ماجرای خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + مسیریابی بهادری جهرمی: توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد از اهداف سفر رئیسی به پاکستان است رییس سازمان انرژی اتمی از گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی خبرداد وزیر خارجه: اروپا از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی نکند رئیسی در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد نتیجه استعلام از دفتر مراجع درباره تعطیلی آخر هفته غزلی از رهبر معظم انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق خواندند برای نخستین بار منتشر شد+ عکس حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده | اسرائیل شکست خورده عربستان: توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ طرح نور | حرکتِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان ‌بورل خواستار تلاش مضاعف برای کاهش تنش‌ها در خاورمیانه شد رئیسی: ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت بازدید استاندار خراسان رضوی از هنگ مرزی درگز و پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی + تصاویر
سرخط خبرها

قالیباف: مردم هیچ بهانه‌ای از ما نخواهند پذیرفت

  • کد خبر: ۷۳۱۸۶
  • ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
قالیباف: مردم هیچ بهانه‌ای از ما نخواهند پذیرفت
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دوره جدیدی از حکمرانی آغاز شده و این فرصت کم‌نظیر است و مردم از امروز هیچ بهانه‌ای را از ما نخواهند پذیرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در مراسم معارفه رییس جدید قوه قضاییه با آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و عرض خدا قوت به آیت الله سید ابراهیم رییسی، گفت: رییسی انصافا با تلاش مضاعف و کار تحولی که بر اساس سند تحول انجام داد و مورد تاکید مقام معظم رهبری هم بود، امید و نشاط را در جامعه به وجود آورد و اطمینان دارم با شناختی که از محسنی اژه‌ای دارم و شناخت دقیقی که او از قوه قضاییه دارند، این حرکت با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

 

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:‌ واقعیت تلخ است که امروز در شرایط سختی به سر می‌بریم و این شرایط به ویژه برای محرومان و مستضعفان سخت‌تر از همیشه است. هم از بعد مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاران و هم محرومان هر دو طرف در آسیب هستند. همچنین سرمایه‌های اجتماعی رو به کاهش است و اعتماد مردم در شرایط خوبی نیست و این واقعیت تلخی است.

 

قالیباف افزود: خوشبختانه یک دوره جدیدی از حکمرانی و اداری کشور آغاز شده است و در آستانه شروع به کار و مسئولیت پذیری جدیدی هستیم، این دوره را فرصتی بسیار کم نظیر برای حل مشکلات و خدمت به مردم است. این توقع به حق مردم از ما است و مردم دیگر هیچ بهانه‌ای را از ما نخواهند پذیرفت و این وظیفه بر دوش همه ما است و برای موفقیت هیچ بهانه‌ای نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما موظف به کارآمدی و پاسخگویی به مردم، مقام معظم رهبری و در پیشگاه خدا هستیم و مکلف به اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه و ملزم به این هستیم با کارآمدی یک زندگی خوب را با اولویت محرومان و مستضعفان ورق بزنیم و آن را محقق کنیم.

 

رییس قوه مقننه یادآور شد: مکلفیم با کارآمدی و پاسخگویی بتوانیم ثبات اقتصادی و امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم و روشن است که این کار بر عهده دولت بعدی است چون اساس ظرفیت‌های کشور در اختیار قوه مجریه قرار دارد و البته مشخص است دو قوه دیگر باید فعالیت‌ها را تکمیل کنند و در همکاری، همدلی و هم افزایی برای این کارآمدی و پاسخگویی نقش کلیدی دارند.

 

ادامه دارد...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->