تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تغییر در هیات مدیره استقلال| دوست فرهاد مجیدی اضافه می‌شود؟

  • کد خبر: ۷۳۰۳۹
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
تغییر در هیات مدیره استقلال| دوست فرهاد مجیدی اضافه می‌شود؟
یکی از دوستان متمول سرمربی استقلال که پاداش‌های این تیم را پرداخت کرده بود احتمالا به عضویت هیات مدیره آبی‌ها در خواهد آمد.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، تیم فوتبال استقلال این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال یک تنه مشکلات تیمش را حل می‌کند.


فرهاد مجیدی برای اینکه روحیه بازیکنان تیم کم نشود و آنها با انگیزه خاصی در تمرینات و مسابقات حضور پیدا کنند از جیب خودش به آنها پاداش داد.


این سوال به وجود آمده که چگونه یک سرمربی چنین مبلغ سنگینی را به مجموعه تیم پرداخت می‌کند! پیگیری‌ها نشان داد مجیدی با یک هوادار استقلال که ساکن ترکیه است صحبت کرده تا در صورت مهیا شدن، وی به هیات مدیره استقلال اضافه شود.

 

این فرد که وحید لواسانی نام دارد شریک پروژه داماک در ترکیه است که علاقه خاصی به شخص مجیدی دارد و به همین دلیل دو منزل مسکونی را به نام فرهاد مجیدی کرده که سرمربی استقلال یکی از آنها را فروخته و با پول آن به بازیکنان تیمش پاداش داده است.


قرار است استعلام‌های این فرد از سوی مقامات ذیصلاح گرفته شود تا در صورت نداشتن مشکل، در آینده به هیات مدیره استقلال اضافه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->