرا با سرپرست جدید گروه شرکت‌های پدیده شاندیز مطرح شد و علی کریمی قدوسی پاسخ به این سؤال و موضوعات دیگر را به نشست خبری خود موکول کرد. او گفت: هر اظهار نظر در خصوص شرکت پدیده از منظر اقتصادی روی عملکرد شرکت تأثیرگذار است. پس باید در نشست خبری با اصحاب رسانه گفتگو کنیم. با گذشت ۲ هفته از زمان این مصاحبه، هنوز نشست خبری مدیرعامل جدید شرکت پدیده برگزار نشده است. تلاش شهرآرا برای تماس با کریمی قدوسی در روز گذشته نیز بی‌نتیجه ماند. به نظر می‌رسد خلأ اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های این شرکت موجب کاهش آرامش ذهنی سهام‌داران خواهد شد و پاسخ به رسانه‌ها می‌تواند جایگزین پاسخ به سهام‌داران شرکت پیش از برگزاری مجمع عمومی پدیده باشد. این موضوع را با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی نیز در میان گذاشتیم. علی رسولیان که عضو ستاد تدبیر است گفت: مسائل مربوط به شرکت پدیده را از طریق آقای صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، پیگیری کنید. وی در ادامه افزود: فرایند انتقال سهام در حال انجام است. جدول زمان‌بندی تهیه شده است و روی اجرای آن وفاق وجود دارد. میزان طلب طلبکاران به صورت دقیق تعیین شده است و باید مشخص شود سهام کدام شرکت به جای مطالبات باید داده شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->