بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص
سرخط خبرها

کدام بازنشستگان وام ۷ میلیونی می‌گیرند؟ | پرداخت مابه‌التفاوت فروردین تا قبل از پایان تیر

  • کد خبر: ۷۲۹۴۵
  • ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
  • ۱
کدام بازنشستگان وام ۷ میلیونی می‌گیرند؟ | پرداخت مابه‌التفاوت فروردین تا قبل از پایان تیر
علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران امروز (شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰) از رایزنی برای پرداخت مابه‌التفاوت فروردین ماه بازنشستگان خبر داد. او گفت: حداقل‌بگیران در اولویت دریافت وام هفت میلیون تومانی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی دهقان‌کیا (رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران) در ارتباط با وام هفت میلیون تومانی بازنشستگان گفت: ثبت نام وام از امروز شروع شده است و همه مراحل آن قرار است غیرحضوری صورت بگیرد.

وی در ارتباط با سامانه مربوطه و بسته بودن آن تا ظهر امروز گفت: قرار است همه مراحل ثبت نام از طریق سامانه اعلامی انجام شود؛ امروز جلسه داشتیم و قرار شد مشکلات سامانه برطرف شود؛ احتمالاً از عصر امروز سامانه بازخواهد شد و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به آن برای وام هفت میلیون تومانی ثبت نام کنند.

بازماندگان که عموماً زیر حداقل‌بگیر هستند، درخواست دارند که در دریافت وام هفت میلیون تومانی اولویت داشته باشند؛ دهقان کیا در این رابطه می‌گوید: شرایط پرداخت را بانک رفاه تعیین می‌کند؛ کانون‌ها تعیین کننده‌ی شرایط دریافت نیستند؛ کانون‌ها فقط کار ثبت نام را انجام می‌دهند و بازنشستگانِ واجد شرایط را به بانک معرفی می‌کنند، اما «معمولاً» اولویت با بازنشستگان است نه بازماندگان و حداقل‌بگیران عموماً در اولویت پرداخت هستند.

مساله‌ی دیگری که بازنشستگان کارگری با آن مواجه هستند، زمان پرداختِ مابه‌التفاوت فروردین است؛ رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران در این رابطه با انتقاد از تاخیر به وجود آمده می‌گوید: ما موضوع را پیگیری کردیم؛ تامین اجتماعی باید حدود دو هزار میلیارد تومان پول تهیه کند تا بتواند پرداخت را صورت دهد، اما متاسفانه مدام امروز و فردا می‌کنند. در این رابطه با معاونت فرهنگی و معاونت استان‌های سازمان جلسه داشته‌ایم و از آن‌ها درخواست کردیم که مابه‌التفاوت‌ها را هرچه زودتر بپردازند این مقامات هم گفتند تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پول را تامین کنیم. در همین حد به ما قول داده‌اند و امیدواریم به قول خود عمل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد قبل از نیمه تیرماه مابه‌التفاوت‌ها پرداخت شود، می‌گوید: بعید می‌دانم؛ اگر تا آخر تیر و زمان پرداخت مستمری‌ها هم اعتبار را تامین کنند و مابه‌التفاوت‌ها را بپردازند، خوب است؛ به هرحال امیدواریم هرچه زودتر تامین اعتبار صورت بگیرد و به وعده‌ی خود عمل کنند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
تأمین اجتمائی تاکنون به وعده های خودهرگزبموقع عمل نکرده وهمیشه یاامروزوفردامیکنندویامثل یه بنده خدادروغ نمیگویندوازهمه جابی خبرندمثل قضیه گرانی بنزین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->