استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ساعت بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان| معمای قهرمانی در فولادآرنا

  • کد خبر: ۷۳۱۸۲
  • ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
ساعت بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان| معمای قهرمانی در فولادآرنا
تیم فوتبال پرسپولیس تهران باید در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف فولاد در خوزستان برود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم لیگ برتر، به حساس‌ترین بازی خود رسیده و حالا باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان و جواد نکونام برود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی صدرنشین شدن دوباره خود را مدیون نکونام هستند، اما حالا این مربی جوان و موفق فوتبال ایران در برابر پرسپولیس قرار گرفته و می‌خواهد همانطور که با تساوی با سپاهان در اهواز صدر را به سرخپوشان هدیه کرد، به همان شکل هم صدر را از پرسپولیس بگیرد.

این دیدار حساس از ساعت ۲۱:۳۵ فردا شب، سه‌شنبه ۱۵ تیرماه در فولادآرنای اهواز برگزار خواهدشد.

پرسپولیس با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و سپاهان نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم ۵۲ امتیاز دارد و در رده دوم است.

فولاد خوزستان با ۳۵ امتیاز در رده ششم است و برای رسیدن به سهمیه آسیایی و حضور در جمع ۴ تیم برتر جدول، نیاز مبرمی به پیروزی در هفته‌های آخر لیگ دارد.
 
پرسپولیس به جز دیدار با فولاد، با آلمینیوم اراک، تراکتور و ماشین‌سازی تبریز و پیکان دیدار خواهدکرد. در صورت پیروزی در تمام این دیدارها پرسپولیس قطعا قهرمان لیگ برتر خواهدشد.
 
نکته مهم در خصوص دیدار فردای دو تیم پرسپولیس و فولاد، غایبان تیم فولاد است. مهران موسوی، زبیر نیک‌نفس، لوسیانو پریرا، ایوب والی، عارف غلامپور مصدومان قطعی فولاد برای بازی با پرسپولیس هستند که در دیدار پیش رو غایب خواهند بود.
 
همچنین میلاد بدرقه و عارف آغاسی به دلیل ابتلا به کرونا حدود ۲ هفته از تمرینات این تیم دور بوده‌اند اگر چه این نفرات امروز تست مجدد خواهند داد، اما بعید است تا در ترکیب این تیم مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. صابر حردانی، آیاندا پاتوسی و سینا شاه عباسی دیگر بازیکنان مصدوم فولاد هستند که وضعیت آن‌ها برای این بازی هنوز مشخص نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->