حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قفل ۳۸۴ دقیقه‌ای حسینی به دروازه استقلال| چهار کلین شیت پی‌درپی

  • کد خبر: ۷۲۹۵۷
  • ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
قفل ۳۸۴ دقیقه‌ای حسینی به دروازه استقلال| چهار کلین شیت پی‌درپی
سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال در بازی‌های اخیر ۳۸۴ دقیقه است که هیچ توپی از خط دروازه‌اش عبور نکرده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بعد از دربی که منجر به باخت استقلال شد، فرهاد مجیدی تصمیم به بازگرداندن سید حسین حسینی به دروازه استقلال گرفت واین دروازه‌بان را که مدت‌ها در سایه رشید مظاهری قرار گرفته بود، به قفس توری آبی‌ها بازگرداند. سید حسین حسینی در بازگشت به دروازه استقلال مقابل ذوب آهن در جام حذفی دروازه بان تیمش بود ودقیقه ۶۳ روی ضربه مارکو بیدف مغلوب شد ودروازه خود را باز شده دید. بعد از آن، اما سید حسین حسینی هیچ گلی دریافت نکرده است. آمار بازی‌های این دروازه‌بان که در باشگاه استقلال رکورددار کلین شیت محسوب می‌شود، چهار بازی پی درپی کلین شیت را نشان می‌دهد.

حسینی موفق شده در بازی با صنعت نفت آبادان، شهرخودرو، گل گهر و سرانجام آلومینیوم اراک دروازه استقلال را به روی حریفان بسته نگه دارد تا عملکرد دفاعی استقلال در این بازی‌های نیز درخشان تراز قبل جلوه کند. استقلال پیش از این شرایط مناسبی در بخش دفاعی خود نداشت و به زعم کارشناسان یکی از دلایلی که باعث عقب ماندگی امتیازی استقلال درلیگ شده، همین موضوع است که به نظر می‌رسد با بازگشت حسینی و انگیزه‌هایی که او برای احیای خودش در ترکیب استقلال دارد، تا حدی این نقیصه برطرف شده است. حسینی در مجموع ۳۸۷ دقیقه است که گلی دریافت نکرده و در مسیر صعودی گام برمی‌دارد. حال اینکه او موفق شود دربازی‌های آتی استقلال مقابل تراکتور و سایپا نیز همین روند را حفظ کند روشن نیست، اما چیزی که مسلم است اینکه به احتمال زیاد او در دربی نیز دروازه بان استقلال خواهد بود. یعنی همان دیداری که موجب نیمکت نشینی دوباره رشید مظاهری شد.

هرچند که بعد از دربی ۹۵ گفته شد که این دروازه بان با مصدومیت نیز مواجه شده، اما بعید بود اگر مظاهری از نظر مصدومیت نیز وضعیت باثباتی داشت، مجیدی دربازی با ذوب آهن درجام حذفی از او استفاده می‌کرد و سرمربی آبی‌ها بنا داشت شوکی را به قفس توری استقلال نیز ایجاد کند که همین طور هم شد وتا امروز نیز این تغییر برای استقلال نتیجه مطلوبی به همراه داشته است. البته مظاهری نیز دراستقلال آمار قابل قبولی دارد و درایامی که برای تیمش دروازه‌بانی کرد، نشان داد ظرفیت‌های تبدیل شدن به یک دروازه‌بان بزرگ را دارد، اما بالا و پایین‌هایی که استقلال همواره دارد، سبب شد این دروازه‌بان شرایط با ثباتی را تجربه نکند وجایگاهش را از دست بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->