نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

همیلتون در جاده جاودانگی| تمدید قرارداد ستاره با مرسدس بنز

  • کد خبر: ۷۲۹۹۱
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
همیلتون در جاده جاودانگی| تمدید قرارداد ستاره با مرسدس بنز
راننده بریتانیایی مرسدس، قراردادش با این تیم را تا ۲۰۲۳ تمدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ راننده بریتانیایی مرسدس، برای ۲ سال دیگر با این تیم قرارداد امضا کرد. لوییس همیلتون قراردادی دو‌ساله به ارزش ۹۶‌میلیون یورو با تیم مرسدس امضا کرد و به‌این‌ترتیب تا پایان فصل‌۲۰۲۳ با تیر‌های نقره‌ای در فرمول‌یک حضور خواهد داشت. همیلتون سی‌وشش‌ساله هم‌اکنون در بحبوحه نبردی جانانه با مکس ورستپن، راننده ردبول، بر سر کسب قهرمانی جهان در فصل‌۲۰۲۱ فرمول‌یک است. اگر همیلتون در پایان فصل بتواند با شکست مکس به قهرمانی برسد، با رسیدن به هشتمین عنوان قهرمانی جهان خود، مایکل شوماخر افسانه‌ای را پشت‌سر خواهد گذاشت.

 

دیلی‌میل گزارش کرده است که به موجب این قرارداد، همیلتون قرار است برای هر فصل ۴۸‌میلیون یورو دریافت کند و گفته می‌شود که توتو ولف، رئیس مرسدس، تمام تلاش خود را کرده است تا هیچ مانعی بر سر ادامه همکاری همیلتون و این تیم باقی نماند. قرارداد فعلی همیلتون یک‌ساله بود که تنها یک هفته مانده به آغاز فصل به امضا رسید و تردید‌هایی را درباره ادامه همکاری مرسدس و همیلتون برانگیخته بود. لوییس همیلتون در سال‌۲۰۱۳ به تیم مرسدس پیوست و به‌همراه این تیم ۶ عنوان قهرمانی از ۷ قهرمانی جهانش را در این سال‌ها کسب کرد؛ اتحادی بین دو‌طرف بسیار قدرتمند که تاریخ فرمول‌یک را رنگی دیگر بخشید.

 

همیلتون در بیاینه رسمی خود که روی وب‌سایت مرسدس قرار گرفت، گفت: باورش سخت است که نزدیک به ۹ سال است من با این تیم فوق‌العاده کار می‌کنم و از اینکه قرار است به همکاری‌مان برای ۲ سال دیگر هم ادامه دهیم، خو‌ش‌حال و هیجان‌زده هستم. ما با هم خیلی موفقیت کسب کرده‌ایم؛ اما چه داخل و چه خارج از پیست هنوز چیز‌های زیادی برای دستیابی پیش‌رو داریم. من فوق‌العاده مفتخر و سپاسگزارم که مرسدس از من در تلاش برای بهبود تنوع و برابری جنسیتی و نژادی در ورزش ما حمایت کرده است. ما در حال ورود به دوره جدیدی از اتومبیل‌ها هستیم که چالش‌برانگیز و مهیج خواهد بود و من بی‌صبرانه منتظرم تا ببینم چه چیز‌های دیگری را می‌توانیم با هم به دست بیاوریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->