پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

شکست تلخ جوانان بسکتبال از میزبان|لتونی بازی باخته را برد

  • کد خبر: ۷۳۱۱۰
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
شکست تلخ جوانان بسکتبال از میزبان|لتونی بازی باخته را برد
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در دومین دیدار رقابت‌های قهرمانی جهان ۵۸ - ۴۸ مغلوب لتونی شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بسکتبال جوانان زیر ۱۹ سال لتونی و ایران در داگواپیلس این کشور برگزار و در نهایت به نفع لتونی به پایان رسید.

کوارتر نخست
بازی با پرتاب ۳ امتیازی موفق لتونی آغاز شد و دانک سورنا علی‌زاده سبد اول تیم جوانان ایران است. دو پرتاب آزاد موفق پارسا فلاح برتری را به ایران بخشید. لتونی پیش افتاد، ولی علی شهریاری نخستین ۳ ایران را زد تا ۷ بر ۵ پیش بیفتیم. گلزنی امیرحسین یازرلو و پیتر گریگوریان بازی را در ۱۵ مساوی می‌کند و کار خوب علی شهریاری در واپسین ثانیه‌ها تیم ایران را ۱۷ - ۱۵ پیش می‌اندازد.

کوارتر دوم
۴ امتیاز پارسا فلاح، یک ۳ امتیازی و یک اقدام آزاد موفق امیرحسین یازرلو ایران را به ۲۶ می‌رساند. پس از اولین سبد لتونی در این وقت، ۳ امیتازای رحیمی ایران را به ۲۹ می‌رساند. لتونی وقت استراحت می‌گیرد و در بازگشت با دو پرتاب آزاد جان دوباره‌ای می‌گیرد. یک پرتاب ۳ امتیازی و یک اوپن شات دیگر نتیجه را ۲۹ - ۲۳ می‌کند. تیم ایران با ۱۹ در مقابل ۳۰ ریباند لتونی، توپگیری از حلقه‌ها را از دست داد. در مقابل پاس‌های اشتباه و شوت‌های ناموفق لتونی در نیمه اول، فرصت‌های خوبی را نصیب بازیکنان ایران کرد.


کوارتر سوم
لتونی بازی را در ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه به تساوی در ۲۹ می‌کشاند. سورنا با یک پرتاب آزاد موفق ایران را به ۳۰ می‌رساند، ولی اوپن شات ۳ امتیازی کریستین فلربرگز پس از مدت‌ها لتونی را پیش می‌اندازد تا نوری وقت استراحت نخست نیمه دوم را خیلی زود درخواست کند. در بازگشت ایران از پشت خط پرتاب آزاد بازی را مساوی می‌کند. لتونی چند حمله را خراب می‌کند تا بالاخره هادی لکزایی فر برتری ایران را پس می‌گیرد. پرتاب ۳ امتیازی نصرت یازرلو اختلاف را بیشتر می‌کند. هادی، یک پرتاب آزاد موفق دارد. لتونی در واپسین ثانیه‌ها سرانجام یک ۳ موفق می‌زند تا نتیجه ۳۸ - ۳۵ شود.


کوارتر چهارم
لتونی این بار ۳ می‌زند. پارسا سبد اول کوارتر چهارم ایران را بگیرد. یک پرتاب آزاد لتونی اختلاف را به ۲ کاهش می‌دهد و در حمله بعدی لتونی بازهم ۳ می‌زند تا ۴۱ -۴۰ پیش بیفتد. آن‌ها در فست برک بعدی به ۴۳ می‌رسند. شهریاری اختلاف را به حداقل می‌رساند. لتونی بازهم سبد می‌گیرد. بازی خوب با چرخش توپ منجر به پرتاب‌های سه امتیازی و برتری ۴۸ بر ۴۲ لتونی شد. پرتاب ۳ امتیازی ریکارد دنیل واراگاس اختلاف را به ۶ می‌رساند تا نوری بازهم وقت استراحت بگیرد. در بازگشت دو تیم به میدان، اوپن شات ۳ امتیازی لتونی، میزبان را به ۵۱ می‌رساند. ۳ بعدی لتونی اختلاف را به ۱۳ می‌رساند. دانک فلاح در فاصله ۳ دقیقه به پایان بازی اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد، تا لتونی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت دو تیم به میدان، لتونی به سختی سبد می‌گیرد. آن‌ها یک فست‌برک دیگر می‌زنند تا نوری بازهم وقت استراحت بخواهد. مصدومیت علی شهریاری خبر بد دیگری است که به ما می‌رسد. در بازگشت دو تیم به بازی، پارسا با ریباند سبد می‌گیرد. تنها ۳۶ ثانیه به پایان بازی مانده که فلاح پشت خط پرتاب آزاد، بازهم اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد. تایم اوت لتونی بی‌حاصل است و سرانجام ایران کوارتر چهارم را ۲۴ - ۱۰ می‌بازد تا میزبان نخستین پیروزی خود را با نتیجه ۵۸ - ۴۸ برابر تیم ایران کسب کند.
۹ از ۳۳ پرتاب سه امتیازی برای لتونی و ۵ از ۱۹ برای ایران. برتری در نیمه دوم به سود حریف تغییر کرد.
میزبان که در بیشتر دقایق بازی از ایران عقب بود با کنترل بازی در وقت‌های باقیمانده صاحب یک برد با ارزش شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->