نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

صعود استقلال در دقیقه ۱۰۰+

  • کد خبر: ۷۳۰۷
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
صعود استقلال در دقیقه ۱۰۰+
کاشته کاپیتان، تیم استراماچونی را از عذاب پنالتی‌ها نجات داد
شاگردان استراماچونی در یک مسابقه حساس از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، عصر پنجشنبه در ورزشگاه آزادی موفق شدند فجر سپاسی را از گردونه این رقابت‌ها کنار بزنند و در جمع ۸ تیم برتر این جام حاضر شوند. استقلال در حالی به این مرحله از جام حذفی صعود کرد که در این دیدار نیز همچنان مشکلات تیم آبی‌پوش ملموس بود. هرچند در این دیدار، استقلال ۳ مرتبه به تیرک زد و در بعضی صحنه‌ها نیز داور مسابقه با سوت‌هایش، تصمیم‌های عجیبی گرفت، اما آبی‌ها در گل‌زنی دچار مشکل بودند و همین موضوع باعث شد تا این تیم مانند دیدار با گل ریحان در مرحله قبلی، در زمان‌های اضافه به گل برتری برسد تا دومین صعود این تیم نیز به سختی به‌دست‌آید. با این برد، حالا آبی‌ها به‌عنوان یک مدعی جدی در جمع ۸ تیم برتر حضور دارند و برای یکی از جام‌های معتبر فوتبال ایران می‌جنگند.

محمد دانشگر، کلید قفل بازی با فجر
سرمربی استقلال که در زمان‌های اضافه مسابقه، با حریفی رو‌به‌رو شده بود که با ۱۰ بازیکن در یک سوم دفاعی‌اش جمع شده بود، برای فرار از ضربات پنالتی، مجبور به تغییراتی در ترکیب خود شد و تصمیم گرفت تا دانشگر را به خط حمله اضافه کند. محمد دانشگر در این دقایق به خط حمله استقلال اضافه شد تا آبی‌ها با حضور تبریزی، آقایی و دانشگر، به دروازه حریف حمله کنند و حرکت خوب دانشگر در یک صحنه، سبب شد آبی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شوند؛ ضربه‌ای که ووریا غفوری تبدیل به گل کرد و شروعی برای ادامه گل‌زنی‌های بازیکنان استقلال شد.

آقایی، تعویض طلایی استراماچونی
در شرایطی که استقلال دومین حریف دسته‌اولی در جام حذفی را نیز در زمان‌های اضافه از پیش رو برداشت، سجاد آقایی با گل‌زنی دوباره‌اش، درخشش قابل توجهی در جمع آبی‌پوشان داشت. آقایی که در دیدار برابر گل ریحان نیز برای استقلال موفق به گل‌زنی شده بود، دقایقی پس از اینکه از سوی استراماچونی فرصت حضور در ترکیب این تیم برابر فجر سپاسی را به دست آورد، گل دیگری برای این تیم به ثمر رساند تا نشانه ظهور یک گل‌زن تازه در ترکیب سرمربی ایتالیایی را بدهد. در روز‌هایی که ستاره‌های خط حمله استقلال در گل‌زنی برای این تیم با بدشانسی بزرگی مواجه شده‌اند و دیاباته نیز به سبب آسیب‌دیدگی، دور از ترکیب این تیم قرار دارد، سجاد آقایی ۲۰ ساله، به‌خوبی از فرصت‌هایش سود می‌برد و باید دید او خواهد توانست با تداوم این روند، ستاره جدید آبی‌ها باشد یا خیر.

استراماچونی: گری هوپر اصلا در ذهن من نبود
سرمربی تیم استقلال، در نشست خبری پس از این بازی گفت: صادقانه باید بگویم مربی آن‌ها در نیمه اول برای ما دردسر درست کرد و شماره ۷ تیمش را نزدیک به دانشگر گذاشت تا بازی کند. ولی با تغییری که در نیمه دوم داشتیم و با جابه‌جایی دانشگر و غلامی، بازی را در دست گرفتیم و آن‌ها فرصتی نداشتند. وی درباره قرعه مورد علاقه‌اش در مرحله بعدی گفت: اتفاقات جالبی در این مرحله رخ داد. وقتی تک‌بازی است، هر حریفی می‌تواند مشکل‌ساز باشد، ولی برای من این مهم است که در سومین بازی پشت هم برنده باشیم. نخستین بار بود که کلین شیت کردیم. ولی نمی‌دانم که چرا با این‌که موقعیت زیادی ساختیم و نزدیک به ۷۰ درصد بازی را در اختیار داشتیم، اما به گل مناسب نرسیدیم. استراماچونی درباره اینکه تیمش به کیفیت دلخواه نزدیک شده است، گفت: نه، خیلی کار داریم. یک قدم رو به جلو بود، اما خیلی کار داریم. چون این بازیکنان در دوران بازی‌شان در ۳ دفاع بازی نکرده بودند و این سیستم نیاز به کار بیشتری دارد. وی درباره حضور گری هوپر مهاجم مورد نظرش در تیم دیگری گفت: گری هوپر اصلا در ذهن من نبود! شما آنجا بودید که من او را می‌خواستم؟ مربی ایتالیایی در واکنش به این سوال خبرنگاران که مدعی شده بودند که فتحی برای مذاکره با این بازیکن راهی ترکیه شده بود، گفت: ممکن است در فوتبال با ۱۰۰ نفر مذاکره شود، اما هر بازیکنی که من بخواهم با او مذاکره کنم، قرار نیست به اینجا بیاید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->